Draak schreef:Nope niet echt, denk 20+15 cm..
ik weet dat die lange wachtlijst heeft
nee okee, ff checken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MegChicken schreef:Ik meld me ook eens. Ik weet niet of deze vraag al eens besproken is.. Maar ik stel mijn vraag toch maar:P. Ik wil graag een tattoo laten zetten op mijn onderbuik (net boven bikinibroekrandje zeg maar), een klein zinnetje maar. Ik ben alleen ontzettend bang dat dit heel lelijk gaat worden na een zwangerschap(later:P), dus ben er over aan het twijfelen om hem dan maar op mijn onderrug te doen. Maar dat is niet echt mijn eerste keus.
Zijn er misschien mensen met ervaringen en tips?
MegChicken schreef:Ik meld me ook eens. Ik weet niet of deze vraag al eens besproken is.. Maar ik stel mijn vraag toch maar:P. Ik wil graag een tattoo laten zetten op mijn onderbuik (net boven bikinibroekrandje zeg maar), een klein zinnetje maar. Ik ben alleen ontzettend bang dat dit heel lelijk gaat worden na een zwangerschap(later:P), dus ben er over aan het twijfelen om hem dan maar op mijn onderrug te doen. Maar dat is niet echt mijn eerste keus.
Zijn er misschien mensen met ervaringen en tips?
Bounce schreef:Nou bij mij zeiden ze het dus anders, je hebt kans dat het in je lies niet zo mooi word aangezien daar een huidplooi zit.Bij mij hebben ze hem op mn onderbuik naast het heupbot gezet. Zorg dat als ze hem op je buik neer zetten, niet al te laag neer zetten want mocht je een keer zwanger worden en een keizersnede nodig zijn moeten ze daar ook bij en dan ben je je tattoo als nog weer kwijt onbedoeld
Caye schreef:Bounce schreef:Nou bij mij zeiden ze het dus anders, je hebt kans dat het in je lies niet zo mooi word aangezien daar een huidplooi zit.Bij mij hebben ze hem op mn onderbuik naast het heupbot gezet. Zorg dat als ze hem op je buik neer zetten, niet al te laag neer zetten want mocht je een keer zwanger worden en een keizersnede nodig zijn moeten ze daar ook bij en dan ben je je tattoo als nog weer kwijt onbedoeld
ook nopeik heb 3 keizersnees gehad. En dat is boven je schaambot. en maar klein
dus niet van heup tot heup