Wie heeft er nog meer een gave ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-10 18:54

takkie_muis schreef:
ik heb weleens gedroomd dat er iets gebeurde en 3 maanden later gebeurde dat moment die woorden.
raar om uit te legge maar het was zeer vaag :=

dit heb ik ook al een paar keer gehad, echt zo'n deja vu moment: 'waar had ik dit ook al weer eerder gezien?'

en ik krijg steeds meer het idee dat ik telepatisch ben..
Ik ben niet echt een prater, maar denk wel heel veel, ik bedenk dan in mijn hoofd wat ik wil zeggen of vragen en soms begint diegene waar ik het dan aan wil vragen er dan net over..
of als ik net een vriendin wil smsen met een vraag, dan is zij me net voor met dezelfde vraag..
en thuis als ik aan het denken ben, dan zegt mijn moeder opeens: 'he, zei je wat?' maar dan dacht ik er alleen nog maar aan..
het is ook wel eens gebeurd dat als ik denk dat er iets gebeurd, dat het dan ook gebeurd, zo dacht ik eens in een supermarkt bij een klein kind dat aan flessen wijn stond te sjorren, 'o, doe nu niet, straks valt het' en ja hoor toen viel het ook echt.. en nog meer van die dingen..
tsja beetje lastig uit te leggen.. hoop dat het punt duidelijk is..

Ben het de laatste tijd een beetje aan het uittesten en het komt steeds vaker uit, nu moet ik nog gaan oppassen met wat ik denk..

hinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 12:08

Citaat:
Ben het de laatste tijd een beetje aan het uittesten en het komt steeds vaker uit, nu moet ik nog gaan oppassen met wat ik denk..

dat klopt dat je een beetje moet oppassen met wat je denkt, met welke intentie je aan iets denkt.
wanneer het positief is naar een ander toe, is het goed en krijg je positief terug.
is jouw intentie negatief, dus je wilt iemand plagen of zo, dan krijg je het dubbel, negatief, terug.
ga dus altijd uit van positieve gedachten.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 12:13

Kijk uit met wat je denkt ha ha let op,gisteren zat ik in een bubbelbad in een zwemparadijs.Dus ik kijk om me heen,en ik dacht er zal hier best wel eens wat gebeuren.Dus dat er iemand aan je zit of zo,komt er iemand naast me zitten en wat denk je? Die kerel zat de hele tijd aan me,dus ik zei opeens zo ik ben gaar ik ga er uit.We hebben we wel om gelachen.

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:24

Vorig weekend vond iemand het nodig om erg veel intense haat gevoel mijn kant op te sturen. Hij bedreigde mij ook letterlijk met de dood. Zo'n intens haat gevoel heb ik nog nooit gevoelt, ik werd er echt bang van. Ik probeer deze persoon nu te ontlopen. Mij afsluiten lukt niet, ben momenteel te deprie, door te veel omstandigheden, dat ik veel meer voel dan anders. Emoties voel ik erg goed aan, te goed nu.

Ik was donderdag in een oud pand (2e hands winkel). Ik hoorde koeien en schapen om mij heen. Heb de eigenaar gevraagd wat het gebouw van oorsprong was, het was ooit gebouwd als slagerij. Maar al meer dan 50 jaar niet als zodanig in gebruik. De dieren waren er dus nog wel. Vreemd genoeg ben ik daar graag, er heerst toch rust ondanks dat er vele dieren omgekomen zijn.

