Hoe zien jouw nagels eruit. II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 07:52

hahaha ja de ring ben ik ook fan van heb er een bijpassende armband bij.

het zijn konad 3d stickers , gecombineerd met stempels. Hierdoor krijg je een heel leuk diepte effect.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:06

Laatst bijgewerkt door Mars op 29-07-09 10:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto's uit quote gehaald

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:08

haha nee mijn nagels scheuren gelukkig bijna nooit. maar ik ga hem nu wel kort houden hij groeit super snel. ( mijn pink wil nog welleens dubbelklappen dat doet wel zeer.)

nee de stickers zijn van konad.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 08:09

wow marvel, zijn dat je eigen nagels?? :wow: Die zijn lang!! Kan je daar nog wel wat mee?? :') Mijnes zijn eigenlijk al weer te lang, dus ik maak tikfouten iedere keer. :')

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:08

ja tikke gaat prima. ik heb al heel jaren lange nagels. als ik ze afvijl/knip dan doen mijn vingertoppen echt pijn! die zijn aanraking niet eens meer gewend.

:D kreeg net een belletje dat mijn pakje bezorgd is 3 x raden wat erinzit :Y)

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:23

hafjegek schreef:
Cyntje schreef:
Wat een gave ring :wow:

Ik hoef alleen maar even te douchen en mijn nagels zijn al zo slap als papier -O-

ook als je ze met nagelverharder behandeld?

ik heb de braam/vanille geur nagellak remover van essence, vind ehm wel beter ruiken dan mn normale remover, daar word ik misselijk van ;) maar hij is niet handig met zo een grote opening ik gebruik er teveel van in 1 keer. opening mag wat smaller van mij. heb ehm 3 keer gebruikt en is al zowat half leeg.

Ja ;)

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 09:39

wat zijn die nagels hierboven megalang :wow: voor mij zou dat te lang zijn... wat zat er in je pakketje?

hafjegek balen dat je al zo'n tijd zonder werk zit. Maar gewoon weer even de schouders eronder en verder solliciteren hoor! Ik weet hoe vervelend het is als je niets noppes nada van je brief hoort, zelfs geen afwijzing. Maar niet de moed opgeven hoor! :(:) Opeens als je het niet verwacht dan hoor je wat! :j

Ik gebruik nagellakremover zonder acceton van kruidvat, heb een aantal hele grote flessen gekocht omdat ik steeds zoveel ervan gebruik. Ben er wel tevreden over. :)
Mij lijkt de strawberry remover van konad ook zo lekker maar daar zit aceton in. :( Ik be bang dat dat ten koste gaan van mn neppers.. Afbeelding

Ik zie wel eens dat als er een foto van de nagels wordt gemaakt dat mensen iets vasthouden in hun hand (flesje handcreme handdoekje oid).

Ik wilde dat ook proberen dus de parfumfles gepakt. Het is alleen meer parfum dan nagel :+ :D :D

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Lievemeid op 29-07-09 10:01, in het totaal 1 keer bewerkt

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:01

Iessie, leuk je nagels zo :D
Zijn dat 3D stickers van Konad?

En die parfum ruikt ook hemels :o

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:02

hahaha zelfde stickers welke basislak is dat.

2 imageplates en een chinaglaze lakje en rhinestone starterset :D

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:09

Ja het zijn stickertjes van konad. Als je bij stickers kijkt op de site zijn dit de 2de van boven. ;)
Ze blijven tot nu toe erg goed zitten. :)

Parfummetje is idd heerlijk. Een vriendin van mijn moeder heeft een familielid die directeur is bij douglas. Die drukt nog wel eens wat achterover wat we dan heel goedkoop mogen overnemen. Heb dus ook hardstikke veel parfum. := Maar het is echt verleidelijk om steeds zo goedkoop een flesje te kunnen kopen. :o

En het is een china glaze lakje maar ik weet niet precies welke. Het potje staat niet hier. :+

Idd dezelfde stickers. Had het eerst helemaal niet gezien. Toch wel grappig dat het er ondanks dat totaal niet hetzelfde uitziet. :)

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:28

hahaha we hebben dezelfde smaak :P die stickers blijven echt fantastich zitten gaan 2 weken op zn minst mee

