Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gamble82 schreef:Over de echo, die heb ik wel gezien, ik wou op mijn manier afscheid nemen en heb dat op mijn manier kunnen doen. Was ontzettend moeilijk, aangezien het wel gewenst was, maar gewoonweg niet kon.
ulysse1 schreef:Neen, ik heb het niet zelf meegemaakt maar ik kan me wel zo inbeelden dat dit echt niet iets is dat zo maar effe in en uit de kliniek en klaar mee bent
LifeSucks schreef:Ik bewaar trouwens alle berichten van mensen die me dreig pb's, foto's en filmpjes van abortussen en foetussen zenden.
(Zal geen namen noemen van degenen die dat doen, maar die personen weten dat zelf wel.)
Stuur ze zonder te lezen door naar de mods.
Is allemaal bewijs van persoonlijke aanval en tegen de regels zijnd gedrag
LifeSucks schreef:Ik zie op tegen de opname en ingrep ja.
Niet de ingreep inhoudelijk.
Ben echt panisch voor naalden en ziekenhuizen, dus dat is deels mijn angst.
En zoals iemand al eerder zei; niemand ziet naar een ingreep in een ziekenhuis uit. Toch?
ulysse1 schreef:Gamble82 schreef:Over de echo, die heb ik wel gezien, ik wou op mijn manier afscheid nemen en heb dat op mijn manier kunnen doen. Was ontzettend moeilijk, aangezien het wel gewenst was, maar gewoonweg niet kon.
zàl inderdaad ontzettend moeilijk geweest zijn maar kijk, hier héb ik nou wél respekt voor : het was nog niet té ver in de zwangerschap (mijn mening) én je keek tenminste naar de echo, al was het maar om afscheid te (kunnen) nemen van je ongeboren kindje.