Zouden ze eigenlijk altijd mee moeten geven vind ik.. maar mijn ha gaf dat dus niet
Yessy
Geplaatst: 26-08-09 13:50
Ik ga ook niets meekrijgen, van de dokter niet en volgens de vrouw van de gyn poli was het absoluut niet nodig... Ben ik blij dat ik eerst het internet afstruin naar ervaringen, anders had ik daar zonder ook maar iets gestaan...
Ik heb even een vraagje Moet ik eerst een doktersafspraak maken om van pil te kunnen verwisselen, of kan dit ook bij de apotheek of de balie? Heb nu die andere versie van de Micro30 en zou graag over willen gaan naar de 24+4.
Ik heb alleen een ibuprofen geslikt van te voren bij het wisselen van mijn Mirena. Meer niet. Was ook niet nodig, ging prima. De eerste keer had ik zelfs helemaal niets geslikt en toen ik toen thuis kwam wel snel 2 paracetamol. Maar ook dat was prima te overleven.
@ Chrissie: daarvoor moet je naar je huisarts, die zal nl een ander recept moeten uitschrijven, de 24+4 is nl een andere pil en dus moet die op een nieuw recept.
Yessy
Geplaatst: 26-08-09 16:09
goeroe schreef:
Komende weken? Ben je bang dat je het niet in één keer kunt dragen?
Haha dat staat heel krom idd Ik had eerst komende week getypt, bedacht me toen dat ik het pas over een maand nodig heb. Gezien mijn luiheid is de kans dus nihil dat het deze week gaat worden, dus vandaar
Diaz
Geplaatst: 26-08-09 23:28
Hebben er hier mensen ervaring met Implanon? zo'n staafje in je arm?
@Klijntjuh; Ik wilde een tijdje geleden ook een implanon nemen, maar ik durfde niet en had er geen zin in haha. Maar ik ben dus ook van plan er eentje te nemen, al weet ik ook geen ervaringen. Ben dus benieuwd naar de reacties op je vraag.
sinds dat ik dus mijn pil dr uit heb gegooid (vorige week zaterdag) had ik wat vreemde afscheiding en rook het zeg maar wat raar, Moet vandaag of morgen ongesteld worden, zo niet zal ik een test gaan doen
ik heb heel de tijd zin in haring, droom er zelfs over maar ik denk ni dak zwanger ben, (stiekem hoop ik het wel)
goeroe
Geplaatst: 27-08-09 20:18
Als je hoopt dat je zwanger bent snap ik niet dat je niet eerder naar de huisarts bent gegaan maar gewoon door bent gegaan met de pil. Fijn begin van je zwangerschap is dat mocht je toch zwanger zijn.
Dat niet alleen.. maar 18 jr, nog op school en hopen dat je zwanger bent
Ik hoop het niet voor je
goeroe
Geplaatst: 27-08-09 20:26
Daar dacht ik ook aan, plus dat het een leuke verrassing zal zijn voor haar vriend, maar dat wist ik in eerste instantie allemaal wijselijk voor me te houden.
Heb nu de eerste stopweek maar in de beschrijving staat dat ik dan dus op de 8e dag weer moet beginnen. Dus als ik op donderdag ben begonnen moet ik de volgende vrijdag weer innemen. Máár de dokter zei dat ik voor de eerst volgende donderdag weer in moet nemen, dus ik vat het even niet meer haha Kan iemand mij hiermee helpen?