Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Re: [Centraal] Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:29

melanie,, dat durfde ik echt niet

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 18:33

Nee ik ook niet, maar dan ben je dus best gehecht aan je vriendjes :D
Ik droeg altijd 2 strakke hempjes, een losser shirt en altijd wel en vestje. :j
Nu draag ik gewoon tshirts :):)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:16

lesilla schreef:
Wat balen tamaramt! Rook je, een vriendin van me had ook erge littekenproblemen ze moest stoppen en dan was het beter.
Hopelijk kan er snel iets mee gedaan worden! Want een bvk moet positief zijn

nee, ik rook niet ;)
en drink ook niet en eet gezond :+
ik heb het ziekenhuis gebeld dat ik veel last heb vd littekens en moet nu 23 juni langskomen dus ben benieuwd

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 19:18

MelanieB schreef:
Nee ik ook niet, maar dan ben je dus best gehecht aan je vriendjes :D
Ik droeg altijd 2 strakke hempjes, een losser shirt en altijd wel en vestje. :j
Nu draag ik gewoon tshirts :):)

ik droeg mijn kleding idd hetzelfde

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:37

Ik heb ook inderdaad altijd een vestje oid. Toch wel verstoppen van me borsten. Als ik het voorzichtig meld dat ik aan een verkleining denk zie je ze allemaal schrikken, zo groot zijn die van jou toch niet?
nou haha, grapjassen.

Ik ken wel het gevoel dat ik bang ben me eigen lichaam niet meer te herkennen. Niet zozeer dat ik ze zal missen, kan ze missen als kiespijn in de grote dat ze nu zijn.. Kan geen enkel leuk zomerjurkje kopen, bikini's zijn altijd van veel stof. enz. enz.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:39

Haha dat was bij mij ook. Echt van: WOW ik wist niet dat je zoveel had.
Nee, gek he :))

Nou ik voel me best. Het is wel ff raar om in de spiegel ze te bekijken, vooral de 1e week (ik kan niet zo goed tegen bloed,hechtingen ed :)) ). Maar ik zou het zo weer doen, nu al voel ik me een stuk lekkerder, kan weer fijne kleding aan, durf ook gewoon een tshirt te dragen, en voel echt duidelijk het gewichtsverschil, loop een stuk lekkerder.

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 20:46

Melanie, wat jij beschrijft ervaar ik ook bij de patienten die ik hier zie..
Dat is dan ook voor mij de reden geweest om het toch te gaan doen. Ik veegde me pijn enz. al een jaar 5 onder het tapijt.. Nu moet ik er maar aan geloven.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 22:02

ondanks alle complicaties en alles wat ik daarbij al heb gehad zou ik het zo weer doen; ik heb 12 jaar getwijfeld van wel of niet doen ivm schrik en angt maar als ik had geweten dat het zoveel verlichting zou geven dan had ik het 12 jaar geleden al laten doen.

Happiness91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 00:52

MelanieB schreef:
Een vriendin van me loopt ook steeds te zeuren dat ze het wil want ze zijn te groot en blabla. Maar ondertussen wel met een heel strak en laag uitgesneden truitje rondlopen :roll: Nou, zo erg vind je het dus ook weer niet. :Y)

ik kan daar wel iets van voorstellen hoor.
ik wil ze voor mijn rug schouders en andere pijntjes graag weg hebben
maar ik ben er niet ontevreden mee. en waarom zou ik ze verstoppen achter een koltruitje
en niet zoals andere meiden van mijn leeftijd met een shirtje lopen waar je decolleté mooi in uit komt.
ik ben blij met mijn lichaam ondanks dat het niet perfect is.
maar ik denk niet dat het er mee te maken heeft als je een laag of hoog shirtje draagt of je je borsten wilt verkleinen.

elissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 08:56

Herkenbaar ik verstop al jaren mijn borsten vestjes jasjes etc. ik heb een kantoorbaan tussen de mannen toen ik vertelde dat ik mijn borsten ging verkleinen zag je ze idd ook zo kijken van zo groot zijn ze toch niet...
Ik heb ook heel lang erover nagedacht tja het is toch je lichaam en stel het gaat niet goed, maar ik heb zoveel goede verhalen gehoord ik ga er gewoon voor.

Ik hoop dat ik strak weer rechtop ga lopen en geen last meer heb van schouder en rugklachten.

