Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Miss_m schreef:Ik haat het feit dat geen enkele van mijn nagellakjes bestand is tegen het zwemmen in chloorwater.
Ik doe al zo voorzichtig mogelijk, en toch gaan er dan stukken af, vervolgens trek ik dan maar onder de douche de grote stukken eraf, die kun je er soms gewoon af vegen
Ik lig op zaterdag meestal 2 uur in het zwembad en op maandag ongeveer 1 uur en soms meerdere keren per week
Ladyloe schreef:Joeppie ik heb een mailtje terug van Enchantra.. Ik ga er straks langs! Heb wel een budget voor mezelf opgesteld anders weet ik het wel weer hihi.. Als ik wat koop zal ik me aankopen wel even posten..
@_Kimmm als het goed is blijft je lak dan gewoon zitten hoor!
lesilla schreef:Miss_m schreef:Ik haat het feit dat geen enkele van mijn nagellakjes bestand is tegen het zwemmen in chloorwater.
Ik doe al zo voorzichtig mogelijk, en toch gaan er dan stukken af, vervolgens trek ik dan maar onder de douche de grote stukken eraf, die kun je er soms gewoon af vegen
Ik lig op zaterdag meestal 2 uur in het zwembad en op maandag ongeveer 1 uur en soms meerdere keren per week
Ik zit ongeveer half uurtje tot een uurtje per dag in de jacuzzi en de beste nagellak is chanel tot nu toe hiervoor.
Catrice houdt het niet bij mij
Mowoah schreef:Over een makeup én nageltopic; ik vind nagellak leuker dan make-up, al baalde ik vanmorgen enorm toen ik mijn supergeweldigemooie blusher van Gosh op de grond liet vallen en het in 100.000 stukjes viel.
Optiwolk schreef:Over het nagellak-die-het-niet-houdt-in-het-water
Een nagelstyliste zei tegen mij dat dat is omdat je goede nagels hebt.
Eigenlijk om je nagellak ten alle tijde op je nagel te houden zou je je nagel moeten dehydrateren.
Maar goede, gehydrateerde nagels + water (en dan cohesie) zorgen ervoor dat ze je nagellak afstoten zegmaar.
Hmmm, ik hou van donkere kleurtjes op m'n nagels, maar vind dat enkel mooi op lange nagels, en ze zijn nu kort ... Dus ik weet even niet wat ik er mee aanmoet.
iemand ideeën?