Ergens is het een kleine moeite maar helaas neemt niet iedereen die. Vind het goed dat je zoveel doet om beter te worden en Angela ook, dat zien jullie mannen ook wel! Zie dat Angela offline is, hoop dat het geen slecht teken is, ben wel benieuwd.
Hoop ook dat het geen slecht teken is. Laten we hopen dat Angela en haar vriend een goed gesprek hebben. Daar ga ik wel van uit.
Ik ga ook maar eens naar bed. Weltruste!! Werkse morgen CIV!
koi
Geplaatst: 27-07-09 22:27
Ik wil er ook naartoe maar zit foto's voor mn vriend aan het uploaden maar tegenwoordig kan dat nog maar met 1 foto tegelijk bij hotmail, helaas, duurt erg lang, anders had ik er al opgelegen. Slaap lekker en tot morgen.
Anoniem
Geplaatst: 27-07-09 22:36
Ik was inderdaad offline! Erg lief dat jullie zo aan me dachten, doet me zo ontzettend goed..
We hebben een fijn gesprek gehad, en hij heeft gelezen op een forum voor mensen met een depresieve partner. Doet me er goed! Wat ben ik toch gek op die vent!
Een deel van de runningtherapie is ook voelen wanneer je grens bereikt is, en daar ook naar handelen. Erg leerzaam. Ik ben bijvoorbeeld iemand die doorgaat tot het echt helemaal niet meer gaat. (psychisch) Door nu lichamelijke grenzen te stellen, kun je dat straks psychisch ook weer makkelijker. Je weet dan namelijk hoe het voelt om je er bij neer te leggen dat je iets niet kunt. Dat is ook iets wat je moet leren namelijk, je ergens bij neer leggen..
Ik ga ook zo naar bed, even nog lezen en morgenvroeg naar de paardjes! ik plan overigens mijn dingen meestal 's morgens in, zo ook zijn de therapieen 's morgens. Om dezelfde reden als PW, anders lig ik het liefste de hele dag in bed.
tja.. lichamelijke grenzen merk je veel eerder dan psychische grenzen. Als je merkt dat je te lang bent doorgegaan, weet je dat je de volgende keer niet zo lang moet doorgaan. Er zijn 2 coaches bij die je daar heel goed bij kunnen helpen.
Flappie30
Geplaatst: 27-07-09 23:17
Zo zijn jullie even druk bezig geweest . Ik heb hier en daar proberen bij te lezen maar is wel erg veel !!!
Wat ik heb onthouden:
PW: super dat je morgen even in de groep gaat gooien wat je gevoel na de sessie van vandaag was. Zoiets zou je denk ik enkele weken echt nog niet gedaan hebben, dus denk wel dat je hier enorme sprongen voorwaarts aan het maken bent !!!
CIV: jij hebt ook heerlijke maandagavonden voor jezelf gecreëerd. Denk dat ik ook ergens zo iets ga moeten inlassen. Jezelf verplichten om even nergens aan de dagdagelijkse rompslomp te denken en de boel de boel te laten...
Angela: super dat je met je vriend een goed gesprek hebt gehad en dat hij wat heeft willen inlezen op een forum. Hopelijk begrijpt hij het allemaal wat beter nu.
En verder weet ik het allemaal niet meer...
Zelf ben ik vandaag toch maar weer richting België gereden om papieren in orde te brengen. Dit omdat mijn baas het blijkbaar nalaat om mij ziek uit dienst te melden bij het UWV. Daar sta ik nl nog steeds niet in het systeem. Ik heb hem ook al meerdere mails hier over gestuurd om te vragen of hij dit kan doen (is hij verplicht) en dat dit hem anders een boete kan opleveren. Nu kan ik het zelf ook wel doen maar men wat heb je daar een papieren voor nodig. Dus ben dit maar even met mijn moeder gaan regelen. Zag het alleen even niet meer zitten nl.
