Yv_ schreef:Loveidefix: wat moet ik verstaan onder natuurlijke zeep? Zeep bestaat toch altijd uit chemische troep?
Nou, wij hebben altijd zeep van de tuinen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loveidefix schreef:Ik heb gisteren met mijn moeder gesproken over producten van De Tuinen. Zij vertelt mij dat deze producten zéér achterhaald zijn. Mijn moeder is doktersassistente en spreekt regelmatig met andere doktoren en veel mensen van apotheken. Tevens is hun praktijk lid van enkele bladen waarin dit ook regelmatig staat. Dus naar het schijnt betaal je alleen veel voor iets dat gebaseerd is op een leugen.Nou, wij hebben altijd zeep van de tuinendat is zo natuurlijk mogelijk
wat er niet in hoeft zit er niet in
Yv_ schreef:Ik heb iets van 2 jaar lang Vichy Normaderm gebruikt. Vond het fijn spul, goed te betalen ook, alleen op een gegeven moment kwam er 1 puistje door en sindsdien was ik aan het klooien, totdat ik Clinique ging gebruiken.
SsDesign: Over welke set heb jij het nu voor die 50 euro?
Nadiee schreef:Ik had dit ook allemaalBij Clinique merkte ik naar een week al echt resultaat, ik had altijd van die onderhuidse puisten, en die krabte ik dan open.
De puisten die ik nog niet opgekrabt hadden werden na een dag al minder, en met 2 dagen waren ze weg. De wondjes moesten natuurlijk herstellen dat duurde wat langer.
Ik heb nu helemaal geen last meer van die grote onderhuidse bulten, dat is helemaal weg, af en toe nog een klein puistje.
Ik gebruik als dagcreme die van Clinique, ik heb een klein proef potje erbij gekregen en daar doe ik nu ook al zo een maand mee!
Door stap 2 van Clinique versnelt het proces van je huid, je krijgt dus sneller nieuwe schone huidcellen waardoor de puistjes dus wegblijven!
Marijee schreef:Ah, dat is lastig.. Volgens mij kan je die producten misschienook wel via ebay etc krijgen?Ik persoonlijk vind 50 euro veel geld (en ik ben een 16 jarige student, bij mij komt het nog harder aan
) Maar bedenk wel, je doet met die 3 stappenplan ongeveer 1/2 maanden. Dan is dan 25 euro per maand, dat valt inprincipe best nog wel mee naar mijn mening
SSDesign schreef:Stap 2 is op, maar ik heb zwaar het vermoeden dat dat spul weg is gelekt of zo. Je kreeg het er ook bijna niet uit om op een watje te doen, dus de verpakking is niet helemaal goed aangepast hierop. Stap 1 en stap 3 zijn nu ook bijna op, dus dan zou ik er een dag of 6 mee hebben gedaan. Dat maal vier (heb vier strips), dat betekent dus dat ik daar alleen al bijna een maand mee doe!