Volgende week woensdag is het D day en ik kan niet wachten om eerlijk te zijn!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 08:58

Als jij je zoals haar kleed denk ik niet dat je een bvk moet doen. Want ze loopt er mee te koop. En dan bedoel ik niet gewoon een leuke decollete maar een flinke. Liefst nog met de marlies dekker touwtjes erbovenuit. Koltrui amahoela never :roll: maar als je er zo bij te koop loopt heb ik meer t idee dat je trots erop bent en dus die pijntjes ook wel mee kan dragen. Ik draag normaal uitgesneden truitjes, maar zou nooit een lage decollete doen, nu wel. (overigens, ik ben 17 dus ik denk dat ik wel weet hoe of wat over decolletes van nu ;) )

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 08:59

Top elissa! :D denk dat eigs zga iedereen in dit topic er niet mee te koop loopt, anders dan draag je de pijn wel. Maar echt omdat het pijn doet en je er niet lekker bij voelt en het dus een beetje verstopt.

Happiness91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 11:57

ik snap wel wat je bedoeld hoor.
alleen ik ben er niet geheel mee eens.
dat je er trots op bent betekend niet dat je er niet ontzettend veel last van kan hebben.
ik ben blij met mijn borsten zoals ze er uit zien. ik loop er dan niet mee te koop.
maar ik doe ook wel eens een blousje aan met een uitgesneden decolleté. heb er wel een topje over.
maar je ziet daardoor wel dat ik ze heb.
ik ga ze niet verstoppen omdat ik pijn heb.

en dat betekend niet dat als ik ze mooi vind dat ik de pijn wel kan verdragen.
ik meld me niet voor niets in dit topic om wat mee te lezen etc.

maar ieder zijn mening hier over ;)

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:31

hier om eerlijk te zijn best het zelfde hoor! ik vind het ook niet erg storend. Tuurlijk mag het wat kleiner, maar voor het uiterlijk doe ik het niet. Draag ook wel lage truitjes, waarom niet? Ik vind niet dat ik het hoef te verstoppen. Maar dat betekend nog niet dat ik niet verga van de pijn. En nee ik ga die pijn niet dragen omdat het mooi is. Amehoela echt niet..!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 12:33

Verschil tussen wat decollete of als prutsmuts erbij lopen is toch wat verschil. Mensen, een mooi V truitje, mooi. Deed ik ook, maar ALLE aandacht op je borsten leggen? (oh, en dan bedoel ik niet voor een gelegenheid, maar als elkedaagse kleding)
Al viel er bij mij niet eens een decollete te maken want daar waren ze te groot voor, en vetborsten tegen elkaar is niet bepaald mooi.
Maargoed, ik zal mn mond houden.
Maar zou wel even nadenken of je er dan dus geen spijt van gaat krijgen.

Ik moet volgende week dinsdag weer terug :) Het ziet er allemaal heel mooi uit dus ben erg tevreden :j ben benieuwd wat de PC ervan zegt.

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:42

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... 80&bih=681
melanie, ik denk dat jij dit soort topjes bedoelt bij je vriendin??

dit decolleté is dan wel lager maar ziet er wel veel netter uit.

ik denk dat melanie helemaal niks heeft tegen decollete's, maar meer aan wat voor een uitstraling die hebben.
de bovenste lijkt er echt me te pronken en doet het er wss ook om (anders had ze t shirt wel maatje groter gekocht :+ ) terwijl de onderste wel een behoorlijk decolete heeft, maar dat het er ook nog netjes uitziet.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 13:48

Rintah schreef:
melanie, ik denk dat jij dit soort topjes bedoelt bij je vriendin??

dit decolleté is dan wel lager maar ziet er wel veel netter uit.

ik denk dat melanie helemaal niks heeft tegen decollete's, maar meer aan wat voor een uitstraling die hebben.
de bovenste lijkt er echt me te pronken en doet het er wss ook om (anders had ze t shirt wel maatje groter gekocht :+ ) terwijl de onderste wel een behoorlijk decolete heeft, maar dat het er ook nog netjes uitziet.

Je kon het niet beter verwoorden :) Dat bedoel ik idd. :)

s_casper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 15:23

Ja, want een klein beetje decolleté staat bij mensen met grote borsten ook nog eens veel mooier dan een koltrui. Een koltrui kon ik vroeger echt niet aan, dan leek het alsof er iets op ontploffen stond hahaha. Nu na de verkleining, kan het gelukkig wel.
( al heb ik nog 75E) ben er nog zo verschrikkelijk blij mee.
Het is nu zo n vier maanden geleden en ik kan nu ook echt zeggen dat ik me lichamelijk veel fitter voel, veel minder hoofdpijn heb en ook minder rugpijn.

