[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 13:31

Ach weet je, afhankelijk van je lichaam voel je het niet, of doet het verrekte veel pijn. Máár.Het afpunten, zetten, juweeltje insteken enz duurt in het totaal 1 minuut ofzo. Die steek voel je echt maar een paar seconde en dan neemt je lichaam het even van je "over" met endorfines enzo. Dus alles bij elkaar valt het hardstikke goed mee, ook als het zetten heel veel pijn doet. ivm adrenaline (als je erg nerveus bent) zal je sowieso iets minder voelen (dacht ik).

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:22

Bloos! Bloos! Mijn tunnel is verdwenen!

Ik liep daarnet langs de spiegel en toen zag ik een tunnelloos anus-look-a-like oorlel!
Heb met best wat moeite mijn plug (GELUKKIG! dat ik er een had liggen) er in geduwd. Scheve mond

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:24

hmmm das minder..heb het ook wel eens gehad toen ik net goed en wel op de 2 mm zat, heb toen noodgedwongen moeten doorstretchen naar 2,5 omdat ik niks meer van 2 had liggen

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:32

Damn it. En nu kan ik helemaal niet meer op mijn zij slapen. Huilen van het lachen
Het ligt echt niet lekker op zo'n dik blok ROFL

honolulu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:37

Piercings zijn aanstekelijk, dat weet ik nu ook naar mijn navel piercing, dus wil ik nu graag een tongpiercing. Maar het enige wat mij tegen houd (heb eigenlijk nog geen idee of m'n tong er wel geschikt voor is) is.. dat het me zo pijnlijk lijkt. Nu is mijn vraag dus, valt het nog een beetje mee of is het echt heel pijnlijk? Ik heb een lage pijngrens, vond dat m'n navelpiercing ook echt pijn deed Clown

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:53

Ik klop hier ook even aan. Heb afgelope zaterdag eindelijk mijn ouders weten te overtuigen dat ik een offcentre lippiercing mocht laten zetten, un ringetje. (werd tijd) Meteen vriendje opgetrommeld en naar de tatoo/piercingshop gestrompelt op mn krukken. Ben er echt super blij mee. Moet um alleen elke keer afplakken voor mn werk wat egt super vervelend is en ook egt niet goed, vandaag bloedde het zelfs un klein beetje toen k de pleister eraf haalde. Echt irritant mijn baas heeft zelf 3 tatoo's maar snapt niet dat klanten er tegenwoordig echt geen problemen meer mee hebben als er iemand met een piercing achter de kassa zit.

@ dionne: Er is mij altijd verteld dat een navelpiercing het pijnlijkste is dus dan kan je tongpiercing alleen maar meevallen.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:55

Tof dat je een labret hebt. Lachen

Een navelpiercing het pijnlijkste? Nou dan heb ik heel wat anders gevoeld als ik dat zo vergelijk. Huilen van het lachen

Maar een tong schijtn niet erg te zijn. Gewoon doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:57

Niet elke klant heeft er geen problemen mee Knipoog

En mijn rook deed hels veel meer pijn dan mijn navel. Die voelde ik nauwelijks. Pijn is daarnaast erg persoonlijk, dus vragen hoeveel pijn een piercing doet heeft weinig zin Lachen de één voelt het niet, de ander zit tegen het plafond Lachen

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:32

Weetje ik vind een pleister eigenlijk vieser als een piercing. Wie weet wat er allemaal achter die pleister kan zitten ofzo Tong uitsteken

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:36

Pfr ik wil opzich ook wel bij de supermarkt gaan werken, alleen dan moet ik maar bij een pleistergroothandel aankloppen Huilen van het lachen

Nee serieus. Ik vind het zo'n onzin. Alsof je met een pleister niet verraadt dat je een piercing hebt. Rolleyes

'Ja sorry mevrouw, ik was op mijn neusvleugel gevallen'

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:37

Meestal zie je het er ook gewoon onder of boven. Zag laatst iemand met een labret die zag je ook gewoon

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:42

Kassa vind ik ook prima, wij hebben er genoeg lopen met een neus- of lippiercing. Maar op een bedieningsafdeling is het gewoon niet toegestaan. Hoewel je geen ham staat te snijden met je lip, maar dat terzijde Haha!

