Puisten, help!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-10 21:22

Yv_ schreef:
Loveidefix: wat moet ik verstaan onder natuurlijke zeep? Zeep bestaat toch altijd uit chemische troep?

Nou, wij hebben altijd zeep van de tuinen ;) dat is zo natuurlijk mogelijk :D wat er niet in hoeft zit er niet in :Y)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:07

loveidefix schreef:
Nou, wij hebben altijd zeep van de tuinen ;) dat is zo natuurlijk mogelijk :D wat er niet in hoeft zit er niet in :Y)
Ik heb gisteren met mijn moeder gesproken over producten van De Tuinen. Zij vertelt mij dat deze producten zéér achterhaald zijn. Mijn moeder is doktersassistente en spreekt regelmatig met andere doktoren en veel mensen van apotheken. Tevens is hun praktijk lid van enkele bladen waarin dit ook regelmatig staat. Dus naar het schijnt betaal je alleen veel voor iets dat gebaseerd is op een leugen.

Wat ik nog wilde weten: zijn er ook mensen die SLECHTE ervaring hebben met Clinique?
Dus dat het NIET werkt?

SSDesign

Re: Puisten, help!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:09

Als je even Googled, vind je idd behoorlijk wat reacties van mensen die niet echt tevreden zijn en bij wie het niet helpt (toevallig afgelopen weekend nog gedaan namelijk).

:)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:54

Heb idd ff gegoogeld, is echt 50/50 met postief en negatief.
Wat ik nu merk is dat het in het begin heel goed ging en ik ook geen vette huid meer had.
Nu is mijn kin minder vet geworden, das heel fijn. Mijn wangen zijn nog goed, alleen mijn voorhoofd is echt heel erg. Daar zitten niet zo heel veel puistjes, maar mijn voorhoofd fungeert echt weer als Labello stick, je wrijft het er zo vanaf op je lippen :') En ik heb geen idee meer wat ik daar aan kan doen.
De meeste pukkels zitten nog steeds op mijn kin, en daar is het maar een beetje vet.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:56

Bij mij wisselt het heel erg. Ene keer heb ik veel op mijn voorhoofd, andere keer op mijn kin.

Ik denk wel dat ik een proefsetje van Clinique ga kopen. Ik ga het gewoon proberen, en als het niet helpt gaan we wel weer verder op zoek :)

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 16:57

Ik denk dat ik na de Clinique overga op de Vichy :)
Ben Clinique wel een beetje zat. Je mag de mijne wel overkopen? ;) ;)

Nadiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:00

Vichy blijkt niet goed te zijn, zit veel troep in.
Iig dit zei een vriendin van mij die werkt bij de apotheek!

Ikzelf het een tijd Nivea young gebruikt, opzich wel redelijk spul.
Nu gebruik ik Clinique en heb helemaal geen last meer van puistjes, wel af en toe kleintjes maar mijn huis is lang niet meer zo onrustig! Ben er dus super tevreden over!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:01

Nivea ben ik allergisch voor dus dat gaat niet :) Al mijn niveauproducten die ik ooit gekocht heb, heb ik weg kunnen gooien. Dus daar waag ik me niet meer aan :P

Nadiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:04

Ja, dat is vervelend!

Ik ben erg lang opzoek geweest naar een effectief goedje, Clinique helpt echt, this redelijk prijzig, maar met zo een starters pakketje doe je ook behoorlijk lang! Gebruik hem nu al bijna 1,5 maand! En m´n gezicht ziet er nu gewoon goed uit!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:05

Hoelang duurt het voordat je echt resultaat merkt? En wat voor dagcreme gebruiken jullie verder? :)

Nadiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:08

Bij Clinique merkte ik naar een week al echt resultaat, ik had altijd van die onderhuidse puisten, en die krabte ik dan open.
De puisten die ik nog niet opgekrabt hadden werden na een dag al minder, en met 2 dagen waren ze weg. De wondjes moesten natuurlijk herstellen dat duurde wat langer.

Ik heb nu helemaal geen last meer van die grote onderhuidse bulten, dat is helemaal weg, af en toe nog een klein puistje.
Ik gebruik als dagcreme die van Clinique, ik heb een klein proef potje erbij gekregen en daar doe ik nu ook al zo een maand mee!