Verder heb ik ook mijn rechtsbijstand moeten inschakelen want heb nog geen financiele eindafrekening gehad van mijn ex-baas en ook nog geen loon van juli. Dus dat ligt nu in de jurist haar handen. Ik had zelf gehoopt er klaar mee te zijn en nog even een paar weken ongestoord aan mijn herstel verder werken maar het wordt mij dus niet gegund van die kant uit.
Verder heb ik vanavond nog met een ex-collega gebeld om te vragen of die haar loon al had gekregen. Deze gaf in de loop van het gesprek aan dat ze ook volledig overwerkt aan het geraken is en dat ze het niet lang meer gaat trekken. Ook zij overweegt om dezelfde carrièreswitch als ik te maken, dus wie weet worden we toch nog weer collega'tjes. Zou ik wel leuk vinden...
AJ: is minder aangaande al die geldkwesties. Maar mag ik even vragen wat je er mee opschiet om een RX te hebben van het ppotje van de cavia als het er toch al bij hangt en dus eigenlijk zo al gediagnosticeerd is dat het gebroken is. Wat zijn nl de mogelijke behandelingen (niet veel nl bij mijn weten bij een cavia: of rust of bij te veel pijn euthanasie) ? Ben misschien even recht toe, recht aan nu (beroepsmisvorming sorry), maar wil je niet onnodig geld uit je zakken laten halen wat je duidelijk niet hebt...
Ik heb een mindere nacht gehad, vrij onrustig geslapen en toen ik diep sliep ging de wekker,.. Moet heel eerlijk zeggen dat ik weer somber mijn auto instapte, foe weer een dag ellende Maar ik ga mijn best doen en hoop dat het verder een goeie dag wordt!
Angela wat goed dat je vriend er de tijd voor nam om het allemaal te lezen, dan ook nog een fijn gesprek Dat is fijn om te horen, geeft dan wat meer rust!
Daijano: hier nog 1 die erg slecht en ondiep heeft geslapen.... Wat mij al wel opvalt is dat als 1 van ons slecht heeft geslapen de rest ook vaak zegt dat die minder heeft geslapen. Vraag mij soms echt af of er ook externe invloeden meespelen op je nachtrust (weer of wat dan ook...), want vannacht kon ik niet echt verklaren waarover ik zou hebben lopen piekeren of wat dan ook.
Ik heb eigenlijk wel redelijk geslapen! Ik ga zo lekker naar Garuna, en daarna wacht het huishouden.. Eens zien wat ik er van trek vandaag. Ik ga echt proberen niet over mijn grens heen te gaan vandaag.
Daijano: voel je je alweer wat beter als vanmorgen?
_Pilipa_
Geplaatst: 28-07-09 10:30
Nee helaas, ik zou wel eillen, maar krijg hier en daar nog dingen naar mijn kop geslingerd en ik kan er niet mee omgaan, waar is de sterke bij de hand zijnde Dees gebleven ik laat me nu gewoon ondersneeuwen door iedereen omdat ik bang ben dat ik anders weer ruzie krijg en ik weer de gebeten hond ben, zo gaat het al een hele tijd prive is k*t en werk ook, iedereen geeft mij het gevoel dat ik gewoon niks goed doe! fijn hoor, soms zou ik gewoon weg willen met mijn paarden niks wat me hier houdt denk ik dan. Misschien hoo rik hier gewoon niet! Sorry voor de ego post maar ik heb het nu gewoon gehad, word overspoeld met gevoelens van angst , boosheid, verdriet.. tis een bende in mijn hoofd en gevoelsmatig is het 1 grote wir war!
Super Angela! Fijn dat je nu eindelijk een behandelaar hebt! Ben benieuwd dinsdag. Nog een weekje wachten.
