Haarextensions deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Haarextensions deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 17:55

Ik vraag € 75,- voor het zetten van maximaal 150 plukjes, maar ik woon in provincie Utrecht, dus dat is een eindje rijden :) Het haar is heel wisselend. Ik heb zelf de aller goedkoopste extensions van Ebay, elke 3 a 3,5 maand gaan er nieuwe in en dan ben ik voor weinig klaar (vriendin en ik hebben beide ons papiertje ervoor, dus zetten het bij elkaar).

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 17:58

Quellian schreef:
Ik vraag € 75,- voor het zetten van maximaal 150 plukjes, maar ik woon in provincie Utrecht, dus dat is een eindje rijden :) Het haar is heel wisselend. Ik heb zelf de aller goedkoopste extensions van Ebay, elke 3 a 3,5 maand gaan er nieuwe in en dan ben ik voor weinig klaar (vriendin en ik hebben beide ons papiertje ervoor, dus zetten het bij elkaar).

jeetje dat is echt goedkoop zeg, ik woonde voorheen in culemborg practisch naast utrecht haha maar hier in zeeland is het echt niksx kwa mensen die het zetten.
ik heb geen papiertje maar kan ze wel zetten, doe niet trouwens niet hoor bij andere, wil niks op mijn geweten hebben haha
het is alleen zo jammer dat ik ze niet bij mezelf kan zetten.

maar het haar wat jij hebt is dat wel een goede kwaliteit haar dan?
of is het haar wat heel goed verzorgd moet worden en na verloop van tijd touw haar wordt.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 23:38

Vandaag mijn Luxury for princess haar binnen gekregen. Hele snelle service, gisteren besteld en betaald, vandaag binnen!!

Haar is erg mooi, maar ik heb 180 gram, maar toch heb ik 2 pakketjes nodig om het haar mooi in elkaar over te laten gaan. Het is niet super dik haar namelijk.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 04:26

Ik ben toch ook wel standaard vanaf de 300 euro tot en met de 900 euro kwijt voor extensions hier...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:28

€ 75,- is alleen voor het zetten he, dus je bepaalt de prijs zelf door welke haren je kiest :)
Ik heb zelf altijd de 0,5gr plukjes (waar ik zelf 1gr plukjes van maak), maar voor € 60,- kun je ook al heel goede kwaliteit 1gr plukjes hebben. SoCap is bijvoorbeeld duurder, dan betaal je gemiddeld € 1,- per plukje, dus zit je met 150 plukjes al op € 150,-.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:33

Ik vraag € 0,75,- cent per plukje voor het zetten van de zelf mee genomen extensions.
Vind dit ook nog best aan de goedkope kant als ik het vergelijk met anderen. Zelf was ik altijd meer kwijt, maar mijn moeder heeft nu ook haar diploma om extensions te zetten dus doet het nu altijd gratis bij mij. :)

Ik heb krullend haar en heb altijd Indian Gold, maar dacht probeer eens wat goedkopers dus heb een keer Original Socap geprobeerd.. Het haar is helaas gewoon bijna stijl..
Heb het nu 2 maanden maar wil het al uit halen.

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 11:38

Sarcasm schreef:
Ik vraag € 0,75,- cent per plukje voor het zetten van de zelf mee genomen extensions.
Vind dit ook nog best aan de goedkope kant als ik het vergelijk met anderen. Zelf was ik altijd meer kwijt, maar mijn moeder heeft nu ook haar diploma om extensions te zetten dus doet het nu altijd gratis bij mij. :)

Ik heb krullend haar en heb altijd Indian Gold, maar dacht probeer eens wat goedkopers dus heb een keer Original Socap geprobeerd.. Het haar is helaas gewoon bijna stijl..

Heb je een foto?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 12:57

amorbeertje schreef:
Sarcasm schreef:

Heb je een foto?

Een van de Socap extensions die ik nu in heb bedoel je?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:05

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:30

Zo dat is idd wel een verschil.
Ik heb mijn extensions altijd in styl gehad :)

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:31

Ik vind SoCap ook geen fijn haar. Ik heb zelf heel steil haar, dus wil ook heel steile extensions zonder dat ik constant hoef te steilen. In de SoCap zit tóch een slag én er zitten heel botte punten aan. Die kun je wel laten snijden bij de kapper, maar toch hou je 'plukken' in je haar, het wordt niet 1 mooi geheel.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:39

Ik had toen er geen last van, maar had toen me haar nog in verschillende kleuren blond.
Dus dan vallen de witte puntjes ook niet op.
En ik heb van me zelf ook een kleine slag, dus als ik het stijl wil hebben dan moet ik echt de stijltang gebruiken.

_Liiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:59

Mijn zus heeft onlangs een microring weave laten zetten. Zegmaar extentions die op een soort mat zitten. Dat zag er echt super mooi uit en was erg netjes gedaan. Nu ben ik ook op zoek naar een salon waar ik dit kan laten doen, want ik weet niet of losse extentions met mijn haar handig is. Maar ik kan echt nergens een salon vinden die dit doet :\ Hebben jullie enig idee waar ik dit in de buurt van Arnhem of Breda kan laten doen voor een schappelijke prijs?

