Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Oliebeer schreef:dankjulliewel allemaalmijn moeder is al naar de huisarts gestapt en heeft de nodige thuiszorghulp gevonden, dus een schoonmaker en iemand die bevroren diepvriesvoedsel bezorgt. Helaas wordt dit voor ons (uiteraard, want het zal eens meezitten) niet vergoed, aangezien mijn oma door het harde werken van opa een 'te' hoge uitkering heeft. Zijn er toevallig ook mensen die helpen met het regelen van dingen, zoals zorgen dat het ziekenhuis oma de juiste medicijnen geeft en hun afspraken nakomt? Want mijn moeder is daar echt uren per dag mee bezig. Allemaal heel erg bedankt dat jullie mijn gezeur kunnen aanhoren, want over internet praten is iets makkelijker dan oog in oog

hoop gewoon dat het niks zegt
 hoop gewoon dat het niks zegt 

samantha21 schreef:Aan de ene kant heb je gelijk: het is makkelijker om zo je ei kwijt te kunnen als face to face
Aan de andere kant: het is geen gezeur. Dat moet je hier maar snel leren
 ik vind zowiezo dat jullie hier erg begripvol en vriendelijk tegen elkaar zijn, zo anders dan wat ik gewend ben. Harstikke goed!!!
 ik vind zowiezo dat jullie hier erg begripvol en vriendelijk tegen elkaar zijn, zo anders dan wat ik gewend ben. Harstikke goed!!!                                                         

(En nogmaals sorry dat ik je stuk niet helemaal gelezen heb)
 (En nogmaals sorry dat ik je stuk niet helemaal gelezen heb)

Weet je toch!
 Weet je toch!

ik neem het echt niet kwalijk hoor, dat mensen mijn verhaal niet lezen
 ik neem het echt niet kwalijk hoor, dat mensen mijn verhaal niet lezen  Ik dacht nog, zal ik er boven zetten, dat je voor dat je begint maar een glas cola + een lunch moet pakken
 Ik dacht nog, zal ik er boven zetten, dat je voor dat je begint maar een glas cola + een lunch moet pakken  het idee van samantha om grote stukken tekst te lezen vind ik wel goed, misschien werkt dat ook bij mij (ik krijg de laatste tijd hoofdpijn als ik teveel achter elkaar lees of probeer te leren)
 het idee van samantha om grote stukken tekst te lezen vind ik wel goed, misschien werkt dat ook bij mij (ik krijg de laatste tijd hoofdpijn als ik teveel achter elkaar lees of probeer te leren)