Ik heb één baan onderaan net onder me oren,
een langere baan net boven me oren,
en twee losse stukken aan de beide kanten voor me hoofd,
heb al het haar gebruikt maar het is nét te weinig..
Baal als een stekker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VonDutch schreef:Mijn haren zijn BRUIN sinds gisteren
Van P-blond naar chocoladebruin gegaan..
Mijn haar kon er niet zo goed tegen, het was op!
Maar nu heb ik wel blonde clips-in van 60 cm, kheb ze gisteren nog voor de gein in gedaan, ziet er uitermate sharmant uit, zo van die blonde lokken eronder uit!. Zou ik deze kunnen verven? Proberen kan altijd toch? De kwaliteit zal wel ontzettend achteruit gaan, maar anders gooi ik ze weg.. en bruine kan ik altijd nog kopen!
Hoe kan ik dat het beste doen? iemand ervaring mee/
Eefste schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen... Dus sorry als het antwoord al een keer voorbij gekomen is.
Maar ik zoek een goed adres om weave te laten zetten in zuid holland of provincie utrecht.
Ik heb zelf heel dun en weinig haar.
Momenteel heb ik ook weaves, maar ik ben niet heel tevreden met hoe ze gezet zijn. Binnen de kortste keren (lees; binnen een week) staken de zijkanten al door mijn haar naar buiten (raakte los van het vlechtje oid) verder is de weave helemaal gaan kronkelen aan het vlechtje. Het lijkt wel alsof de twee lagen haar (dubbel genaaide weave) van elkaar los raken oid.. Naja, ben er dus niet zo blij meer mee.
Is dit een bekend probleem bij slechte zetter?
Focussed schreef:DQ: Heb je een foto van hoe je haar nu is?
Ik heb van mezelf dun, maar zeer veel haar. Omdat de kapster dat even bewerkt heeft vorig jaar heb ik nu tot mijn oren veel, maar daarna weinig haar () .
Ik heb gekozen voor de 120 grams set, omdat ik al haar tot mijn borsten heb. Dan kom ik in totaal wel boven de 160 grams uit.
Al zou ik er direct 160 grams in gooien, dan zou het wss er onnatuurlijk dik uit gaan zien.