Ik duwde de tablet voor de kat uit de verpakking en pieeeuw...hij schoot zo weg. En dan ook nog net nu!

Zou ik hem zelf kunnen plakken?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

_Karlijn schreef:Misschien even een tip: wanneer je te weinig zuivel eet of drinkt, kun je ook last van kapotte/gespleten nagels krijgen. Misschien dat jullie allemaal wel 5 bekers melk drinken per dag, dan zal het er niet aan liggen![]()
Maar het is misschien even iets om op te letten, voordat je met allemaal dure nagelverharders en lakjes gaat lakken
_Tara_ schreef:Mijn nagels gaan de laatste tijd aan de bovenkant kapot. Dat zeg maar het bovenste laagje loslaat... Heb bij de nagels waarbij dat was gebeurd al kort geknipt en even netjes bij gevijld. Zou dat kunnen komen door dat ik m'n nagels altijd gelakt heb? Gebruik daarbij nooit een base coat en heb altijd wel knalrood of knalroze op m'n nagels.

)
)

dus die zijn nog wat korter
)
)

heb altijd alles wat matcht

staat mooi, houd zich ook érg goed maar omdat het van die 60-seconds is wel erg vervelend met opdragen.
Wijsvinger is inderdaad een beetje scheef..
Ilsemarie schreef:mooi! wijsvinger lijkt een beetje scheef... helemaal eigen of "nep"?
Dit waren mijn oud&nieuw nageltjes, helaas was duim afgebroken/scheurt
Met donkerpaars effect van Rimmelstaat mooi, houd zich ook érg goed maar omdat het van die 60-seconds is wel erg vervelend met opdragen.
Aan de ene kant lijkt me een dun laagje gel/acryl (waar doen ze dat mee?!) over m'n eigen nagellengte wel fijn want ze worden van zichzelf lang genoeg alleen niet altijd stevig genoeg en is jammer als je dan 8 mooie nagels heb en aan elke hand 1 korte![]()
Alleen hoeveel dikker word je nagel dan en hoeveel voorzichtiger moet je zijn? Ik vind het toch een best dure aangelegenheid en denk dat ik 't ook niet doe maar ik gebruik m'n nagels ook veel voor sieraden maken, paard&hond kroelen en ben echt niet voorzichtig...

Ilsemarie schreef:
Vanmiddag even foto's van ponylief gemaakt, hier zie je 'mn nagels een beetje. Helaas was middelvinger afgebroken, ander hand is helemaal zoals m'n ringvinger.
Helaas "moet" ik ze wel altijd dekkend gekleurd lakken aangezien blank echt geen gezicht is... door het bijten is bij de meeste nagels bijna de helft 'wit' op deze lengte
Zal volgende keer direct na lakken even nette foto maken