Door stap 2 van Clinique versnelt het proces van je huid, je krijgt dus sneller nieuwe schone huidcellen waardoor de puistjes dus wegblijven!

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:12

Ik heb inderdaad ook een klein proefpotje van Clinique gekregen (dagcreme) dus die gebruik ik nu ook. Valt me wel op dat ik daarna een hele vette huid hebt (lijkt het). Half uurtje later is dat over het algemeen wel weggetrokken, maar toch. Heb ik nu dan het verkeerde type creme?

Nadiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:15

Ik heb daar geen last van! Welk type gebruik je?
Ik heb huid type 3, alleen mag ik dit niet gebruiken voor m´n wangen. Vooral de 2e stap van het setje niet. De dagcreme vind ik erg fijn, misschien moet je eens informeren bij je drogist?

Bij mij gingen ze echt kijken met een lampje hoe grof mijn porien waren enz. En ze kwamen dus uit op type 3, maar mocht het niet gebruiken voor m´n wangen, dat was te gevoelig.

Stel dat vooral stap 2 prikte moest ik naar huidtype 2, en dan kon ik het zonder problemen omwisselen.

Zou dus gewoon even informeren! :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:18

Oh daar had ik verder niks van gehoord dat dat niet op je wangen mocht! En stap 3, waar moet je die eigenlijk allemaal aanbrengen? Voor de rest krijg ik geen trekkende huid bij stap 2 dus dat zit wel goed.

Ik heb ook type 3 overigens en ook die dagcreme voor huidtype 3 of 4, maar ik denk dat ik die beter voor huidtype 2 kan nemen dan. ;) Dan haal ik daar ook nog eventjes een keer een proefpotje van denk ik.

Zat net even te kijken, maar als je die set compleet wil aanschaffen (dus niet het proefsetje) is 50 euro... Hmmpfff en mijn moeder vond 25 euro eigenlijk al te veel :P

Nadiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:28

Dat verschilt per persoon denk ik!
Want eigenlijk heb ik hele fijne porien, alleen bij m´n T zone niet. Vandaar dat ik stap 2 niet voor m´n wangen moet gebruiken, omdat die huid vrij gevoelig is, en anders te dus word door stap 2.

Maar dat verschilt dus per persoon!
Ik zou inderdaad gewoon een proefpotje vragen van type 2, kijken of die beter werkt!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 17:49

Ik heb iets van 2 jaar lang Vichy Normaderm gebruikt. Vond het fijn spul, goed te betalen ook, alleen op een gegeven moment kwam er 1 puistje door en sindsdien was ik aan het klooien, totdat ik Clinique ging gebruiken.

SsDesign: Over welke set heb jij het nu voor die 50 euro?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-10 20:42

Yv_ schreef:
Ik heb iets van 2 jaar lang Vichy Normaderm gebruikt. Vond het fijn spul, goed te betalen ook, alleen op een gegeven moment kwam er 1 puistje door en sindsdien was ik aan het klooien, totdat ik Clinique ging gebruiken.

SsDesign: Over welke set heb jij het nu voor die 50 euro?

Ik heb het niet over een set, maar over het 3 stappenplan... Als je zeg maar de een 'mix' van 2 types nodig hebt, moet je aparte verpakkingen kopen. En dan kom ik op ongeveer 50 euro uit.

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 08:53

Nadiee schreef:
Bij Clinique merkte ik naar een week al echt resultaat, ik had altijd van die onderhuidse puisten, en die krabte ik dan open.
De puisten die ik nog niet opgekrabt hadden werden na een dag al minder, en met 2 dagen waren ze weg. De wondjes moesten natuurlijk herstellen dat duurde wat langer.

Ik heb nu helemaal geen last meer van die grote onderhuidse bulten, dat is helemaal weg, af en toe nog een klein puistje.
Ik gebruik als dagcreme die van Clinique, ik heb een klein proef potje erbij gekregen en daar doe ik nu ook al zo een maand mee!

Door stap 2 van Clinique versnelt het proces van je huid, je krijgt dus sneller nieuwe schone huidcellen waardoor de puistjes dus wegblijven!
Ik had dit ook allemaal :D Totdat ik 2 maanden verder was (nu dus) Nu komen de puisten dus weer terug en is mijn voorhoofd een vieze vette bende!