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 14:02

Inderdaad, die punten zien er erg lelijk uit..
Misschien ook een grappig detail dat ik 150 extensions van Socap heb en 125 van Indian Gold.
Dat haar is echt stukke dikker.

amorbeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:31

Bedankt voor de foto's, inderdaad een groot verschil. De ene is gewoon slag en dan andere meer een echte krul. Ben er nu ook wel achter dat de dikte van de extensions heel belangrijk zijn. Ik heb er nu bijna 200 in en nog steeds niet echt vol aan de onderkant. Vanavond ga ik naar de kapper om het te laten knippen, als ik het dan aandurf maak ik een foto! BTW, heb roze met blond in mijn haar.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 15:47

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:09

ik ben vandaag bij een winkel in de stad geweest een braziliaanse vrouw die echt remy indian hair heeft.. en die zet voor 275 euro zoveel als nodig is.
vaste prijs of dat je er nou 100 of 300 nodig hebt.
wel adviseerde ze mij om mijn haar of blonder te verven of juist donkerblond zodat ze het ook die kleur kon verven.

de kleuren die ik zelf in mijn eigen haar heb had ze niet.

mijn haar is goudblond met blonde en chocolade plukjes door mijn hele haar.
ik twijfel nog steeds of ik het wel wil gaan doen.

het is niet erg duur en ze vertelde ook dat als er wat uitvalt het gratis terug geplaatst kan worden en ook dat als ik het om de 3 maanden zou vervangen het dan voor de helft van de prijs is.

ze heeft een winkel en dat heet looking good shop in vlissingen

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:33

Ik heb nu indian gold sinds vrijdag, maar moet zeggen dat ik het na het wassen echt een stuk droger vind. Ik gebruik l'oreal proffesional zoals ze zelf aanbevelen. Heb nu een mail gestuurd aan degene die ze gezet heeft, en ze gaat het bij Indian Gold voorleggen. Ben benieuwd!
Het is niet zo dat ik niet over straat durf of het echt lelijk is, maar had er veeeel meer van verwacht.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:39

Undefined schreef:
Ik heb nu indian gold sinds vrijdag, maar moet zeggen dat ik het na het wassen echt een stuk droger vind. Ik gebruik l'oreal proffesional zoals ze zelf aanbevelen. Heb nu een mail gestuurd aan degene die ze gezet heeft, en ze gaat het bij Indian Gold voorleggen. Ben benieuwd!
Het is niet zo dat ik niet over straat durf of het echt lelijk is, maar had er veeeel meer van verwacht.

dat is wel apart want dat zou heel goed haar moeten zijn en ook heel zacht moeten blijven al was of ver je het.
ben benieuwd wat ze zeggen dan, ik heb al een indian gold gehad en die beviel mij wel goed.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:42

Ben ook erg benieuwd. Als ik er nou slecht mee omgegaan was dan was het eigen schuld, maar ik gebruik gewoon prima producten.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat je ze in een halve week kan verpesten.
Ik had ze gestijld en toen zag het er wel weer prima uit, maar ik ga ze echt niet elke dag stijlen.

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:52

dat heb ik ook nog gevraagd vandaag of ik elke dag kon stijlen, want ik heb lagen in mijn haar en styl het bijna elke dag.
ik heb namelijk net geen krul en net geen styl haar van mezelf maar grote slag, echt irri is dat.

het zou bij jou echt niet zo kunnen zijn van 1 keer stylen dat he tal uitgedroogd is.
want normaal kun je het haar hergebruiken (volgens vrouw)

en volgens deze vrouw kan je er echt alles mee doen en stylen zo vaak je wilt.

ze liet ook nog een roze flesje zien met pompje wat speciaal voor het haar is maar ook goed voor eigen haar.
waardoor extensions en eigen haar heel erg zacht en glanzend blijven.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:55

Undefined: Meeeeeeen je! Kan niet..... Heb me haar nu (weer) geverft. van blond na rood na bruin in duizend keer.. en nog steeds is het mooi zacht en glanzend......

Super vreemd! Heb je geen foto?!

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:56

Door het stijlen werd het juist weer mooi, dat heb ik expres gedaan.
Daarbij heb ik een CHI stijltang dus dan kan er weinig fout gedaan. Ik gebruik biosilk en nog een heatprotector dus daar kan het allemaal niet aan liggen. Ze werden echt minder mooi naar het wassen, maar ik gebruik dus shampoo die indian gold zelf aanbeveelt dus dat kan het ook niet zijn.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:56

Jaa lins :( Bij het zetten waren ze nog zoo mooi was helemaal blij.
Heb wel foto's van vlak na het zetten en nu. Ziet er nu wel erg zielig uit want heb t alleen gefohnt en geborsteld, maar daar zou het eigenlijk mooi mee moeten blijven. Zit ook een aantal klodders biosilk in :+ Zal foto even uploaden.

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 22:57

Super raar!!

Wat zei Fleur? Die gaat naa Indian gold toe en vragen? Echt stom! Erg benieuwd naar foto!

Edit: Ben benieuwd!