Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Lol, het was precies andersom! Basterds!
Maar ik had dus de eerste week wel alle bijwerkingen dus er zit wel wat in de placebo. Maar de tweede periode was ik zo fiets up dat het toch het effect niet gehad heeft.
Even duidelijk:
De eerste 2 weken had ik dus placebo's maar waren bijwerkingen heel veel aanwezig. Ook had ik het idee dat ik er juist rustiger van werd, dat er een soort 'deken' over mijn hoofd kwam en dat mijn kop rustiger was. Dit had ik alleen de eerste paar dagen. Daarna merkte ik dat minder. Ook had ik de eerste dagen last van slapeloosheid.
De tweede periode had ik dus de ritalin, maar dat was een ontzettende rotweek, veel terugvallen gehad, veel gehuild, paniekaanvallen, sociaal heel moeilijk mee kunnen komen, paniek in winkelcentrum, ontzettende buikpijn. Daarom gestopt met de medicatie.
Dus... Zeg het maar...
Puchje schreef:Hmmm Joolien, wat vreemd die uitslag van de placebo's. Ik durf er niet echt een uitspraak over te doen, maar wat Joyce schrijft is volgens mij wel de spijker op de kop.
Joyce, ik herken dat heel erg. 'Oh, maar dat heb ik ook'.
Waar mijn vriend een handje van heeft is te zeggen: 'Ja maar, weet je... dat moet je maar gewoon actie ondernemen dan, gewoon je nest uit komen en gewoon naar de wei gaan en daar gewoon bij het begin beginnen'
Dat is NIET GEWOON... *argh*
Snap je frustraties inderdaad...
Lady_M schreef:Guccio, ik niet, maar het foldertje dat bij mijn medicatie zit wel!![]()
Spanje is een Schengenland, dus daarvoor heb je een Schengenverklaring nodig, waarin staat dat je de medicijnen meeneemt voor eigen gebruik. Deze kun je downloaden of aanvragen bij de Inspectie voor de Gezondheidszorg. Deze is maximaal 30 aaneengesloten dagen geldig