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:07

Ah, dat is lastig.. Volgens mij kan je die producten misschienook wel via ebay etc krijgen? :) Ik persoonlijk vind 50 euro veel geld (en ik ben een 16 jarige student, bij mij komt het nog harder aan O:) ) Maar bedenk wel, je doet met die 3 stappenplan ongeveer 1/2 maanden. Dan is dan 25 euro per maand, dat valt inprincipe best nog wel mee naar mijn mening :)

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 08:45

Marijee schreef:
Ah, dat is lastig.. Volgens mij kan je die producten misschienook wel via ebay etc krijgen? :) Ik persoonlijk vind 50 euro veel geld (en ik ben een 16 jarige student, bij mij komt het nog harder aan O:) ) Maar bedenk wel, je doet met die 3 stappenplan ongeveer 1/2 maanden. Dan is dan 25 euro per maand, dat valt inprincipe best nog wel mee naar mijn mening :)

Ik ben ook een 16 jarige student :P haha. En ik heb niet echt een 'vast' inkomen en dan is 25 euro best heel erg veel eigenlijk. Maar ik denk dat ik wel langer kan doen met dat stappenplan. Heb nu die proefverpakkingen. Doe ik sinds zondagavond mee. Stap 2 is op, maar ik heb zwaar het vermoeden dat dat spul weg is gelekt of zo. Je kreeg het er ook bijna niet uit om op een watje te doen, dus de verpakking is niet helemaal goed aangepast hierop. Stap 1 en stap 3 zijn nu ook bijna op, dus dan zou ik er een dag of 6 mee hebben gedaan. Dat maal vier (heb vier strips), dat betekent dus dat ik daar alleen al bijna een maand mee doe!

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 11:06

SSDesign schreef:
Stap 2 is op, maar ik heb zwaar het vermoeden dat dat spul weg is gelekt of zo. Je kreeg het er ook bijna niet uit om op een watje te doen, dus de verpakking is niet helemaal goed aangepast hierop. Stap 1 en stap 3 zijn nu ook bijna op, dus dan zou ik er een dag of 6 mee hebben gedaan. Dat maal vier (heb vier strips), dat betekent dus dat ik daar alleen al bijna een maand mee doe!

Stap 2 verdampt inderdaad, als je die dingen niet goed afsluit. Je kan ze beter allemaal bij elkaar kiepen in een klein flesje
met een goede dop. Ik hield ook alleen een roze suikerachtige substantie over }:0 toen ik 's avonds de rest wou opmaken.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 14:21

Het is logische dat je ze goed moet afsluiten, maar gebeurt dat verdampen ook niet een beetje door de tempertuur? Ik probeer mijn make-up etc zowiezo allemaal uit de zon te bewarenen op een koele plek.. Dit helpt denk ik ook een groot deel :j

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 17:38

Ja ik hield inderdaad ook alleen een roze substantie over :P

Nou ja voor deze proefverpakkingen vind ik het niet zo heel veel uitmaken zeg maar dat stap 2 'weg' is. Heb het inderdaad ook niet afgesloten. Heb ook geen potje waar het in zou kunnen, want het is echt maar weinig. En ja ik heb ze goed afgesloten en bewaard uit de zon op een (relatief) koele plek.

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 18:34

Apart? Ik heb bij mijn flesje eigenlijk in de zon bewaard (ja mijn ohzo leuke ontwetendheid :o ) en ik had na 1 week nog heelveel over..

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-10 18:43

50 euro? Mag ik weten waar jij dan je spullen haalt :D? Ik ben echt wel weer kwijt voor dat 3-stappenplan namelijk, ondanks 10% korting. Ach, ik had vorige keer echt geluk, op alle verzorgingsproducten ging 20% af, dus had alle megaverpakkingen voor de prijs die je normaal voor 200 ml betaalt :).

Ik heb ook zo'n probeersetje gehad, maar vond het zo vervelend werken, dat ik het na 2 dagen heb weggegooid en de proefverpakking van 30 euro heb gehaald.

Denk trouwens dat die probeerdingen verdampen, omdat als het eenmaal open is, niet meer af te sluiten is. Bij de proefversie zit het in een flesje, die natuurlijk gewoon af te sluiten is? Weet niet of het zo is hoor, maar kwam in me op..?