Vanavond ga ik wel, anders kom ik in de knoei met mijn dagen

Verheug me nu al op die 8x (of hoeveel is het?) 2 min lopen met 1min rust

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MootjeK schreef:Vandaag les 11 gelopen, voor de tweede keer les 8 zeg maar. Hij blijft pittig, maar het ging toch wel weer beter dan de vorige keer. Vond het erg lekker weer om te lopen, het was gelukkig wel droog, maar aardig wat vocht in de lucht. Hoorde laatst dat er dan ook meer zuurstof in de lucht zit en zo voelde het ook wel. Nog even en ik word een door-weer-en-wind-loper.
Had onderweg nog bijna een botsing met twee hazen die achter elkaar aan zaten. Die schrokken zich rot van mij en botsten toen bijna tegen me op. Eentje rende van schrik de sloot in en wonderlijk genoeg ook net zo hard de sloot weer uit en de ander rende héél hard de andere kant op. Was wel een heel apart tafereel, zo midden in een nieuwbouwpark!
_Mara_ schreef:Hmm, ik denk dat ik morgen misschien maar oversla, tegen mijn zin in. Maar ik merk gewoon dat me rechterspier/pees/achillespees/hiel (wat het ook moge weze) nog niet goed is. Vandaag met werken, hele tijd heen en weer lopen, half uur achter een kassa staan, voelde hem wel. Morgen maar eens aan me moeder vragen, die werkt in de zorg. (En ik denk dan altijd dat ze alles weet, terwijl ze in de bejaardenzorg zitmaar ze weet altijd verrassend veel) En ze moet toch naar het ziekenhuis, misschien is er wel een aardige arts die het antwoord weet.
![]()
Vind het wel vervelend, ben pas bij les 9 en nu al last van pijntjes/kwaaltjes.. zucht. Had ik 'vroeger' nooit last van met gym etc, heb zelfs tijdje op atletiek gezeten, vraag me af wat het kan zijn. Het voelt niet echt als spierpijn ofzo, dus ik denk ook niet dat het gewenning is. Maar even 3 daagjes verder rust dan..