Melisjee

Re: Wie heeft er nog meer een gave ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 14:53

Aikon: Als jij gewoon bij jezelf blijft, en je positiviteit om je heen verzameld kan jij die persoon makkelijk aan.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-10 15:33

@Aikon: Waarom doet iemand dat :\. Kan me heel goed voorstellen dat je daar bang van word. Zie je die persoon iedere dag?.
@FemkeRoosje: Je mag mijn paard ook wel readen. Mensen op stal hebben de laatste tijd veel problemen met haar. Foto's staan in mijn profiel ('t zwarte paard).

aikon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 14:05

@ elmiran, waarom hij dat doet? Geen idee, hij heeft (zoals gewoonlijk) met veel mensen ruzie op stal, en dat reageert hij op mij en mijn dieren af. En ja, ik zag hem dagelijks.
@ melisjee, makkelijk gezegd. Ik ben momenteel gebroken, de positieve energie kan ik nu niet vast houden. (negatieve ook niet)

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 06:18

Ik heb...
Steeds meer gaves, maar ik vind het wel erg lastig om te vertellen, want het kan ook wel vaag overkomen op mensen...
Maar aangezien iedereen er hier over verteld wil ik wel een gokje wagen :)

Ik kan energieën voelen, zien en beinvloeden. Ook kan ik emoties manipuleren, bijvoorbeeld een gestresst iemand kan ik rustig krijgen, een verdrietig iemand kan ik verdriet bij wegnemen, ik ben er inmiddels zo ver mee dat ik ook verborgen gevoelens naar boven kan halen, zoals dingen die er in het verleden zijn gebeurt etc. Best creepy allemaal, maar wel fijn, omdat ik toch ook weer andere mensen kan helpen.

En kwa energieën, ik kan energieen sturen, overal vandaan halen, ik kan ze gebruiken om pijn weg te nemen (lees: letterlijk pijn uit iemand trekken en weggooien :+ ) Ik kan ze gebruiken om mijn eigen emoties 100% onder controle te houden. Bijvoorbeeld bij een woede aanval kan ik mijn woede weg laten stromen, bij hoog stessniveau kan ik mijn stress wegdrukken.

Ook kan ik dromen uitleggen (soms) en nemen echt heel veel mensen mij in vertrouwen :)

Funfun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 06:46

Zou je een gave kunnen ontwikkelen?

Een paar jaar geleden, was er een meisje die heel raar tegen me deed. Ze sprak nooit met me en ik had ook het gevoel dat ze me probeerde te ontwijkken. Op een dag ging ze zitten en zij tegen mij: "Zo gaat het niet meer" Ik dacht wat krijgen we nou????. Ze zij dat ze altijd kippenvel kreeg wanneer ze langs me liep. En ze had ook een raar gevoel wanneer ik in haar buurt was. Ze zij dat ik een gave had. Haar tante had een gave en had precies het zelfde gevoel en kippenvel wanneer ze in haar (het meisje) buurt was. En nu had zij dat met mij.

Ik weet zelf niet of ik een gave heb. :+ Ik heb het zelf nog niets echt gemerkt maar... ik heb met dieren soms een raar gevoel. Een keer vroeg ik aan een vriend hoe het met zijn hond ging. Hij zij dat ze oud werdt en dat ze niet meer lang zal leven. Wat wil je alle dieren worden oud maar ik had een raar gevoel dat ik die hond nooit meer zou terug zien. Ik heb haar een dikke knuffel gegeven en heb haar gedag gezegd. Ik heb die hond nooit meer gezien. Ik heb ook een verhaal met een konijn.
Wanneer ik iets kwijt ben kan ik ook voelen of ik het zal terug vinden of niet. Nou ja ik heb een paar anderen verhalen. Of dat nu een gave is of niet. Ik heb geen idee dus mijn vraag kun je een gave ontwikkelen?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 07:08

@Funfun
:j dat kan zeker!
Ik had ook nooit van energieen en emotie beinvloeden gehoord tot een maand of 4 geleden, toen bracht iemand mij er in aanraking mee..

