Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Rosa

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic - III

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 20:28

ik ga hopelijk vanavond even lopen.
Trok me paardrijlaars uit net, oeh auw kramp in mijn kuit, altijd fijn :n
hopelijk is het vanavond voldoende weg loop nu ongeveer mank :+

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:50

Oef Rosa, erg pijnlijk... met dit weer zetten je kuiten sowieso meer uit en dan in je rijlaarzen is een verschrikking! of, dat vind ik zo iig! Hopelijk gaat het straks beter!!

Ik heb net een klein rondje gerend. Mijn laatste ronde voor de ladiesrun. mijn knie is nog echt niet goed, ik weet dat het niet heel slim is, maar ik ga hem wel rennen... Na die run maar een week rust en kijken hoe het dan gaat!!
Conditioneel gaat het wel goed. Ik heb het qua tempo heel rustig aan gedaan. Ik ga niet voor een toptijd, maar wel voor het uitrennen! :)

Voor diegene die al eens een tocht gerend hebben: wat eten jullie voor de run? Hoe doen jullie dat?

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 21:55

Succes met de run en met je knie Mirkim!!
Na de run inderdaad wel even de tijd nemen om te herstellen :)

Ik heb net even gelopen, gewoon door de pijn heen gelopen en uiteindelijk voelde ik het niet meer :+
ging lekker, heerlijk weer om te lopen :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:00

Ja, was echt lekker weer vanavond hé?! Het was echt genieten!!

Soms moet dat gewoon hé?! Ff door de pijn heenlopen! Fijn dat je het uiteindelijk niet meer voelde!!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 22:04

ja, met spieren is dat sowieso wel vaak, dat als ze eenmaal warm zijn je ze niet meer voelt. Is ook wel gevaarlijk natuurlijk ivm blessures ;)
Ik voel het nu wel weer, nou ja gaat wel weer over :+

Ja echt genieten inderdaad, lekker in het ondergaande zonnetjes, overal vogeltjes fluiten, weinig wind, temperatuur viel me ook mee, topweer :D

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:21

Vanochtend al lekker vroeg gelopen.... :j Les 12... :)
Ik ontdekte net dat les 13 niet op mijn Ipod staat dus dat word meteen maar les 14 lopen haha...

Mijn schoenen komen ook bij Runnersworld vandaan, als ik klaar ben met Evy word het tijd voor nieuwe denk ik en ga ik maar weer eens kijken.... Ik heb geloof ik 119,95 betaald voor de mijne..

Door de pijn geen lopen doe ik ook wel eens als ik iets nieuws voel inderdaad ( les 11 had ik last van mijn knie maar omdat ik dat nog nooit gehad heb, heb ik me daar niets van aangetrokken ) Vandaag had ik er dan ook helemaal geen last van.... ;)

Mirkim, ik ben echt heel benieuwd hoe je de run vind hoor... :j

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:34

Hoelang heb je je schoenen dan gehad, Smart? En gaaf dat het einde van Evy in zicht is bij jou! :)

Ik ben ook onwijs benieuwd en heb er vreselijk veel zin in :#. Ik heb besloten om niet voor een toptijd te gaan (ivm die knie en met de hitte die ze morgen verwachten... 8-) ).

Nu eerst gaan werken... Hopelijk verzuren mijn benen niet te erg zodat ik morgen voor geen meter vooruit kom!

Smart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:42

Ik denk anderhalf jaar... Ik heb gekeken naar de km die je met je schoenen kunt lopen ( gemiddeld dan ) en volgens mij zijn ze wel aan vervanging toe.. Ik vind ze ook net iets te klein, kan er geen stevige sokken in dragen en dat vind ik vervelend...

Spannend!!!!! Echt heel leuk hoor, ben zo benieuwd.. Ik wacht geduldig op een live verslag.... :P Volgend jaar ren ik ook mee hoor haha..

Werk ze, ik ga mijn verjaardag vieren, gelukkig mooi weer dus lekker in de tuin...

elinebakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 15:16

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 15:17

Jaaa zo'n één heb ik ook maar dan voor puma :D heerlijk met dit weer

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 16:26

ik zit heerlijk in de tuin me psychisch voor vd bereiden op morgen. Hoop dat het niet al vd warm wordt. Heb ook maar besloten me niet kapot te lopen met deze warmte. Ik zie wel hoe het gaat!

Mirkim nog een brutale vraag aan jou maar is het goed als ik me morgen bij jou en je loopmaatje aansluit, ben anders bang dat ik me toch een beetje remy ga voelen! Haha doos ben ik ook!

