Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Citaat:Mereltje: Oei salicylzuur.. En clinique.. De salicylzuur beschadigt de hoornlaag van je huid waardoor je huid dus beschadigd is en dus echt moet herstellen. De rode plekken zitten er dan dus niet voor niks, je huid is beschadigd. Clinique ben ik ook absoluut geen fan van en zit ook vol met chemicalien die je huid beschadigen. Maarja je moet idd wel wat, met makeup, dan kan je niet om de chemie heen helaas. Ik zou voor de rode plekjes een ietwat verzorgende olie kopen. De puistjesstick van Chi bevalt mij goed omdat dat wel op basis van Teatree is maar er zitten ook veel olien in die de huid snel genezen en tot rust brengen. Zuren verstoren vrijwel altijd de huidbalans dus zelf gebruik ik die absoluut niet. Ook geen fruitzuur.
ladyisabelle schreef:Fijn Esmeralda!
Het helemaal weggaan zal misschien ook wat meer tijd nodig hebben.
MaartPaard, kun je mij dan een dagcreme aanbevelen welke niet zo dik is en welke wel goed (en rustgevend) is voor je huid?
En geschikt is om onder make-up te dragen
Ben wel benieuwd, want weet zelf ook niet zo goed wat nou precies goed is.
Ik vraag het wel eens bij een DA en die gaan toch snel over op producten van Garnier en zo.
Volgens mij zit daar ook salicylzuur in.
ladyisabelle schreef:Fijn Esmeralda!
Het helemaal weggaan zal misschien ook wat meer tijd nodig hebben.
MaartPaard, kun je mij dan een dagcreme aanbevelen welke niet zo dik is en welke wel goed (en rustgevend) is voor je huid?
En geschikt is om onder make-up te dragen
Ben wel benieuwd, want weet zelf ook niet zo goed wat nou precies goed is.
Ik vraag het wel eens bij een DA en die gaan toch snel over op producten van Garnier en zo.
Volgens mij zit daar ook salicylzuur in.