Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lovemario schreef:Fiffill schreef:Is je piercing geschoten of echt gepiercet?
geschoten. hij is er al een paar maand uit en het is net of het groter word, en he doet vet pijn
perdjes schreef:Heb je toevallig ook een foto Authentic?
Ken een meid die had 26 mm! Ze had ook echt geen oorlel meer over. Uiteindelijk heeft ze het moeten laten opereren doordat het afgestorven was.
urselin schreef:Scheelt nogal
Balen dat ze die insertion pin niet op AOP niet hebben DQ
Ik wil niet groter dan 3mm gaan, vind 2,5mm nu prima bij mijn kleine oortjes
xDramaQueen schreef:misschien weleens bij je opgekomen dat niemand je dan gewoon niet kan helpen? we hebben geen foto niets dus wat verwacht je nou? lijkt mij dat hij gewoon niet diep gezet is, ik zou zeggen ga naar een piercer, die kan je wel helpen
Magnummm schreef:Foto?
Nrkee: zoals ik ook al zei: Ik heb niet die ervaring met MD's. Bij mij is hij goed gezet en is er nooit uitgevallen. Ook nooit neiging toe gehad. Zoals DQ al zegt is hij gewoon niet goed gezet (waarschijnlijk)...
Nrkee schreef:xDramaQueen schreef:misschien weleens bij je opgekomen dat niemand je dan gewoon niet kan helpen? we hebben geen foto niets dus wat verwacht je nou? lijkt mij dat hij gewoon niet diep gezet is, ik zou zeggen ga naar een piercer, die kan je wel helpen
Mag best iets minder bot,Ik ben al vaker naar piercer geweest (toen hij eruit was gevallen) Het enige wat ik vraag is of er mensen zijn die ook ervaring hebben met een slecht genezende microdermal en wat hun toen gedaan hebben waardoor hij uiteindelijk toch genezen is of juist niet. Degene die mn piercing gezet had doet er allemaal heel luchtig over alsof het normaal is dat hij niet geneest enz. Dus daar kan je ook niet echt terecht he. anders zou ik mn vraag niet op internet stellen tuurlijk ben ik al naar de piercer geweest, ik ben niet achterlijk..
Nrkee schreef:Magnummm schreef:Foto?
Nrkee: zoals ik ook al zei: Ik heb niet die ervaring met MD's. Bij mij is hij goed gezet en is er nooit uitgevallen. Ook nooit neiging toe gehad. Zoals DQ al zegt is hij gewoon niet goed gezet (waarschijnlijk)...
Wat moet ik dan doen.. als die niet goed gezet is? Hem dieper laten zetten? Eruit halen? En dan opnieuw erin? (zoiezo bij een andere piercer in ieder geval..)