Ik heb vanmorgen in de groep aangegeven hoe ik over gisteren dacht. Toevallig hadden we vandaag dezelfde vervangster, dus dat was op zich wel fijn. Ze vond het heel vervelend dat ik er zo'n last van had. Het was wel goed om het bespreekbaar te maken, maar echt iets opgeleverd heeft het in mijn ogen niet. Ik vind het gewoon heel moeilijk om nu te bepalen wat wel en wat niet in de groep besproken kan worden. Ben blij als over 3 weekjes onze vaste begeleider weer terug is.
koi
Geplaatst: 28-07-09 16:51
Hoi ladies, hoe is het hier? Lees zo weer bij. Ik heb wel redelijk geslapen maar werd rond 4 uur wakker in het zweet, vanmorgen was ik ook misselijk dus voor de zekerheid een zak meegenomen in de auto. Op het werk zakte het gelukkig maar nu ik weer thuis ben speelt het weer op, voel me flink beroert met hartkloppingen/hoofdpijn. Hoop dat het niet doorzet maar ik doe ook vanavond evenn niets meer.
Pollewoppy
Geplaatst: 28-07-09 17:23
He CIV wat vervelend. Gelukkig zakte het op het werk wat af. Hopelijk zakt het vanavond ook af. Goed dat je verder even rustig aan doet. Denk dat het ook een signaal is dat het even genoeg is geweest de afgelopen tijd.
@ Angela: Die brief is een goede zet geweest. Fijn dat jullie daarna goed gepraat hebben. Praten is zo belangrijk, nu helemaal. Wat goed dat hij op een forum gekeken heeft. Misschien begrijpt hij je nu wat beter.
@ Daijano: Heb je je dag op het werk een beetje overleeft? Wat vervelend dat je je zo rot voelt. Wou dat ik wat voor je kon doen, maar helaas. Had jij nou verder nog iets van hulp? Ik vind het zo rot voor je.
Angela, mooi cadeau!!! kan je er naar uit kijken. top
Civ, foe is het nu weer wat gezakt? hoop dat je nog een beetje rustige avond kan hebben.
PW ik denk dat ik weer naar mijn haptonoom ga, morgen even bellen of ze van de week nog tijd heeft, kan dit niet alleen ben ik bang! Werk was nog even zwaar , maar we zijn thuis nu dus ik heb net even gegeten en zo even de paarden binnen halen , rijden kan ik denk ik niet, weer te onrustig en Daijano is daar iets te gevoelig voor, wel doet hij dan aan de hand erg lief... kijk wel ff.
Ok nu beter uit mijn doppen gegeken, maar ik denk dat je gewoon gevoelsmatig dat wat je echt kwijt wil zeggen en de rest gewoon bij 1 op 1 gesprekken, is maar net waar jij je prettig bij voelt.
Ik ga even douchen en dan ga ik bijlezen en reageren. Heb net hardgelopen en ben gaan lopen waar die loopgroep ook 'traint'. Vertel ik zo over!
koi
Geplaatst: 28-07-09 20:36
AJ, bedankt voor de tip, dat kan ik de volgende x misschien wel doen. Hoop dat hotmail zich weer zal aanpassen, dat is toch het handigste. Hoe is het met jou?
Angela, ben blij dat het gesprek met je vriend goed is verlopen en dat je nu een afspraak hebt met je behandelaar, is toch weer positief! Hou dat gevoel vast! Vertel over die loopgroep, hoop dat dit ook positief is!
Flappie, wat een ellende allemaal bij jou Gelukkig zijn bepaalde balletjes nu gaan rollen, zorg dat ze blijven gaan!
Daijano, Je doet wel dingen goed hoor meid, je zorgt voor je paardjes en voor ons, wij zijn in ieder geval wel blij met jou! Een digi knuffel voor jou. Heb je nog gereden? Doe lekker rustig aan en pas goed op jezelf, een ander doet het niet.
PW goed van je dat je het besproken hebt, vind ik knap van je! Jammer dat het niet op heeft geleverd wat je wilde maar je hebt het wel gedaan en daar kun je trots op zijn.
Denk dat ik nu gewoon de griep onder de leden heb. Ben bij mn pa gaan eten en zijn vriendin was vanavond ziek geworden, op het werk lopen ze ook te snotteren. Nu gaat het wel, af en toe van die vervelende buikkrampen, hoop dat de nacht rustig zal verlopen, meestal zet het bij mij dan door. Vanavond nog even mn nieuwe plantjes gepland, had ik vandaag gekocht en nog wat in de tuin gerommeld, nu doen we niets meer.