[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 01:21

Ook als alles goed gaat kan een navelpiercing enigszins uitgroeien. Je hoeft iemand niet onnodig bang te maken. Informeer je eerst een beetje voor je onzin uitkraamt :(:) Als je uitscheuren en uitgroeien als het zelfde "principe" zit, heb je nl nog een hoop leeswerk te doen. Menig dokter (en piercer) zou je spontaan uitlachen vrees ik. Uitscheuren doet nl ten eerste al een stuk meer pijn dan uitgroeien.

Skitter: het kan zijn dat hij iets kleiner word, zolang dat op tijd "stopt" maakt het niet uit. Veel mensen eindigen op 8 mm bv. 6 mm vond ik persoonlijk te klein (ik was bang dat hij heel snel zou uitscheuren ivm dat het niet meer zoveel "steun" geeft zeg maar)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 07:54

Ze heeft 'm nog maar een week. Hoe kan jij hier, achter je beeldscherm, beoordelen of ie nog wat 'kleiner' word of niet?

Erg knap iig. :=

Aquilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 13:42

Juist en mijn piercer die mijn 2 piercings heeft gepierced die liegt zeker?
Vind ik heel knap aangezien die er diploma's voor heeft ;)

Als alles goed gaat hoeft een piercing niet uit te groeien/scheuren of whatever. Het enige waarom een piercing uitgroeit is door het lichaam wat er niet tegen kan. Gisteren nog op gezocht dus zeur niet zo.

xDramaQueen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 14:13

ik ga de discussie niet eens aan :') kan heel wat dingen zeggen over diploma's etc en ervaring maar dat bespaar ik je, en mezelf :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:44

Diploma's? Dat zijn er dan toch die ze zelf maken want een echte officiële opleiding is er niet eens voor piercen :')
Navelpiercings zijn surface piercings. Nou moet je voor de lol maar eens op zoeken wat een surface piercing doet :(:)

Anthea: op wie was dat? :=
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 29-03-09 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 15:52

@ Devenyy : Mag ik vragen wie je piercer is dan?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 16:56

pharagirlke schreef:
Diploma's? Dat zijn er dan toch die ze zelf maken want een echte officiële opleiding is er niet eens voor piercen :')
Navelpiercings zijn surface piercings. Nou moet je voor de lol maar eens op zoeken wat een surface piercing doet :(:)

Anthea: op wie was dat? :=

elke randdebiel kan een certificaat halen, maar als er iets is wat NIET telt in deze wereld (piercings en tattoo wereld) zijn het diploma's geloof me, de meeste met een certificaat (die je trouwens op google kan uitprinten) zijn vaak ook de grootste prutser, kijk maar naar bodymx en nog wel meer shop, zo ook met tattooeerders.

mij gaat het om de ervaring, en het werk, ik ga niet naar een certificaatje kijken zonde van me tijd :D
bovendien gaat het erom of ze gg&gd zijn goedgekeurd.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:00

pssst marlies, begin je al een beetje rond te worden ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:01

Mijn piercers hebben voor de gein zo'n certificaatje ophangen waar gewoon op staat hoe lang ze al bezig zijn :') Zie je ook gewoon heel duidelijk dat het is uitgeprint, maar dan zie je iig hoe veel ervaring ze al hebben.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:03

ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet eens weet of mijn piercer er 1 heeft _O- wel is ie gewoon top, echt waar, en ben laatst geprikt door een leerling @ bunker en die was ook erg goed!

ik vraag me trouwens af waar deveny der 2 prikgaatjes heeft, oor en navel? of waarschijnlijk niet eens navel. daar ben ik dus ook benieuwd naar :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:05

Devenyy schreef:

Liegen? Mwoah. Meer onwetendheid. :Y)
En wauw, al 2 piercings. Nu weet je er echt alles over. :)

pharagirlke, deveny natuurlijk. :D

Dramaqueen, volgens mij een wenkbrauwpiercing en nog iets, navelpiercing oid. Ofzo. :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:06

oh en ik laat trouwens geen christina meer zetten :n het kriebelt ook totaal niet meer, wil alleen nog tong en verder geen gaatjes meer :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:07