Ik heb nog een korte broek kunnen vinden maar het was niet makkelijk, heel veel uitverkocht!

Mirkim ik neem nog gewoon een boterham mee denk ik en die eet ik op als ik van heu station maar de grote markt loop!

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 20:21

Dank voor al jullie succeswensen!!! :)

Van mij mag het hoor Sakkia :j. Ik heb nog nooit met mijn loopmaatje gerend, dus ik weet niet hoe het gaat... We hebben afgesproken gezamelijk te starten en dan zelf onze eigen race te lopen... ik ben iemand die snel start en dood eindig, en zij is een constante loper. Dus misschien dat ik gewoon achter haar aan huppel! :)
En we treffen elkaar wel weer bij de finish, ik pb je zo ff voor verdere afspraken! :)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:13

mmmmm kijk net nog even naar het weer van morgen :+

Vanaf 16.00 uur een weerswaarschuwing voor het noorden, elders in het land al eerder.
Dat is dus mijn rondje rennen op weer op naar huis om het droog over te halen :j
Heb geen zin om in echt onweer alleen in de trein en dat hele stuk van het station naar huis nog te moeten lopen.

Ik ga zo maar eens slapen, pak de trein van half 12, dus genoeg slaap krijg ik wel :j

lauralarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:18

degene die morgen gaan lopen, heel veel succes!

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:37

whiiee, er gaan een aantal lopen morgen ..
ik loop morgen de 5 km van leeuwarden :D pff ben wel wat zenuwachtig hoor .. maar we hebben lesje 23 op, dus zal vast wel lukken .. :j

Iedereen succes morgen !!!

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 08:04

Heel veel succes iedereen vandaag! (ik hoop dat het weer zich een beetje koest houdt...)

Pebblesther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:41

Mirkim en sakkia misschien tot straks! Ik ga denk ik gewoon een licht ontbijt nemen, wil echt geen zijsteek krijgen! Nemen jullie ook nog aanmoedigers mee? Bij mij staan mijn moeder en vriend aan de kant.
Weet je waar ik zo bang voor ben? Dat als we straks starten dat dan iedereen veel harder gaat en ik er vet langzaam achteraan ren en dan als laatste over de finish kom :=

Ik heb trouwens asics schoenen. Heb er dacht ik €80 voor betaald en ze lopen super. De verkoper zei dat ik er ongeveer een jaar op kon lopen als ik ongeveer 3 keer in de week zou lopen.

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:04

haha daar ben ik dus ook bang voor pebblesther .. := maar ja , dan zullen wel meer mensen dat denken neem ik aan toch :)

ik begin 10.45 dus zal zo die kant op .. loopafstand vanaf mijn huis :)
succes allemaal :wave:

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:39

dat valt wel mee denk ik hoor als je de uitslag lijst van vorig jaar bekijkt!
Ik ben nu mijn tas aan het pakken en ga zo ook die kant uit!

Peb ben je ook alleen dan?

Mirkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:39

@ Patos, wij gaan allemaal in het noorden rennen, dus het weer zal nog wel ff rustig houden hoop ik! :)

@ Pebblesther, daar ben ik nou ook zo bang voor! := Of dat ik mee ren met ieders tempo en dat ik na een kilometer al klinisch dood ben...

Mijn renshirtje zit nog in de wasmachine, spullen ben ik klaar aan het leggen, zo nog even eten en dan richting stad! Ik heb er zin in! Vandaag de eerste dag dat ik zonder kniepijn mijn bed uitgerold ben trouwens... Ik hoop dat ze zich vandaag goed houden!!!

Iedereen veel plezier vandaag met een run! En Pebblesther, misschien tot straks! En Sakkia, zeker weten tot straks! :)

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:41

Succes allemaal!!!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:36

Hoi hoi!

Vanmorgen ben ik gaan hardlopen, 3 km maar ik vond het zo zwaar, warm en ik heb bij het inademen een soort branderig gevoel. Ook zweet ik niet makkelijk dus dat is voor in de zomer niet echt lekker. :n
Nog meer mensen die hier last van hebben?

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:38

Veel succes allemaal! :j :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:48

ja ik! Heb dan heu gevoel dat mijn hoofd elk moment uit elkaar kan klappen haha.

Ik zit nu in de trein net nog even een boterham met pindakaas gegeten.
Hier wordt heu al wat meer bewolkt soms. Hoop dat het doorzet en we niet in de volle zon hoeven te lopen!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:58

Veel succes hoor Sakkia! :D Rustig aan!