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 10:39

dankje iessie...
ben nu het huis weer aan de kant aan het zetten en ga zometeen maar eens het internet afspeuren naar vacatures en naar alles schrijven wat ik tegenkom, heb een pauze gehad nu en moet er nu maar eens tegen aan. :Y)
super gaaf kleurtje dat blauw!!!

volgens de konad is de nagellak remover in zo een samenstelling dat het geen kwaad kan dat er maar heel weinig aceton in zit.
ik gebruikte vroeger ook altijd met aceton, maar ik heb eigenlijk enig verschil gemerkt := maar sinds een jaar of zo weet ik dat met aceton niet zo goed is, dus gebruik altijd zonder.

mn nagels zijn nu alweer niet mooi meer :( heb niet eens wat gedaan... bovenste randje is alweer versleten. alleen mn rechterpink is nog mooi. en dan schoonmaken zometeen...( :o , zoekt gewoon een excuus om de nagels weer te doen :P ) onee, moet eerst werk zoeken :Y)

millennium

Re: Hoe zien jouw nagels eruit. II

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:00

Laten jullie je nep-nagels op en verwijderen jullie alleen de nagellak die erop zit om er daarna weer een nieuwe creatie op te maken?

hafjegek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:06

ik gebruik nooit nepnagels ;) dus zou het niet weten hoe dat werkt.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:14

ik gebruik ook geen nepnagels dus geen idee denk wel dat je die oplaat???

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 11:32

Ik gebruik ook geen kunstnagels maar het lijkt me wel het meest logisch dat je alleen de nagellak eraf haalt en steeds opnieuw doet..

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:41

xx_Mariekee schreef:
Iessie, leuk je nagels zo :D
Zijn dat 3D stickers van Konad?

En die parfum ruikt ook hemels :o

Heerlijk geurtje idd!
Ben er verslaafd aan, ene pretty nagels!!!

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 15:42

Iessie schreef:
Ja het zijn stickertjes van konad. Als je bij stickers kijkt op de site zijn dit de 2de van boven. ;)
Ze blijven tot nu toe erg goed zitten. :)

Parfummetje is idd heerlijk. Een vriendin van mijn moeder heeft een familielid die directeur is bij douglas. Die drukt nog wel eens wat achterover wat we dan heel goedkoop mogen overnemen. Heb dus ook hardstikke veel parfum. := Maar het is echt verleidelijk om steeds zo goedkoop een flesje te kunnen kopen. :o

En het is een china glaze lakje maar ik weet niet precies welke. Het potje staat niet hier. :+

Idd dezelfde stickers. Had het eerst helemaal niet gezien. Toch wel grappig dat het er ondanks dat totaal niet hetzelfde uitziet. :)

Leuk zeg!
Jaloers*!

En als je toevallig eens wilt kijken wat die nagellak kleur is O:) mooi kleurtje :j

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:17

Ik had een superleuke site gevonden met allemaal chinaglaze lakjes, helaas is die nu uit de lucht. :(
Deze 2 sites zijn ook wel aardig maar redden het niet bij die ene..
(Ik vind het leuk om te kijken hoe de lak eruit ziet wanneer deze op de nagel zit, omdat je op zo'n plaatje vd konad site niet goed ziet hoe de kleur op de nagel eruit ziet).

http://www.scrangie.com/2009/01/china-g ... ction.html

http://teamsugar.com/group/88093/blog/2947679

de lak heet trouwens Kaleidoscope him out, die is iets lichter dan He`s going in circles geloof ik. :)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 17:21

weten jullie waar je leuke 3d stickers kan bestellen?

Bij mijn groot handel zijn dat soort dingen echt veel te duur!

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:00

Ik vind die van Konad wel leuk. Heb ze nog nooit gebruikt maar die gaan bij mijn volgende bestelling toch zeker mee! :D

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:01

welke site is dat :+

xx_Mariekee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 18:17

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-09 19:55

millennium schreef:
Laten jullie je nep-nagels op en verwijderen jullie alleen de nagellak die erop zit om er daarna weer een nieuwe creatie op te maken?

Je hebt nep nagels en gel/acryll nagels.
Dus ik haal mn nagellak van mn gelnagels af en doe dan weer iets nieuws.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-09 09:54

handige link !! ik ben gek op chinaglaze.

ik ben op zoek naar een mooie spierwitte nagellak voor heel de nagel. die van chinaglaze zag er ook goed uit!