Marilla schreef:Ah okeSja, ik dacht van als een mens in slaap kan vallen 's middags dan heeft diegene gewoon behoefte aan de slaap. Is mij tenmnste altijd vertelt
Zou normaal gesproken ook zo zijn, maar zoals Issy zei gaat dat bij CVS/ME eigenlijk niet op.. In principe is het systeem dat jouw lichaam vertelt dat je moe bent kapot gegaan (sort of
), dus kan je er niet meer op vertrouwen dat wat je lichaam aangeeft echt klopt. Als ik toe zou geven aan de behoefte van slapen die ik voel, zou ik 20 uur of meer per dag slapen, en het lijkt me dat ik dat niet nodig heb hehe 
Ik drink geen koffie, vind het niet lekker. Neem af en toe wel een red bull (of een van de goedkopere varianten) maar ik word er niet minder moe van. De enige reden dat ik het neem is dat het bij mij een stuk sufheid weghaalt, dus als ik bijv moet autorijden of op moet letten bij een gesprek bij het uwv, is het wel handig. Daarna ben ik dan alleen wel weer extra moe, dus ik probeer het niet vaak te doen..
Sja, ik dacht van als een mens in slaap kan vallen 's middags dan heeft diegene gewoon behoefte aan de slaap. Is mij tenmnste altijd vertelt
) wandelen met m'n pony en wil volgende week weer eens een ritje wagen van een paar minuten. Jammere is dat ik een erg felle pony heb en daar dus aardig moe van word om die onder controle te houden. Maar zoals Paula al zei, leuke dingen doen werkt ook genezend
Vrienden begrijpen het wel, zeggen er eigenlijk nooit wat van en ik mis het ook niet heel erg!