Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). xxxmarexxx schreef:Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik er in maand 7 nog mee door gegaan (inclusief endurancewedstrijden). Toen het opstappen al niet zo best meer ging en omdat er een aardig pak sneeuw was gevallen, leek me dat een mooi moment om te stoppen. Tuurlijk zitten er risico's aan verbonden, maar het voordeel is dat je je conditie wel op peil houdt. Nu door ziek en zeer van paardje helaas nog niet 'echt' kunnen rijden.Mag ik vragen hoe lang jullie nog door zijn gegaan met paardrijden. en zijn er risico's aanverbonden? volgens de vlk niet maar...?

pubelia schreef:Spannend, ja! Maar weet nog niet of ik normaal mag bevallen, of het een ks word! Dat hoop ik te horen bij de neuroloog!

BlackZelda schreef:Latnah gefeliciteerd! Lekker uitrusten nu.
Oeps, i'm next ( in theorie tenminste)
latnahc2 schreef:Nou ze is eindelijk geboren!!!
Vandaag 11-10-2011 om 02.45 uur emma michelle de boer!
Ik zal iedereen de deatails besparen behalve dat het erg heftig en lang was!
Ik zal gauw een foto plaatsen.
Ben net 3 uurtjes thuis dus ga u even uitrusten
Iorrr schreef:Haha de honden een andere plek aanwennen, de deur dicht en het wiegje op jullie kamerMaar daar heb je niets aan. Ik zou de baby lekker in de eigen kamer doen. Vind ik veel hygienischer! Hier ook een hond in huis, maar die mag echt niet boven komen, laat staan op de slaapkamers. Vind ik gewoon niet zo fris...
Thirty schreef:ThnxHeb heel veel aan die tips. Ik haal wel een klein busje flessenvoeding in huis voor als ik het echt niet vertrouw en de bv gewoon niet wil. Mijn zusje had bijvoorbeeld dat bij haar bv echt niet ging, en ze midden in de nacht met een krijsende baby (van de honger) flessenvoeding kon gaan halen.
Dat wil ik dus echt voorkomen
Ik heb niet echt een mening over bv of fv, ze worden van allebei wel groot. Dus als het niet gaat, dan gaat het niet en stap ik over.
beccy schreef:Mag ik vragen of jullie een stoel in de babykamer hebben voor BV te geven en zo ja welke jullie dan hebben en waar je die evt. gekocht hebt.
BlackZelda schreef:Mariposa, officieel nog 3 weken, maar mag wat mij betreft komen. Ben eigenlijk wel beetje zat nu![]()
Ik ben moe, huilerig (vandaag tenminste, weet alleen niet waarom) en wil zo graag weer rijden!
Herkend iemand dat huilerige? Had het nog niet gehad, maar moest er vandaag blijkbaar uit. Was absoluut geen aanleiding of reden voor. Vond het zo stom, potje janken om niets
Thirty schreef:Wat heerlijk, zo'n meewerkende baby al zo vroeg
Hier ligt meneer al goed. Voor zover ik begrepen heb. Doc draait er graag omheen en roept alleen maar 'alles is goed, geen problemen. DAG tot volgende week'.
Bij de 20 weken echo konden ze alleen via een inwendige echo zien of het een jongetje of meisje was. Meneer was helemaal opgerold als een bal, en weigerde ook maar iets te bewegen. Zijn gezicht hebben we dan ook nog steeds niet gezien..
Zulke plaatjes krijg je dan. Het was iig errug duidelijk![]()
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-CWT83S3P.jpg
Meloen schreef:Geboortekaartjes: hier ongeveer met 26 week geregeld. Vrij vroeg in ieder geval. Maar het is iets waar je op een gegeven moment gewoon aan toe bent. En dan zou ik zeggen: gewoon lekker doen!
lisch schreef:phoe wat gaat het weer hard zeg!
XFiemoX mooie fotos! nu wil ik nog meer bevallen haha!
xxxmarexxx spannende tijd is dit! gefeliciteerd hoop dat de tijd naar de echo snel gaat en alles goed is!
ik heb gelukkig (nog) geen restless legs! dus zou niet weten wat helpt!
ik zat mij net te bedenken dat ik zoooo blij ben dat we geen olifantendracht hebben![]()
heb net de proefdruk van ons kaartje gehaalt en ben helemaal blij met het reseltaathelemaal zoals ik het wou!!!
xxxmarexxx schreef:mijn vriend vind het geen veilig idd dat ik nu nog rij. ook daarom kan ik niet volledig genieten. maar ik weet niet hoe ik het nu moet vertellen aan die mensen waar ik het paard van verzorg. iemand een tip?