Happiness91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 17:45

ik snap je punt melanie ;) :D
mijn reactie was ook niet boos of iets in die richting bedoeld.

ik vind het zo gaaf he dat ik hier zo veel positieve reacties hoor na de bvk.

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:27

elissa schreef:
Herkenbaar ik verstop al jaren mijn borsten vestjes jasjes etc. ik heb een kantoorbaan tussen de mannen toen ik vertelde dat ik mijn borsten ging verkleinen zag je ze idd ook zo kijken van zo groot zijn ze toch niet...
Ik heb ook heel lang erover nagedacht tja het is toch je lichaam en stel het gaat niet goed, maar ik heb zoveel goede verhalen gehoord ik ga er gewoon voor.

Ik hoop dat ik strak weer rechtop ga lopen en geen last meer heb van schouder en rugklachten.

Volgende week woensdag is het D day en ik kan niet wachten om eerlijk te zijn!

Elissa, succes met je cup D-Day (of wordt het toch een C? :P ) volgende week!

Op advies van de pc ga ik binnenkort naar de fysio. Om te kijken of ik met oefeningen wat aan mijn houding kan veranderen. Ik liep jarenlang met gebogen schouders maar dat is nu niet meer nodig.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 20:45

Da's mooi Silvia! :)

Ik heb gelukkig wel een rechte houding te paard. Als ik gewoon beetje door't huis loop loop ik wel met schouders naar voor en lichtelijk gebogen altijd. Nu niet meer. :D
Ben wel benieuwd hoe het nu zal zijn met rijden haha, ineens een stuk lichter ofzo. Lijkt me apart. Maargoed, nog 2,5 week wachten.. -O-

Heb wel 2 hele mooie wedstrijdjasjes gekocht, en pas ineens ook weer mn oude die ik niet eens meer dicht kreeg. :oo kun je nagaan haha. En krijg van veel mensen de vraag of ik heel erg ben afgevallen :P Ook wel leuk natuurlijk. :)

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:51

Wat ik alleen nu toch heel erg graag zou willen is eens een keer lekker ongegeneerd gapen en me dan flink uitrekken..... Nog even een paar weekjes wachten...

Ik ben inmiddels weer aan het werk. De hele dag houd ik nog niet vol (administratief) maar gelukkig wel een uurtje of 6-7. Ik zit toch onwillekeurig wat gespannen, beweeg wat geforceerd waardoor ik last van mijn schouders krijg. Daarnaast slaap ik slecht omdat op de zij slapen niet echt lukt (mijn favo houding). Ik word elke ochtend rond 4u wakker omdat ik pijn in mijn rug heb. Als ik geluk heb slaap ik weer in... Gelukkig doen ze op het werk niet moeilijk als ik wat eerder naar huis ga.

Op een klein speldenprikje na zijn alle wondjes dicht maar je ziet wel dat het allemaal nog heel teer is. Dus ik doe het nog even rustig aan! Alleen fietsen en autorijden als het moet enzo.
Och, de afgelopen 4 1/2 week zijn omgevlogen dus ik ga ervan uit dat dat voor de komende weken ook gaat gelden. ;) En als ik begin augustus vakantie heb kan ik alles weer! (schreef ze optimistisch... :x )

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-11 21:55

Ik werk elke dag 6 uur dus ben nu wel weer vol aant werk, werk 4 dagen id week en dan 6 uur zegmaar, dus goed te doen (ook administratief).
Ik ben een buikslaper, maar het lukt me best goed, word vaak wel ff wakker, maar val dan wel weer in slaap. Heb wel een heel zacht bed dus zak er een beetje in dus het gaat haha.

En ik zou dat ook wel eens willen, lekker uitrekken haha _O- Ik wil ook zo graag ff op mn zij liggen slapen op de bank maarja, doet pijn haha.

Ik zou eigs zo opt paard stappen nu, maarja, doe maar ff niet. Zo ver ik nu kan zien is alles mooi dicht, kan mn armen uitstrekken zonder pijn/trekgevoel ed. Maar doe toch nog ff voorzichtig haha.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:38

Ik dacht dat twee drains erg waren, vier drains is dubbel zo erg. Wel leuk dat het zo goed gaat melanie

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 13:57

Wat is er lesilla, heb je 4 drains?
Die krengen vond ik als enigste pijn doen int ziekenhuis. Was blij toen ze eruit waren :+