Issy schreef:genja schreef:Hoi,
Ben apothekersasssitente en ik heb gisteren een nascholing gehad over Lyme ze zijn op dit moment in het radboud ziekenhuis een wetenschapelijk onderzoek aan het doen na de behandeling van lyme. Ze hebben ook een website http://www.lymeonderzoek.nl misschien heeft iemand er nog iets aan.
groetjes genja
bedankt voor het plaatsen, ik heb echter mijn vraagtekens waarom Nijmegen onderzoek gaat doen, waar al lang onderzoek naar gedaan is, waarom moet het weer overnieuw? Het is een beetje mensen blij maken met een dooie mus.
Er staat o.a. op de nijmeegse website dat men 14 dagen een infuus kan geven met Ceftriaxon.
In 1991 is er al een onderzoek geweest uitgevoerd door prof.Klempner, hij beschrijft dat Borrelia burgdorferi zelfs 14 dagen ceftriaxon I.V. kan overleven door de bescherming van fibroblasten (Biofilms en cystes). Jammer dat ze in Nijmegen niet willen samenwerken met andere landen en de krachten en geld bundelen voor vernieuwende onderzoeken.
Dan heb je eigenlijk niets aan die kuur. Ja misschien wel in het beginstadium maar nu inmiddels niet meer...