Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

DyMarvel schreef:Mijn nagels op t moment. ( glitters en zilvere nagellak zie je blijkbaar niet op foto)
http://94.100.118.47/665500001-66555000 ... _zFZI.jpeg
http://94.100.115.72/665500001-66555000 ... _cOO8.jpeg
bijna nieuw nagelspul.
hafjegek schreef:Cyntje schreef:Wat een gave ring
Ik hoef alleen maar even te douchen en mijn nagels zijn al zo slap als papier
ook als je ze met nagelverharder behandeld?
ik heb de braam/vanille geur nagellak remover van essence, vind ehm wel beter ruiken dan mn normale remover, daar word ik misselijk vanmaar hij is niet handig met zo een grote opening ik gebruik er teveel van in 1 keer. opening mag wat smaller van mij. heb ehm 3 keer gebruikt en is al zowat half leeg.
voor mij zou dat te lang zijn... wat zat er in je pakketje?
Opeens als je het niet verwacht dan hoor je wat! 

Ik be bang dat dat ten koste gaan van mn neppers.. 

Maar het is echt verleidelijk om steeds zo goedkoop een flesje te kunnen kopen. 

maar sinds een jaar of zo weet ik dat met aceton niet zo goed is, dus gebruik altijd zonder.
heb niet eens wat gedaan... bovenste randje is alweer versleten. alleen mn rechterpink is nog mooi. en dan schoonmaken zometeen...(
, zoekt gewoon een excuus om de nagels weer te doen
) onee, moet eerst werk zoeken

Iessie schreef:Ja het zijn stickertjes van konad. Als je bij stickers kijkt op de site zijn dit de 2de van boven.
Ze blijven tot nu toe erg goed zitten.
Parfummetje is idd heerlijk. Een vriendin van mijn moeder heeft een familielid die directeur is bij douglas. Die drukt nog wel eens wat achterover wat we dan heel goedkoop mogen overnemen. Heb dus ook hardstikke veel parfum.Maar het is echt verleidelijk om steeds zo goedkoop een flesje te kunnen kopen.
En het is een china glaze lakje maar ik weet niet precies welke. Het potje staat niet hier.
Idd dezelfde stickers. Had het eerst helemaal niet gezien. Toch wel grappig dat het er ondanks dat totaal niet hetzelfde uitziet.
mooi kleurtje