Ook écht de dingen gaan opnoemen die je zo lekker vind.... dadelijk ga je ze spontaan halen Actief gesport, kracht en 20 min cross-trainer cardio, naar huis gefietst (al met al 6 km) en nu aan de ei
Nee hoor.. dat doe ik niet.. Dat kan ik gelukkig goed weerstaan.. Ik heb het namelijk al in huis, eigenlijk standaard .. Maar het is nog geen woensdag avond, dus mag het nog niet.. klaar.. Gelukkig heb ik daar geen moeite mee..
Ik deed toen ik echt heel streng op dieet was, één keer per maand een dag waarop ik alles mocht eten. Ook gewoon chips en patat en weedikveel, gewoonw at je lekker vindt. Wel met mate natuurlijk.. Dat hielp bij mij ontzettend tegen vreetbuien. Ik nam soms in het weekend wel eens een vlabakje vol met Lays Baked. Of ei in rookvlees, ham met monchou. Dan hou je het veel langer vol. Ik iig wel!
Ik heb zonet ook met m'n vinger in de pindakaaspot gezeten, couldn't help myself Ach, zo weer actief met de paarden bezig dus dat beweeg ik er ook wel weer af!
SteffiiY
Geplaatst: 05-12-11 15:15
E_Nalanta schreef:
Ik heb zonet ook met m'n vinger in de pindakaaspot gezeten, couldn't help myself Ach, zo weer actief met de paarden bezig dus dat beweeg ik er ook wel weer af!
Ik vanmorgen angstig op de weegschaal, na een heel weekend feestjes/verjaardagen en een speciale avond met mijn vriend (alle dagen flink gesnoept, toastjes, hapjes enz), maar ik was nog op precies hetzelfde gewicht
Mijn moeder is sinds vandaag aan het Dr.Franken, dus ik doe gezellig mee. Eten jullie weleens koolhydraat-arm brood? Ik heb het vanmiddag voor het eerst gegeten, en het smaakt echt precies hetzelfde. Aangezien ik best van brood houd, ben ik hier heel blij mee!