Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke1208 schreef:Zo'n idee had ik dus ook al Jetla!
En dan, ik vind het al erg genoeg om met mn benen wijd voor 1 iemand te gaan liggen hiervoor, laat staan voor 2 mensen!
Maar ja, laten we zeggen: het is voor het goede doel
Geen pil meer en geen zorgen over eventuele zwangerschap.
Heb heel lang getwijfeld of ik het wel of niet moest doen, een spiraaltje. Heb ook aan de huisarts gevraagd: en wat nou als ik volgend jaar aan kinderen wil beginnen? -> Dan kon ik hem er gewoon weer uit laten halen..
Maar voor nu eerst aan het werk, ervaring op doen, kijken of het wat wordt met mijn scharrel en dannn passs kids!
* En dat terwijl ik altijd heel hard heb geroepen dat ik voor mijn 25e mijn 1e kind wildeDat gaat hem niet worden, heb de grens omhoog gesteld naar voor mn 30e
*
Melanie_ schreef:Ik heb een vraagje, vorige week donderdag ben ik ongesteld geworden, maandags spiraaltje laten zetten. Toen was ik van do - vr niet meer ongesteld, en vanacht ineens weer (en flink.) Hoelang blijft dit zo onregelmatig doorgaan? Is het wel normaal?
Peelie schreef:Ik zit met een beetje een 'probleem'. Ik heb een microginon 30 gehad, daarna overgestapt op 3fase pil. Wat prima beviel, maar op een gegeven moemtn vergat ik hem constand. Dus heb ik nu 3 maanden nuvaring achter de rug was dus echt super slecht beviel. Ik had heel erg veel hoofdpijn en rugpijn. Nu ben ik vandaag naar de dokter geweest en die vroeg aan mij wat ik dan wou. Nou kom ik zelf telkens uit op de mirena, maar ik ben ontsettend bang voor het zetten. Hij heeft me uitgelecht hoe het in zijn werk gaat, en hij heeft mij een infoboekje mee gegeven wat ik ook al heb gelezen. Maar ik twijfel nogsteeds. Mijn moeder heeft na de geboorte van mijn broertje (10 jaar geleden) een spiraaltje laten zitten en toen heeft ze een week lang heel hevig gebloed. En ze had zo veel pijn, dat ze hem er nu ook niet meer uit laat halen.
Bij mijn zus is hij er onder volledige narcose weer uit gehaald omdat hij was gaan 'zweven'.
Ik wil niet aan de prikpil want als ik met anticonseptie stop wil ik gelijk zwanger kunnen worden. Ik wil ook niet meer slikken omdat ik het gewoon steeds vaker vergeet. Hoe zijn de ervaringen met het zetten van een spiraal?
Als ik het laat doen, wil ik het wel door een vrouw laten doen, dat vind ik een prettiger idee...
Peelie schreef:nee dat wil ik dus ook niet...
Omdat ik zo heftig op de nuvaring reageerde wil ik iets wat ook weer makkelijk te verwijderen is. Zowizo vind ik zo'n cip helemaal geen goed idee. ik kan me haast niet voorstellen dat het verwijderen van zo'n ding geheel pijnloos en zonder litteken gaat...