Funfun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 03:02

Het lijkt me leuk om te leren

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:01

Lijkt mij ook geweldig! maar geloof niet dat iedereen het kan leren

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:02

Nikki je mag je op mij helemaal uitleven als ik bij je ben :') ik ben 1 bom energieen :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:03

Ja hoor je kan het leren,maar met zo veel moet je weten hoe het werkt of zit.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:17

iedereen? naar mijn idee heb je toch wel iets van aanleg nodig ofzo. denk dat alleen interesse niet goed genoeg is

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:24

Als je echt heel erg veel interesse hebt kan je al heel ver komen.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:30

Hoe of van wie zou je zoiets dan kunnen leren volgens jou?

hanny_jelke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:33

krijg onrustige en bange paarden altijd rustig door mijn hand op hun voor hoofd teleggen valt dat ook onder een gave dan?
ik dacht altijd dat het gewoon gerustelend was.
zo kreeg ik ook altijd halsters of hoofdstellen om bij paarden die kopschuw waaren.

Fenna_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 16:45

Zou je sterrenbeeld ook iets te maken hebben met gave's?
Ik lees bij mijn sterrenbeeld (vissen) altijd dingen over spritualiteit en dat soort dingen die dan niet bij de andere sterrenbeelden staan. Zelf kan ik aura's zien.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-10 17:16

Mijn man en ik hadden gisteren iets 'telepathisch'

Hij lag nog op bed en ik was boodschappen aan het doen. Ik liep terug naar huis in een zwart hemdje en ik keek naar beneden en zag dat ik 'm verkeerd om had aangedaan. Een stel mannen joelden naar me: "Kijk uit hoor op die hoge hakken!" Normaal zeg ik niks op dat soort momenten, maar nu kon ik het ineens niet laten om te roepen: "HA HA HA HA! Heb je nog meer domme opmerkingen?" Ik dacht bij mezelf dat het raar was dat ik mezelf niet kon stoppen en dat het meer iets voor m'n man was geweest...

Ik kwam thuis en manlief werd wakker en zei: "Ik heb net voordat ik wakker werd toch zo'n rare droom gehad...ik droomde dat ik een zwart hemdje aan had, ja, net als die je nu aanhebt! Alleen zat ie verkeerd om. Er was ook iets met mannen en hoge hakken. Ik riep naar ze zoiets van: "Haha, heb je nog meer domme dingen te zeggen?" Ik keek naar beneden en dacht: Hey, ik heb borsten! OMG ik ben Layla!" :))

Dat droomde hij dus net op hetzelfde moment dat ik dat meemaakte :) En blijkbaar beinvloedde hij op dat moment wat ik zei :)

Vanky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-10 19:35

Dat heb ik nu nog nooit gehoort :')
wel heel erg appart :P

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:46

Vandaag bij een "spookhuis" geweest,ik heb daar een boom ontmoet die stond er naast.Soms lees je wel eens dat mensen iets met een boom hebben,ik had dat dus.Ik kreeg iets door van die boom,ik was zeer onder de indruk.Zegt mijn vriendin die in die bouwval was, ja je hebt er een vriend bij.Op dat moment zie ik een steen uitsteken op het dak,ik dacht als die steen valt doe je je wel heel erg zeer.Dus roept zei weer, ja echt je hebt er een vriend bij.Gaat ze opeens heel erg te keer,ik hoor auw auw aauuwwwww. Dus Ik er snel naar toe,staat ze daar lijk bleek.oh ik heb zo veel pijn ik val flauw,dus ik zeg ga snel zitten.Toen het weer ging liepen we weer weg,er was een ijzeren punt die haar stak.Hier zegt ze in het kuiltje onder mijn sleutelbeen.Dus ik heel verbaasd,huh ik heb daar vorige week een injectie in gehad en dat deed heel erg zeer.Dus wij praten en doen,en ik moet dus nu uit vissen wat het precies betekend?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:52

Vandaag weer een klap van negatieve energie gekregen, minder leuk >.<

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 19:59

Kan je daar niks aan doen?

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-10 20:10

Ik wil me er niet voor afsluiten, omdat ik negatieve energie ook om kan zetten in positief, maar, omdat ik me er dus ook niet voor afgesloten heb, krijg ik gewoon die klappen, die ik terplekke wel weer omzet, als in, automatisch :P