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:48

Nou dat wordt geen bedieningsafdeling voor mij Verdrietig

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:52

En die zijn echt het leukst Ja

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:59

Bij ons (Maasbree Red_Savage jij weet wel waar het is ) doen ze er niet moeilijk over, leidinggevende hebben ook piercings in hun gezicht en weet ik niet waar allemaal meer. Clown denk dat 't in Venlo ook wel mee zal vallen...?

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:21

Weet ik veel, nu er overal AH's komen iig niet. Huilen van het lachen

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:11

ik heb een smiley, stretcher(14mm, die zo 16mm word), labret en kga deze vakantie nog 2microdermals zetten:) i (L) piercings

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:47

Ik heb een jaar of 3 bij de AH gewerkt als vakkenvuller...zelfs gewone oorbellen waren al haast taboe Huilen van het lachen

Mijn tongpiercing deed geen pijn, maar er zijn genoeg mensen die het zetten wel onplezierig vonden Knipoog

xmaddyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:52

Bij mij deed de navelpiercing best pijn,
De naald zelf niet, maar mijn ringetje moest erdoorheen, dat deed het meeste pijn,
(helaas, krijg hij het balletje niet aangedraaid en duurde het daardoor wat langer dan gepland, en dat deed ook pijn!)
maar een paar seconden daarna was ik zóó hyper dat ik hem niet eens meer voelde Tong uitsteken Tong uitsteken Tong uitsteken

jillie1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:57

Ik zal het wel merken zie ik Lachen
Gelukkig voel ik niet gauw erg veel pijn, dus hopen dat het meevalt,
en adrenaline stroomt nu al door mijn lijf, dus hopen dat dat ook meezit! Lachen

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:52

Supah_Sky schreef:
@ dionne: Er is mij altijd verteld dat een navelpiercing het pijnlijkste is dus dan kan je tongpiercing alleen maar meevallen.

heb je er weleens een in je tepel laten zetten Huilen van het lachen

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:02

Een navelpiercing pijn? Het is de enige piercing die ik heb maar ik voelde het nauwelijks.. Zoals al eerder gezegd, het brandt even maar zodra je buiten bent voel je het al neit meer.

Ik wou eerst altijd alleen maar een navelpiercing, nu ik deze heb wil ik er ook een in m'n tong. Ik ben bang dat als ik dat doe dat ik uit huis gezet word Clown

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:06

mijn navel voelde ik ook nauwelijks, maar het KAN zijn dat bij sommigen een navelpiercing wel pijnlijk is Ja

maar kom op, de naald is een miliseconde, en dan het sieraad, nog 1 seconde
dat overleef je makkelijk

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:00

Het zetten van mijn tongpiercing was eigenlijk totaal ongevoelig!
Ik zat maar te wachten met mijn ogen dichtgeknepen,wachtend op de pijn.
Zegt de piercer: doe je ogen maar open hoor,hij zit er al in Knipoog

Mijn madonna was ietwat gevoeliger,maar écht pijn? Nee hoor.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:58

Marshaha schreef:
mijn navel voelde ik ook nauwelijks, maar het KAN zijn dat bij sommigen een navelpiercing wel pijnlijk is Ja

maar kom op, de naald is een miliseconde, en dan het sieraad, nog 1 seconde
dat overleef je makkelijk

navelpiercings vielen voor mij mee, maar bij een vriendin deed het echt heel veel pijn.
bij me tepelpiercing was het geen seconde, 3 dagen erna had ik nog het gevoel dat me tepel op de barbeque had gelegen Huilen van het lachen