Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat rot dat je zoveel last hebt van je medicijnen, kun je niet naar de HA-post bellen of het normaal is en of ze niet iets anders voor je hebben? K*t ook dat je niet slaapt, komt dat door de medicijnen of lig je teveel te malen? Succes vandaag, volgens mij had je iets op het programma? Gaan jullie wel? Wij gaan nu naar mn pa, tussendoor even de hond uitlaten en weer gourmetten
CIV schreef:Dames, hoe is de eerste kerstdag verlopen? Bij ons goed, was gezellig, we gaan nu nog even lekker in een warm bad,gourmet lucht van ons af schuimen.
Izaa, hoe gaat het met jou zelf? Eerste kerstdag doorgekomen? Denk niet dat de andere niet willen reageren maar soms heb je even genoeg aan jezelf, neem het ze niet kwalijk. Heb jij zelf ook klachten (hoop van niet), de meeste die hier zitten heb zelf een burnout of icm depressie. Weet niet goed hoe ik je kan helpen of wat je verwacht?
(kerstknuffel voor jou)
ook een knuffeltje voor jou. Wij komen weer wel, doe rustig aan en denk even aan jezelf, geeft niks. Wij zijn er voor je. Zijn de kerstdagen wel goed verlopen?
, het kwam zo uit en ik was al blij dat ik zelf de keuken niet in hoefde. Nu even wat computeren en straks weer lekker in bad, je gaat er zo van stinken. Kreeg nog een sms van mn vriendin, ze is bevallen van een meisje
dus we kunnen deze week nog op kraamvisite. Heb al snel een kaartje in de bus gedaan.
Ik hou van eten en zeker bij mams en paps, ik heb het hier heerlijk, maar morgen ochtend rijden we samen terug en daar baal ik een beetje van ik zou nog wel even hier willen blijven even hier waar er geen druk is, gewoon lekker de dag doorbrengen met even niks doen, ik heb nu 4 dagen mogen genieten , maar ik ben een beetje bang hoe het is al sik weer terug benin mijn dagelijks leven, ik heb gelukkig nog een week vrij, eigenlijk had ik geen dagen meer , maar ik heb het nodig dus dan maar in de min volgend jaar. Maar goed ik hoop dat ik rustig de week doorbreng en niet weer begin vanalles te willen en moeten.
Mijn dagen zijn goed verlopen, het is allemaal met familie dus die kennen de situatie, dat maakt het makkelijker voor mij. Heb net al cadeau's voor de kleine besteld, beertje met doekje met de naam erop en een kussen of handdoek met naam, plaatje erbij en misschien geboortedatum, laat ik even aan die vrouw over.
vind het wel spannend. De hond is 7 jaar en de meeste vinden het geen verstandige keuze, denk zelf wel dat het moet kunnen. Het is een ex dekreu maar hij is klaar met dekken, daarom doen ze hem weg. Ben benieuwd, volgens mij hebben ze veel dieren (ook paarden) dus dat is altijd wel leuk
en donderdag kunnen we hem eventueel direct meenemen.
): Nog plannen voor oud en nieuw? En hoe gaat het verder met jullie?