En als je er nu alvast mee begint, is het vast over een paar weken minder moeilijk om niet te roken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Iris82 schreef:Hij moet er echt zelf van overtuigd zijn.
Anders lukt het nooit. Je kunt wel 100 dingen tegen m zeggen, maar zolang hij er niet 100 procent achter staat, is ie nooit sterk genoeg om het rode duiveltje zn mond te snoeren.
LynnDenise schreef:Wat zijn we weer allemaal goed bezig! Ik vind het momenteel echt stinken, blegh dat ik dat al die jaren in mijn hand heb gehad en dat die lucht om mee heen hing. Bah!
Mijn vriend heeft er ook 1 gerookt die hij heel erg smerig vond, maar toch verlangt hij nog wel af en toe naar het momentje met een sigaret. Maar ik denk dat een zuurstok op zo'n moment ook wel zn werk doet hoor
Hier gaat het nu even wat minder, ik dacht een leuke baan gevonden te hebben en dat bleek echt een ramp. zeker 80% van dat bedrijf rookte en ik snapte wel waarom. Moeten presteren en het niet kunnen. Ik heb dan ook net gebeld dat ik niet meer kom en er valt meteen een last van mijn schouders. Als ik daar langer had gewerkt had ik veel makkelijker weer naar een sigaret kunnen grijpen. Daar ben ik zeker van! Nu op zoek naar een leuke baan!
Wat mij van het weekend wel opviel, we waren bij mijn zwager, want mijn neefje was jarig en gewoon niemand rookte! Niemand! Ik zeg dat Nederland goed op weg is om een rookvrij land te worden
DaisNBenj schreef:Oh... Ik wil mij ook melden. Al weet ik niet of ik helemaal klaar ben om die stap te zetten...