Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Lot_ schreef:Wat apart, ik hoor super veel negatieve ervaringen met blonde so cap!
Ik denk toch dat ik weer dezelfde in laat zetten als die ik nu heb..
Het is zo'n gok met ander haar en hier ben ik nu aan 'gewend' qua verzorging.
Wou eigenlijk balmain maar is meteen 1.50 per plukje inkoop
Lelle04 schreef:Nee uiteraard niet. Maar wat ik bedoel er zijn een hoop mensen die het zich zelf geleerd hebben ( net zoals met nepnagels) en er eigenlijk totaal geen verstand van hebben.
Waardoor je eigen haar echt kapot van gaat.
_Lot_ schreef:Nou het gisteren mijn extensions met pijn en moeite er uit gekregen, ben echt onzettend geschrokken van het resultaat achteraf.. Mijn eigen haar is ontzettend dun en gespleten dus hoop dat de kapper er nog wat van kan maken.
Ervaren jullie dit ook zo? Dat je eigen haar zoooo dun is na extensions? Twijfel super erg of ik m'n afspraak voor nieuwe extensions moet laten staan of moet cancellen...
_Lot_ schreef:Ik had een 'oplosserum' van balmain en een tangetje.
Ze gingen er alleen heeeeel moeizaam uit, de wax was zoo ontzettend dik!!
Ik denk dat ik mijn kapper maar voor me ga laten beslissen, wel of niet opnieuw.
Hoe dik is jou eigen haar nelis?
benangelique schreef:is het niet zo dat je eigen haar ook dunner lijkt omdat je aan dat extra haar van de extensions gewend bent?
_Lot_ schreef:Nou het gisteren mijn extensions met pijn en moeite er uit gekregen, ben echt onzettend geschrokken van het resultaat achteraf.. Mijn eigen haar is ontzettend dun en gespleten dus hoop dat de kapper er nog wat van kan maken.
Ervaren jullie dit ook zo? Dat je eigen haar zoooo dun is na extensions? Twijfel super erg of ik m'n afspraak voor nieuwe extensions moet laten staan of moet cancellen...
DeadxStar schreef:Het was bij mij wel iets dunner dan normaal (heb ik het idee dan!), maar dat kan ook komen omdat ik die dikke bos gewend was.
Een vriendin heeft het de laatste keer bij me gedaan, deed totaal geen zeer! Ging heel makkelijk. (Dit keer zonder spul!)
En er kwamen amper haren mee! Echt maar een paar.
http://94.100.118.182/1283200001-128325 ... _r59F.jpeg
Hier waren mijn extensions er een paar weekjes uit (linker). Hier zijn mn puntjes nog niet geknipt
M'n eigen haar komt tot over mn bh bandje aan de achterkant.. Ben nu gewoon tevreden met mn haar dus hoef er voorlopig even niets meer in