Ik eet morgen lekker slecht een pizza. Heb ik echt al paar dagen zin in en heb morgen tot 22:30 school dus mag wel even wat lekkers slechts eten van te voren.
Ik ga denk ik volgende week maar eens zalm eten dan.
Kytha
Geplaatst: 20-01-10 15:58
Duke schreef:
Zeg... willen jullie weleens ophouden met praten (schrijven) over Chinees en pizza's! Krijg zo wel trek in ongezonde dingen...
ja ik ook Ik ga als het goed is zondag uit eten bij de chinees wel lekker maar weet niet of ik het dan bij gewokte groenten kan houden
Duke
Geplaatst: 20-01-10 15:58
Rock schreef:
Chinees is niet ongezond
Oeh, zalmmmm
Neeee, die sausjes dan waar je het over hebt... Saté, kroepoek, en dan die balletjes en gamba's met die dikke laag deeg eromheen die gefrituurd zijn... Ik denk dat de bami en nasi wel meevallen... maar de rest eromheen zijn toch wel calorieënbommen denk ik zo.
Anoniem
Geplaatst: 20-01-10 15:59
Kabeljauw is ook wel lekker, maar zalm is toch wel het euh... neusje van de zalm
En met sausjes bedoel ik gewoon dat waarin ze het roerbakken hoor... ik ben niet van de saté, kroepoek en frituurtroep hoor
Duke
Geplaatst: 20-01-10 15:59
Jetske schreef:
Ik ga denk ik volgende week maar eens zalm eten dan.
Beetje zalmkruiden erop en dan gewoon lekker grillen of bakken in de (gril)pan! Snel klaar en zoooo lekker!
Wat ik vaak met zalm doe is het in stukjes bakken (je kan ook gerookte zalm opbakken) en dan door de spaghetti met een klein beetje pesto. In pesto zit wel veel olijfolie, maar als je verder met je vetten zuinig aan hebt gedaan kan dat wel
Ik heb gister 1 klein caramelsnoepje gesnoept als ik daar nu aan denk
supersambo
Geplaatst: 20-01-10 16:22
Wie verzint mijn avondeten ? Mijn smurf eet toch alleen maar komkommer.
Marije__
Geplaatst: 20-01-10 16:23
oh bij de albert heijn zijn de repen weight care oid geloof ik de 2e gratis!! misschien een tip voor sommige. zijn die dingen echt zo vullend trouwens?