Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loesss schreef:Joehoe!
Can I join this club? Ik vind het prettig om mijn eetlijstjes te delen enzo en wil nog een paar kilootjes af. Maar meeste topics zijn toch vooral voor veeel kilo's eraf en daar word ik beetje scheef aangekeken hihi. Hier gaat het meer over het perfectioneren toch!?
Mag ik meekletsen?
Destino schreef:MightyJoe schreef:Ik vind doutzen haar lichaam niet zo mooi. Te afgetraintcandice en adriana vind k mooi!
Vind je Candice niet afgetraind dan?
Fiffil, maat 40/41 lijkt me ook lastig idd!
Grappig trouwens dat je wel qua bovenkleding 36 hebt, zit dat niet strak bij je borsten?
Dat probleem heb ik dus vaak
Nell_ schreef:Oh, haha. Dan zou je 'grote' voeten niet zo snel verwachten! Maar als het anderen niet opvalt valt het vast mee
Destino schreef:Dat kan dan idd ook, vind die speling niet eens storend!
Die foto vind ik idd ook niet mooi. Maar in de show vond ik gewoon die andere modellen van die latjes.
Geen heup/kont
Citaat:U heeft terugkerende, heftige eetbuien, ook ‘s nachts. Bovendien probeert u niet dikker te worden door te braken, veel te sporten of veel laxeermiddelen te gebruiken.
Boulimia nervosa herkennen bij een ander is moeilijk, omdat mensen deze stoornis vaak verborgen houden en het gewicht constant blijft.