Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandarijn schreef:lysquint schreef:hmmmm er staaat hier cake met een slagroombus ernaaast op tafel
owww hooop dat ik het kan weerstaan.
Moeilijk!
Ik had net (halfuurtje terug ofzo) ineens weer heel erg trek, heb maar een eierkoek genomen.
Flying_Angel schreef:Tip: Probeer de hoeveelheid groente omhoog te doen en geen spekjes of iets dergelijks erin. Gebruik verder mager rundergehakt en eventueel volkoren macaroni (als dat bestaat natuurlijk.. volkoren pasta zoals penne e.d. bestaat wel). Maar ga wel minderen met de pasta, dat scheelt veel calorieënIk zie op caloriechecker dat er in een bord macaroni met saus en vlees ong 630 calorieën zitten
Ik eet morgen macaroni, maar is dat echt zoo slecht
Eefste schreef:Klinkt allemaal goed hier! Super dat zoveel mensen lekkers kunnen weerstaan. Ik vind het af en toe wel heel lastig, maar heb tot nu toe nog helemaal niets gezondigd. Ben vandaag even op weegschaal gaan staan,want ben maandag niet thuis. (Ga nu paar dagen snowboarden) dus bij deze mijn gewicht alvast voor maandag: 70.1 kilo. Ben dus in een krappe week 2.3kg kwijt. Super blij mee! Succes allemaal dit weekend, lees van de week al jullie prestaties:-). Volhouden meiden!