Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Quellian schreef:Ik vraag € 75,- voor het zetten van maximaal 150 plukjes, maar ik woon in provincie Utrecht, dus dat is een eindje rijdenHet haar is heel wisselend. Ik heb zelf de aller goedkoopste extensions van Ebay, elke 3 a 3,5 maand gaan er nieuwe in en dan ben ik voor weinig klaar (vriendin en ik hebben beide ons papiertje ervoor, dus zetten het bij elkaar).
Sarcasm schreef:Ik vraag € 0,75,- cent per plukje voor het zetten van de zelf mee genomen extensions.
Vind dit ook nog best aan de goedkope kant als ik het vergelijk met anderen. Zelf was ik altijd meer kwijt, maar mijn moeder heeft nu ook haar diploma om extensions te zetten dus doet het nu altijd gratis bij mij.
Ik heb krullend haar en heb altijd Indian Gold, maar dacht probeer eens wat goedkopers dus heb een keer Original Socap geprobeerd.. Het haar is helaas gewoon bijna stijl..
Heb het nu 2 maanden maar wil het al uit halen.
amorbeertje schreef:Sarcasm schreef:Ik vraag € 0,75,- cent per plukje voor het zetten van de zelf mee genomen extensions.
Vind dit ook nog best aan de goedkope kant als ik het vergelijk met anderen. Zelf was ik altijd meer kwijt, maar mijn moeder heeft nu ook haar diploma om extensions te zetten dus doet het nu altijd gratis bij mij.
Ik heb krullend haar en heb altijd Indian Gold, maar dacht probeer eens wat goedkopers dus heb een keer Original Socap geprobeerd.. Het haar is helaas gewoon bijna stijl..
Heb het nu 2 maanden maar wil het al uit halen.
Heb je een foto?
Undefined schreef:Ik heb nu indian gold sinds vrijdag, maar moet zeggen dat ik het na het wassen echt een stuk droger vind. Ik gebruik l'oreal proffesional zoals ze zelf aanbevelen. Heb nu een mail gestuurd aan degene die ze gezet heeft, en ze gaat het bij Indian Gold voorleggen. Ben benieuwd!
Het is niet zo dat ik niet over straat durf of het echt lelijk is, maar had er veeeel meer van verwacht.