[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

perdjes

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 18:54

Okay fijn om te horen! Dan ga ik er zeker wa bestellen. Ik vind het niet erg dat ik wat langer moet wachten. Heb hier toch genoeg spulletjes liggen dus het heeft geen haast.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:26

Ik denk overigens dat ik 16 aan ga houden als voorlopige eindmaat :P , ik geloof dat ik ruim een jaar op 12 heb gezeten...

lovemario

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:42

Fiffill schreef:
Is je piercing geschoten of echt gepiercet?

geschoten. hij is er al een paar maand uit en het is net of het groter word, en he doet vet pijn ;(

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:43

lovemario schreef:
Fiffill schreef:

geschoten. hij is er al een paar maand uit en het is net of het groter word, en he doet vet pijn ;(

Dat is helaas het risico van piercing schieten i.p.v. piercen..

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:44

Heb je toevallig ook een foto Authentic?

Ken een meid die had 26 mm! Ze had ook echt geen oorlel meer over. Uiteindelijk heeft ze het moeten laten opereren doordat het afgestorven was.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:48

lovemario schreef:
Fiffill schreef:

Dat verklaart een hoop en is gelijk de reden waarom piercings niet meer geschoten mogen worden... wss blijf je die bult houden.

perdjes schreef:
Heb je toevallig ook een foto Authentic?

Ken een meid die had 26 mm! Ze had ook echt geen oorlel meer over. Uiteindelijk heeft ze het moeten laten opereren doordat het afgestorven was.

Afgestorven? Bah. :\

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 22:52

Crappy telefoon-in-spiegelfoto, hier was het nog 12 mm

Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 00:13

urselin schreef:
Scheelt nogal :))

Balen dat ze die insertion pin niet op AOP niet hebben DQ :\

Ik wil niet groter dan 3mm gaan, vind 2,5mm nu prima bij mijn kleine oortjes :))

Ik zou tot 8 gaan, ga nu tot 6 mm, heb teveel in mn oren anders..

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 09:44

ik heb ze besteld bij http://www.piercingpiercing.nl heel snel en goed geleverd :j

Ik denk dat ik dat gat te groot gaat vinden bij mij. Maar ja... dat zeg ik NU :=

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:24

Ik zou tot 6 gaan, zit nu op 8 :j ik had 6 veel groter verwacht, het valt namelijk heel erg mee allemaal. :P
Overigens draag ik ook wel eens 9 want dat past ook prima. :')

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 10:28

Ik heb ook net wat besteld weer bij Crazy Factory, was vorige keer erg tevreden en zo lang wachten valt ook wel weer mee..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 11:30

_Inga schreef:
Ik heb ook net wat besteld weer bij Crazy Factory, was vorige keer erg tevreden en zo lang wachten valt ook wel weer mee..

ik heb vorige keer ruim 2 weken moeten wachten, maar dat is ook omdat ik paypal gebruik...

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:06

Hee, ik heb een microdermal op mijn buik laten zetten onder mn navel en hij geneest zoiezo al super slecht.. steeds pus eromheen, korstjes ed. Ik plak hem nu al sinds begin Januari af met een pleister.. Elke dag spoelen (met zoutoplossing) en schone pleister..
Maar ik durf die pleister er niet af te doen, ik ben zo bang dat hij er dan uitvalt bijv. in mijn slaap dan rol ik nog al.. Hij is er al 1x uitgevallen met plaatje en al (dus heel de piercing) en toen hebben ze hem terug gezet in de piercing shop.
Het diamantje zelf is er ook al een keer uitgevallen maar deze kon ik gelukkig zo terugdraaien..

Iemand hier ervaringen mee? Of tips.. Vind het echt zonde als ik voor die 70euro die ik ervoor betaald heb (+nog eens meer dan 25 euro aan gaasjes afgelopen 3 maanden) ik hem continue moet blijven afplakken tot de zomer of dat mijn lichaam hem straks afstoot.. (dit was ook bij mn navelpiercing gebeurd omdat ik per ongeluk na 2 dagen door wat 'lollige' jongens in een zwemmeer werd gegooit :+

Sorry voor grote letters maar heb deze vraag al 2x eerder gesteld in het topic en niemand reageerde.. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-03-11 17:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Opmaak aangepast.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:09

misschien weleens bij je opgekomen dat niemand je dan gewoon niet kan helpen? we hebben geen foto niets dus wat verwacht je nou? lijkt mij dat hij gewoon niet diep gezet is, ik zou zeggen ga naar een piercer, die kan je wel helpen :)

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:11

Zo en vandaag neuspiercing gezet :D

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:43

Foto? :D

Nrkee: zoals ik ook al zei: Ik heb niet die ervaring met MD's. Bij mij is hij goed gezet en is er nooit uitgevallen. Ook nooit neiging toe gehad. Zoals DQ al zegt is hij gewoon niet goed gezet (waarschijnlijk)... :n

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:46

xDramaQueen schreef:
misschien weleens bij je opgekomen dat niemand je dan gewoon niet kan helpen? we hebben geen foto niets dus wat verwacht je nou? lijkt mij dat hij gewoon niet diep gezet is, ik zou zeggen ga naar een piercer, die kan je wel helpen :)

Mag best iets minder bot, :Y) Ik ben al vaker naar piercer geweest (toen hij eruit was gevallen) Het enige wat ik vraag is of er mensen zijn die ook ervaring hebben met een slecht genezende microdermal en wat hun toen gedaan hebben waardoor hij uiteindelijk toch genezen is of juist niet. Degene die mn piercing gezet had doet er allemaal heel luchtig over alsof het normaal is dat hij niet geneest enz. Dus daar kan je ook niet echt terecht he. anders zou ik mn vraag niet op internet stellen tuurlijk ben ik al naar de piercer geweest, ik ben niet achterlijk..

