Nou, ik heb mn avond eten ook op.. Met moeite, maar het is op
Oregon
Geplaatst: 05-02-09 20:26
Zo, weer even bijgelezen.... Goedzo Patriciaa! Ik hoop dat je je morgen wat beter voelt! Vandaag de hele dag aan de wandel geweest met mn vriend in leeuwarden. Lekker door de stad, de mediamarkt en het natuurmuseum. Had brood en water mee dus me goed gedragen. Vanavond broodje shoarma gehad, en daar moet natuurlijk wel saus bij..... Morgen maar weer even fietsen of wat oefeningen doen.
_Patriciaa
Geplaatst: 05-02-09 20:34
ik zit even op caloriechecker, maar ik kom er niet achter waar ik de kiptandorie in moet vullen jullie een idee?
Ik heb me tot nu toe vandaag keurig gedragen!! Wel te weinig calorieen denk ik... Heb vanochtend een bakje 0%vet yoghurt en 2 boterhammen, en vanmiddag een eierkoek... verder heel veel thee en ohja, een banaan En natuurlijk heb ik lekker avond gegeten.. de groentetortilla uit de nieuwste allerhande (maar dan met gehakt erbij in) en lekkere salade
Ik vind die caloriechecker maar onhandig.. heel veel dingen staan er niet in
wow! respect. hoe doe je dat? (en dan ook nog op je benenblijven, uithongeren is geen kunst)
_Patriciaa
Geplaatst: 05-02-09 22:16
lijntje87 schreef:
wow! respect. hoe doe je dat? (en dan ook nog op je benenblijven, uithongeren is geen kunst)
had je het tegen mij dan ?
nanka
Geplaatst: 05-02-09 22:19
lijntje87 schreef:
Ikke? Gewoon lekker MAAR gezond eten Weight Watchers is een gezonde manier van afvallen hoor!! (want je mag inprincipe alles eten/drinken)
lijntje87
Geplaatst: 05-02-09 22:20
ook, en tegen nanka
hoe kunnen jullie zo weinig eten?
als ik weinig eet, zoals vandaag, dan is dit mijn dag:
ontbijt: met 1 boterham met stroop tussendoor: beschuitje met muisjes (ben net tante geworden) middag: 1 boterham met 1 gebakken ei tussendoor: snack a jack, en appel avond: sla, broodje met sla,ei en carpaccio, snack: banaan en weight care reep.
en dan zit ik op 1400 kcl ofzo, en ik heb nu vet honger
ow nee, ik moet echt goed ontbijten! ik eet of een schaaltje musley met yoghurt of 2 boterhammen.. anders red ik het niet
nanka
Geplaatst: 05-02-09 22:29
Weight Watchers werkt met een punten systeem. Alles wat je eet & drinkt heeft heeft een punt-waarde. Je moet een minimaal aantal punten per dag naar binnen krijgen en er zit uiteraard een maximum op. En ik eet echt niet weinig op een dag hoor! Anders ga ik tegen de vlakte! hahaha
Ontbijt: 3 beschuitjes met boter en (light)jam. Tussendoor: wortels Lunch: 4 boterhammen met kipfilet. Tussendoor: meloen Avondeten: Macaroni (zonder zo'n pot met rode saus!) maar wel gewoon met gehakt, groente, pasta en zo'n pakje macaroni-kruiden.
Je kan natuurlijk ook andere dingen op je brood doen; light-kaas, philidelphia(light), mager beleg. Sochtends kan je ook varieren met je ontbijt natuurlijk. Ik ontbijt ook wel een yoghurt, of brood. En met avondeten ook gewoon varieren: aardappels, rijst, pasta, enz.
Anders moet je eens op de site kijken van Weight Watchers.
Voor mij werkt dit perfect! Ik doe het ook zo dat ik 1x p/week naar zo'n bijeenkomst ga. Dan ga je je daar wegen en krijg je elke week folders en tips. Wordt er ff een half uurtje gekletst en adviezen gegeven, etc.