takkie_muis schreef:ik heb weleens gedroomd dat er iets gebeurde en 3 maanden later gebeurde dat moment die woorden.
raar om uit te legge maar het was zeer vaag
dit heb ik ook al een paar keer gehad, echt zo'n deja vu moment: 'waar had ik dit ook al weer eerder gezien?'
en ik krijg steeds meer het idee dat ik telepatisch ben..
Ik ben niet echt een prater, maar denk wel heel veel, ik bedenk dan in mijn hoofd wat ik wil zeggen of vragen en soms begint diegene waar ik het dan aan wil vragen er dan net over..
of als ik net een vriendin wil smsen met een vraag, dan is zij me net voor met dezelfde vraag..
en thuis als ik aan het denken ben, dan zegt mijn moeder opeens: 'he, zei je wat?' maar dan dacht ik er alleen nog maar aan..
het is ook wel eens gebeurd dat als ik denk dat er iets gebeurd, dat het dan ook gebeurd, zo dacht ik eens in een supermarkt bij een klein kind dat aan flessen wijn stond te sjorren, 'o, doe nu niet, straks valt het' en ja hoor toen viel het ook echt.. en nog meer van die dingen..
tsja beetje lastig uit te leggen.. hoop dat het punt duidelijk is..
Ben het de laatste tijd een beetje aan het uittesten en het komt steeds vaker uit, nu moet ik nog gaan oppassen met wat ik denk..

. Kan me heel goed voorstellen dat je daar bang van word. Zie je die persoon iedere dag?. 
) Ik kan ze gebruiken om mijn eigen emoties 100% onder controle te houden. Bijvoorbeeld bij een woede aanval kan ik mijn woede weg laten stromen, bij hoog stessniveau kan ik mijn stress wegdrukken.
dat kan zeker!
ik ben 1 bom energieen