Het lijkt me verschrikkelijk als zo'n ding daaronder uitgroeit. :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:07

Anthea schreef:
Devenyy schreef:

Liegen? Mwoah. Meer onwetendheid. :Y)
En wauw, al 2 piercings. Nu weet je er echt alles over. :)

pharagirlke, deveny natuurlijk. :D

Dramaqueen, volgens mij een wenkbrauwpiercing en nog iets, navelpiercing oid. Ofzo. :=

mijn idee ;) sowieso vind ik dat je meer dan 1 piercer moet zien voordat je daar over kan oordelen :j want ook in de piercing industrie zeggen er 9 van de 10 andere dingen.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:09

Anthea schreef:
Het lijkt me verschrikkelijk als zo'n ding daaronder uitgroeit. :=

dat ook, komt nog bij dat ik het scenario van een microdermal die uit mn muts steekt ook elke keer voor me zie :+
en gewoon na de vch die OOK weer pijn deed heb ik er geen zin meer in, het zijn altijd me edele delen die pijn moeten lijden ;( ik laat me liever tattooeren :Y) dat veroorzaakt tenminste geen leed bij me jeweetwels :+

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:15

@ DQ ik was altijd al gezond en rond :') Maar er nog niks te zien...behalve aan m'n boobies.

En als haar piercer een heus diploma heeft is dat hardstikke mooi natuurlijk.Ik denk dat die piercer een diploma heeft behaald in het piercen met breinaalden ofzo :')
Laatst bijgewerkt door marlies85 op 29-03-09 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:17

_O- oke, maareh kan je wel al een melkbar beginnen? :Y)

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:51

Nee dat nog niet, maar al m'n gloednieuwe tietentuigen blijven voorlopig ongebruikt in de kast liggen....die passen niet meer :')
Ben in no-time van C naar D gegaan :\

Maar hoest verder met je gepiercte poezenbeestdinges?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:52

Mijn navelpiercing heb ik nu 3,5 maand en die is ook wat 'korter' geworden hoor! Lijkt me ook wel logisch. Zodra hij van binnen ook gaat genezen wordt ie toch wat minder gezwollen en lijkt hij zowiezo korter. Die van mij is op 10 mm gezet, maar daar zou nu ook een 8 mm in kunnen als ik het zo bekijk!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 17:55

Mijn wenkbrauwpiercing is ook iets of wat uitgegroeit.
Was gezet met een 10mm.Heb er nu een 8mm in zitten maar die is iets te groot.Denk dat een 6mm een stuk mooier zit...ben alleen te lui om te bestellen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:05

marlies85 schreef:
Nee dat nog niet, maar al m'n gloednieuwe tietentuigen blijven voorlopig ongebruikt in de kast liggen....die passen niet meer :')
Ben in no-time van C naar D gegaan :\

Maar hoest verder met je gepiercte poezenbeestdinges?

ja goed, heb hem verwisseld van de week, wacht nu op me mooie barbell van crazy factory :D uiteraard goudkleurig, ook een nieuwe tepelpiercing besteld, had geen kleine goude balletjes meer dus die ff besteld :D

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 21:44

Brave poes dus :D

En wanneer gaat de langgewilde tongpiercing komen?Of is daar totaal nog geen uitzicht op

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 22:28

nope, het is nu bijna april en ik ga het weer voor me 20ste verjaardag proberen maar ik reken er niet op.

LaUrOssssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:48

Doet het echt veel meer pijn om een navelpiercing opnieuw te laten steken door liteken weefsel?

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 10:52

LaUrOssssss schreef:
Doet het echt veel meer pijn om een navelpiercing opnieuw te laten steken door liteken weefsel?

Het is zeker wel gevoeliger, maar of het pijn doet ligt aan je eigen pijngrens. Ook is de kans groter dat je navelpiercing gaat ontsteken na het piercen door littekenweefsel. De kans is dus aanwezig, maar het hoeft dus niet te gebeuren.