Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lammie2701 schreef:ik ben begonnen met propanolol en ik heb er geen goede ervaringen mee...
het is een bloeddrukverlager en bij mij werd mijn (altijd al erg lage) bloeddruk nog lager en voor de migraine hielp het helemaal niet...ik ben er zelfs een keer door flauwgevallen...
simodi schreef:(heb wel veel, ook s 'nachts, een behoorlijk hoge hartslag, ruim boven 90).
Zijn hier eigenlijk meer mense met regelmatig hoge hartslag en zou dat ook invloed op de migraine aanvallen kunnen hebben? Ik kan daar niks over vinden nl ...
eempiej schreef:lammie2701 schreef:ik ben begonnen met propanolol en ik heb er geen goede ervaringen mee...
het is een bloeddrukverlager en bij mij werd mijn (altijd al erg lage) bloeddruk nog lager en voor de migraine hielp het helemaal niet...ik ben er zelfs een keer door flauwgevallen...
Same here, het was ook niet mijn medicijn. Ben er ook mee gekapt.
Ga morgen voor een 1e concult bij de homeopaat. Hopelijk kan die wat voor me doen
joyce2 schreef:I Mijn Atlas (bovenste nekwervel) zit vaak gruwelijk vast, komt door mijn slechte/scheve houding en daar komt vaak ook migraine uit voort. Daarom wil ik ook zo graag een goed kussen, omdat dan 's nachts mijn nek niet extra belast word.