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:47

Magnummm schreef:

Nrkee: zoals ik ook al zei: Ik heb niet die ervaring met MD's. Bij mij is hij goed gezet en is er nooit uitgevallen. Ook nooit neiging toe gehad. Zoals DQ al zegt is hij gewoon niet goed gezet (waarschijnlijk)... :n

Wat moet ik dan doen.. als die niet goed gezet is? Hem dieper laten zetten? Eruit halen? En dan opnieuw erin? (zoiezo bij een andere piercer in ieder geval..)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 21:53

Nrkee schreef:
xDramaQueen schreef:

Mag best iets minder bot, :Y) Ik ben al vaker naar piercer geweest (toen hij eruit was gevallen) Het enige wat ik vraag is of er mensen zijn die ook ervaring hebben met een slecht genezende microdermal en wat hun toen gedaan hebben waardoor hij uiteindelijk toch genezen is of juist niet. Degene die mn piercing gezet had doet er allemaal heel luchtig over alsof het normaal is dat hij niet geneest enz. Dus daar kan je ook niet echt terecht he. anders zou ik mn vraag niet op internet stellen tuurlijk ben ik al naar de piercer geweest, ik ben niet achterlijk..

er stond een smiley achter dus niet bot bedoeld, maar als je niet achterlijk bent, waarom vraag je geen second opinion aan? ik ga nóóit naar één piercer, ik ga altijd naar meerdere dat kan je zelf dan toch ook wel bedenken dan, nogmaals, we zien geen foto oid of de piercing zelf we kunnen dus niet oordelen :)

dezelfde eigen piercer zal nooit zeggen, goh die heb ik te ondiep/slecht gezet :Y)

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:09

Nrkee schreef:
Magnummm schreef:

Wat moet ik dan doen.. als die niet goed gezet is? Hem dieper laten zetten? Eruit halen? En dan opnieuw erin? (zoiezo bij een andere piercer in ieder geval..)

Ja waarschijnlijk wel en als jou lichaam de piercing ook nog eens afstoot, zal hij nooit vastgroeien. Ik zou het gewoon proberen met hem opnieuw te laten zetten. Werkt dat niet, dan moet je er misschien maar vrede mee hebben dat jouw lichaam geen vreemde dingen duldt. Zou me verder niet kunnen bedenken waarom hij niet vastgroeit. Tenzij je er continue aanzit of hij echt op een plek zit die 24/7 in beweging is. En zoals DQ zegt zou ik gewoon even langs een andere piercer gaan!

Weet zelf dat BodyMX in Breda de MD's ook wat oppervlakkiger zet waardoor ze ook slechter vastgroeien/genezen. Veel ontevreden klanten van daar gaan dan naar andere piercers hier in d ebuurt om ze opnieuw te laten zetten.

Edit: ik zeg niet dat het zo hoeft te zijn natuurlijk dat ie niet goed zit, maar misschien kunnen we er beter over oordelen als je een foto plaatst hier..?

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 22:57

Ik zal morgen een foto plaatsen.. Op de foto is niet zoveel te zien denk ik.. maar zal kijken of ik hem goed scherp kan maken.

Eshaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:11

Afbeelding

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:12

ik zou gewoon lekker naar een andere piercer gaan als je duidelijkheid wilt ;) zoals ik al zei, de piercer die hem gezet heeft zal van zichzelf niet snel toegeven dat ie fout gezet is.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:24

Ik wou net zeggen, er zitten vast meer piercers in je omgeving waar je heen kunt.

Wellicht is je piercing gewoon te oppervlakkig gezet, en ja dan zou ik hem overnieuw laten doen. Maar laat er sowieso een goede piercer naar kijken, sowieso niet nog een keer naar degene die m gezet heeft.

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-11 23:29

Tof Eshaa!

Hee ik heb een vraagje. Zaterdag dus mijn tongpiercing overnieuw laten zetten. Het gaat supergoed en hij is lang zo dik niet meer. Ik mocht over 2 weken terugkomen om te wisselen maar ik twijfel nu even of ik dat wel moet doen. Ik weet immers hoe ik een tongpiercing moet wisselen door de vorige keer en als ik naar de shop ga moet ik daar een piercing kopen om te laten wisselen. Daarom overweeg ik nu om gewoon zelf een titanium piercing te bestellen en zelf te verwisselen (niet nu, nog even laten genezen maar over ongeveer 1,5 week). Wat raden jullie aan? (en met name DQ door haar ervaring ;) ) Bij de shop of kan ik het net zo goed zelf?