[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dakplaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 13:18

Surface groeit sneller uit dan een MD lijkt me.

Set_Elkol

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 18:47

ja surface groeit juist sneller uit door het onderliggende staafje

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-10 20:03

Op een surface staat meer druk, vandaar dat ie sneller uit groeit. :) Maar MD's zijn ook niet "heilig" :) Enfin bij mij zitten ze nog alle vier (hout vast houden dat het zo blijft) maar hoor ook van veel die uitgroeien. :)

appelflap2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 16:40

wimmus schreef:
Appelflap; Is een ringetje in een forward helix niet lastig?
Als je daar op liggen gaat, vouwt het toch helemaal dubbel?

Ik heb echt niks met ringetjes, vind ze maar lastig (en niet mooi :o )

nee is juist helemaal niet lastig
ik voel er niks van als ik er op ga liggen
en van dubbelvouwen is helemaal geen sprake
hij loopt toch parallel aan mijn hoofd?!
ik vind knopjes juist niks die prikken in mijn hoofd als ik ga slapen vooral de bovensten
en dan voel ik mij gedwongen om op mijn gezicht te slapen :Z (en dat ademd een beetje moeilijk :+ )aangezien ik niet in slaap kan komen op mijn rug
en daarbij vind ik allemaal dezelfde kleine ringetjes op een rij heel mooi staan :D <3

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 17:21

Iemand hier die weet waar ik in de buurt van alphen een neuspiercing kan laten zetten..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:45

Doet cf er altijd zo lang over met verzenden?
Ik heb de 8e al betaald >;)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 21:34

set_elkol schreef:
ja surface groeit juist sneller uit door het onderliggende staafje

Ja, inderdaad. Mijn surface is er na 3 maanden uitgegroeid. Maar een MD geeft ook geen garantie hoor. De MD in mijn hand groeide er na 2 maanden uit. Heb nu 2 MD's in mijn arm sinds een week of 6, en die blijven goed zitten :). (Klopt af :') )

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 01:33

suus_ schreef:
Doet cf er altijd zo lang over met verzenden?
Ik heb de 8e al betaald >;)

Ja, CF verzendt nooit super snel..
Bij mij duurde het ook anderhalf à twee week de vorige keer.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-10 14:24

Nou heb het eindelijk binnen. Vond het al gauw lang duren hoor, ben gewent spulletjes binnen 2 dagen binnen te hebben :P.
Heb een lila-kleurig industrial staafje met van die punt'balletjes', en een nieuwe tietpiercing haha. Ik ben ook weer blij. :D

Jasterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-10 16:17

heeft er iemand hier ervaring met een dermal onder je navel?
Afbeelding
Dit vind ik erg mooi en wil ik ook graag alleen is dat niet vervelend met je broek ?
En doet het pijn? :+

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:54

oliebol, m'n balletje van m'n navelpiercing ben ik kwijt :oo. Het is 20;00 dus kan ook nergens iets halen :oo
Heb hem net 2 weken, wat nu? :oo

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 19:58

Awh handig!
Niemand in de straat of 1 van je vriend(inn)en met piercings?
Het eerste wat anders bij mij in me opkomt is iets met pleisters. Anders zou ik het ook eeecht niet weten :')

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 21:57

Hihi; opgelost! Keihard naar vriendin gecrosst met auto :=. Ik dacht vanmorgen al; hee?
Maar toen was het donker (04;45 :=) en had wedstrijdstress, verder niet meeer aan gedacht O:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 22:08

Zo dan, jij blij :D!!!

Weten jullie hoe zo'n bioplast staafje werkt? Mijn VCH is echt veeeeeeel te groot en volgens mij hebben ze gewoon een navelpiercingsierraad erin gedaan. Onderste balletje was iig zo zwaar, dat het bovenste balletje echt in mijn kapje zat. Heb de piercing nu dus maar omgedraaid :+, het grote balletje dus boven. Nu is alleen het probleem dat het bovenste balletje dus alsnog te zwaar is en naar beneden wil, buitenom dus...
Nu wil ik een bioplast staafje erin gaan doen, omdat ik geen zin heb om 80 verschillende piercings te moeten kopen voordat ik eindelijk de perfect passende heb, aangezien het al snel lijkt alsof-ie goed zit, maar het dan een dag later weer wat meer hangt door de zwaartekracht en elasticiteit.
Hoe bevestig je bijvoorbeeld de balletjes aan zo'n bioplaststaafje? Ik dacht dat er schroefdraad inzat, maar volgens mij had ik dat toch fout... Anyway, ik snap het nu niet meer :D..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-10 23:01

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:23

ik heb zaterdag eieiendelijk een tragus laten doen. :D deed helemaal niet zoveel pijn, alleen dat je echt zo het vlees die naald in voelt gaan. := haha had truwens ook afleiding want de piercer zat al zn nederlandse vocabulair dat ie kende op te noemen. :))

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-10 21:27

Mijn mdtje is nog steeds lief, en heb hem nu bijna 2 maand geloof ik?

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:30

hoe moet je trouwens een tragus schoonmaken? want tegen mij zeiden ze met antibacteriële zeep zonder alcohol, gewoon uit de supermarkt en echt zeep. :? en toen vroeg ik of k hem ook moest draaien en toen zeiden ze dat dat niet nodig was. :=
maar kan je ook gewoon die ene vloeistof gebruiken die je ook hebt voor gewone oorbellen?

MARILYN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 11:35

Ik heb mijn tragus piercing schoongemaakt met octenisept, ik zou het niet met sterilon doen, dat is te agressief voor het wondje. Verder zou ik er niet teveel aanzitten, maar met het schoonmaken zou ik hem voor de zekerheid wel even draaien :)

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 13:04

Ik heb mijn tragus nu ongeveer 5 weekjes en ik maak hem schoon met unicura zeep. (niet de vloeibare versie).
Handen even goed wassen, vingers lekker inzepen en daarmee maak ik mijn piercing en oor schoon.
Tot nu toe geen last of irritaties gehad :)

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 15:39

Niet sterilon, dat is slecht! Ik heb hem 3 weken geleden laten zetten en ik maak ook schoon met unicura zeep, wel de vloeibare. En elke dag sprayen met homeopatische wondspray van calendulan. Heb nu wel een wondje zitten, maar milde zeep is wel het beste, omdat je huid dan zelf het meeste doet volgens mij.

Edit: Met schoonmaken zeep op beide kanten en dan beetje heen en weer bewegen, dat is mijn tactiek :+

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 15:45

Heeft iemand ervaringen met de MD piercing in Rotterdam te zetten? Zit te twijfelen bij wie ik hem ga zetten.

Debbie00

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:00

Ik kreeg een potje Dettol zeep mee toen ik mijn neusknopje had laten zetten. Dat is erg fijne zeep.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-10 16:02

Dettol lijkt me nou een van de zepen die je vooral niet moet gebruiken :o Om te genezen heeft je piercing ook goede bacteriën nodig en volgens mij is Dettol een zeep die alle bacteriën dood. :)

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-10 07:27

@Loose: Unicura is een optie, maar zelf hou ik het altijd bij spoelen met water en zeezout. Inderdaad niet draaien, het is een wondje dus laat het even rusten. Hij kan bevoorbeeld niet vast groeien :).