Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SassieSjaak schreef:Colway schreef:Ohhh ik heb dan iets anders dan primultik zal eens kijken, ik heb het meer voor de klachten die ik heb, moest steeds AB kuur hebben namelijk en dit werkt meer preventief
Wat voor klachten had jij dan?
gohya schreef:@Colway
Is jou afscheiding gewoon wit? bij mij is het geel en soms groen of bruin.
En ik heb de laatste weken ontzettend pijn in de onderrug,het is net of me rug soms in brand staat.
Ik weet niet waar het vandaan komt,het kán natuurlijk van de slijtage komen.
Navanja schreef:SassieSjaak schreef:Bij een chlamydia kan je ook heel erg bloeden, de chlamydia vind mij nogal liefen heb deze wel meerdere keren gehad...
Ja dat had ik dus niet, daarom moet ik nu naar de huisarts........:(:(
Navanja schreef:Ik was de eerste keer bij GGD, dus nu naar de huisarts, vanwege dat de doktoren (3 stuks gingen kijken, en paniekerig doen over dat bloeden) bij het GGD zeiden dat het waarschijnlijk niet oke was, en ik naar de huisarts moet, dus dan gaan we kijken wat die nu gaat doen....
Navanja schreef:Ik heb ook een AB kuur gehad, terwijl ze niks konden vinden.. Ja vet irritand vond ik het ook, en de verpleegster ging nog zeggen jaa het valt wel mee enzo. Maar de dokter zei nee, je moet echt naar de huisarts. Maar moet zeggen heb ook echt pijn gehad bij mn uitstrijkje, en ben echt geen piepert..
Navanja schreef:Ik moet komende dinsdag voor een uitstrijkje..... Ik heb geen oproep, ben 23, maar ik had 2 maanden geleden voor Soa's een uitstrijkje, en toen ging ik bij dat uitstrijkje echt heeel erg bloeden.. Dus Dinsdag moet ik er aan geloven, ik vind het eerlijk gezegd best wel spannend, want ik weet eigenlijk al dat er iets uit gaat komen wat niet goed is, dat gevoel heb ik gewoon..
En ik heb de laatste weken ontzettend pijn in de onderrug,het is net of me rug soms in brand staat.