Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ninaka schreef:Oké, heb natuurlijk al een aantal suggesties gelezen in het topic, maar ga mijn vraag toch nog een keer stellen.
We gaan eigenlijk altijd naar het Elysium, maar die is "ineens" best duur geworden (nu €29,95 entree). Vind het een mooie, grote sauna, veel keus aan sauna's, zwembaden enz.
Normaal hebben we altijd wel een kortingsactie, 2 voor de prijs van 1 of via Optimel of gewoon 30% korting, maar die acties hebben ze allemaal afgeschaft (schijnt overgenomen te zijn?)
Maar goed, dagje sauna is al prijzig, maar op deze manier wordt het wel steeds duurder. Dus iemand nog een suggestie voor een andere mooie, grotere sauna?
We zijn ook al eens naar de Zaluwhoeve geweest, maar dat vonden we niets. Veel te druk en eigenlijk vrij weinig keus in sauna's enz. Bovendien waren de sauna's zelf vrij klein, waardoor je af en toe in de rij stond om een sauna in te komen![]()
We zijn ook naar Saunadrôme in Putten geweest, dat beviel op zich wel heel goed, maar vonden we ook aan de kleine kant, waardoor je regelmatig in dezelfde sauna's terecht komt.
Veluwse Bron in Emst wil ik ook nog wel eens proberen, maar die site heeft dezelfde lay-out en dezelfde prijzen als het Elysium, dus ik gok dat dit van dezelfde eigenaar is, dus ook zelfde "probleem" als bij het Elysium.
Het is niet zo dat ik voor een koopje op de eerste rang wil zitten, maar wellicht toch een aanleiding om eens andere sauna's te gaan ontdekken.