Hoe zien jou nagels eruit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lievemeid

Re: Hoe zien jou nagels eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-08 13:14

er is een nagel afgebroken! Boos!
Ik duwde de tablet voor de kat uit de verpakking en pieeeuw...hij schoot zo weg. En dan ook nog net nu! Boos!
Zou ik hem zelf kunnen plakken?

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 09:11

Voor de mensen die het willen weten. De nagelverharder van Rimmel lijkt aardig te werken. Mijn nagels groeien niet erg hard maar ze splijten in iedergeval niet meer.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:08

Mijn nagels gaan de laatste tijd aan de bovenkant kapot. Dat zeg maar het bovenste laagje loslaat... Heb bij de nagels waarbij dat was gebeurd al kort geknipt en even netjes bij gevijld. Zou dat kunnen komen door dat ik m'n nagels altijd gelakt heb? Gebruik daarbij nooit een base coat en heb altijd wel knalrood of knalroze op m'n nagels.

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:11

Misschien even een tip: wanneer je te weinig zuivel eet of drinkt, kun je ook last van kapotte/gespleten nagels krijgen. Misschien dat jullie allemaal wel 5 bekers melk drinken per dag, dan zal het er niet aan liggen Haha!
Maar het is misschien even iets om op te letten, voordat je met allemaal dure nagelverharders en lakjes gaat lakken Lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:15

Ik heb nooit veel zuivel gegeten/gedronken en altijd harde sterke nagels gehad. Ben nu ook niet minder zuivel gaan eten/drinken. Dus denk niet dat 't daar aan ligt... En wat dacht je dan van mensen die allergisch zijn voor zuivelproducten, houden die dan geen nagels meer over? Tong uitsteken

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:24

Ik zeg ook: je kunt er last van krijgen.
Ik heb het ook eens van iemand gehoord, en ik dronk of at nooit zuivel, en toen ik dat een tijdje wel ging doen, zag ik echt verbetering in mijn nagels Ja

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 13:13

ik heb weer leuke nagels maar kan kabeltje van mn telefoon niet vinden Boos!

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 14:33

_Karlijn schreef:
Misschien even een tip: wanneer je te weinig zuivel eet of drinkt, kun je ook last van kapotte/gespleten nagels krijgen. Misschien dat jullie allemaal wel 5 bekers melk drinken per dag, dan zal het er niet aan liggen Haha!
Maar het is misschien even iets om op te letten, voordat je met allemaal dure nagelverharders en lakjes gaat lakken Lachen

ik drink inderdaad veel melk en eet veel vla en yoghurt enz Lachen

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-09 14:34

_Tara_ schreef:
Mijn nagels gaan de laatste tijd aan de bovenkant kapot. Dat zeg maar het bovenste laagje loslaat... Heb bij de nagels waarbij dat was gebeurd al kort geknipt en even netjes bij gevijld. Zou dat kunnen komen door dat ik m'n nagels altijd gelakt heb? Gebruik daarbij nooit een base coat en heb altijd wel knalrood of knalroze op m'n nagels.

Dit had ik ook daarom gebruik ik nu nagelverharder.
Zoals hier in het topic al is genoemd moet je NOOIT knippen maar gewoon alles vijlen.
Knippen schijnt erg slecht te zijn voor je nagels.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:50

Ik weet dat knippen erg slecht is. Dat doe ik ook eigenlijk nooit. Behalve zoals nu, lange nagel waarvan de bovenkant afscheurd die ga ik dan niet helemaal zitten kortvijlen. Knip ik een stukje af en de rest vijl ik bij.

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 15:55

ik heb van mijzelf hele sterke en harde nagels al zeg ik het zelf Haha!

sinds dat ik vorig jaar juni gestopt ben met bijten, is er hooguit 2x een nagel afgebroken, maar dat was alleen door banketstaaf ongelukje (achter zadel blijven hangen met rijden enz Clown)
verder breken ze bij mij eigenlijk niet (afkloppen Bloos)
wel dat er een haakje aan zit... en dan heb ik natuurlijk geen vijl bij de hand en ga ik eraan zitten pielen, en dat ik vervolgens hem eraf scheur Clown

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:26

heb ook maar even fotootje gemaakt:
Afbeelding
http://img166.imageshack.us/img166/7144 ... 010rn1.jpg
(ene wijsvinger en pinkie had ik tijdje geleden haakje aan en dus afgescheurd... Bloos dus die zijn nog wat korter Haha!)
met blanke lak erover, wat er eigenlij af moet want de helft is er al af (slechte lak... na 1x in aanraking met water bladerd het af Verward)

het bewijs: zelfs voor erge nagel & nagelriem-bijters is het mogelijk... mooie lange nagels Tong uitsteken

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 17:51

Ik heb een vraagje:
met wat voor een vijl kun je het beste je nagels vijlen?
ik heb hier namelijk zo'n kunstof ding ligen met 4 verschillende vlakken.
en een metalen..

Lieneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:21

Ik heb gelukkig ook sterke nagels Haha!
Alleen vorige week is er een nagel heeel ver ingescheurd.. en die had ik er maar afgeknipt, en het doet zoo'n pijn! en het ziet er niet uit Clown

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 18:34

Ben wel weer toe aan een ander kleurtje, morgen maar even gaan kopen denk ik.

@ivystoeter: volgens mij kan je het best vijlen met een glazen vijl. Ik heb wel ooit gehoord dat je dat het best kan doen als je geen kunstnagels hebt. Voor acryl gebruik ik altijd gewoon zo'n kartonnen geval 100/180 die werkt prima alleen is die nu wel aan vervanging toe.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 20:39

bruine in precies de zelfde kleur als een rijbroek+jas Tong uitsteken heb altijd alles wat matcht Tong uitsteken

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:39

Vriendin heeft gister de mijne gedaan!
Kleur is paars, maar lijkt een beetje zwart op de foto..

Afbeelding

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 15:47

mooi! wijsvinger lijkt een beetje scheef... helemaal eigen of "nep"?

Dit waren mijn oud&nieuw nageltjes, helaas was duim afgebroken/scheurt
Afbeelding
Met donkerpaars effect van Rimmel Haha! staat mooi, houd zich ook érg goed maar omdat het van die 60-seconds is wel erg vervelend met opdragen.

Aan de ene kant lijkt me een dun laagje gel/acryl (waar doen ze dat mee?!) over m'n eigen nagellengte wel fijn want ze worden van zichzelf lang genoeg alleen niet altijd stevig genoeg en is jammer als je dan 8 mooie nagels heb en aan elke hand 1 korte Sigaar
Alleen hoeveel dikker word je nagel dan en hoeveel voorzichtiger moet je zijn? Ik vind het toch een best dure aangelegenheid en denk dat ik 't ook niet doe maar ik gebruik m'n nagels ook veel voor sieraden maken, paard&hond kroelen en ben echt niet voorzichtig...

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:11

Ze zijn nep Schijnheilig Wijsvinger is inderdaad een beetje scheef..
Ik vind ze wel mooi van jou Ilsemarie, heel natuurlijk!

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 23:29

Ik heb van mezelf lange nagels en heb momenteel 'tip' paars met daaronder een parelmoer-witte rand, de rest van m'n nagel doorzichtige nagellak en een zelf gemaakt bloemetje Haha!

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 11:31

Ilsemarie schreef:
mooi! wijsvinger lijkt een beetje scheef... helemaal eigen of "nep"?

Dit waren mijn oud&nieuw nageltjes, helaas was duim afgebroken/scheurt
Afbeelding
Met donkerpaars effect van Rimmel Haha! staat mooi, houd zich ook érg goed maar omdat het van die 60-seconds is wel erg vervelend met opdragen.

Aan de ene kant lijkt me een dun laagje gel/acryl (waar doen ze dat mee?!) over m'n eigen nagellengte wel fijn want ze worden van zichzelf lang genoeg alleen niet altijd stevig genoeg en is jammer als je dan 8 mooie nagels heb en aan elke hand 1 korte Sigaar
Alleen hoeveel dikker word je nagel dan en hoeveel voorzichtiger moet je zijn? Ik vind het toch een best dure aangelegenheid en denk dat ik 't ook niet doe maar ik gebruik m'n nagels ook veel voor sieraden maken, paard&hond kroelen en ben echt niet voorzichtig...

Maakt niet uit, acryl kan heel wat hebben, spreek uit ervaring, ik werk bij een melkveehouder en daar hebben mijn handjes veel te verduren, en als je eigen nagel er helemaal onder zit, dus geen verlenging ofzo breekt het zo snel niet!! Het is wel ideaal, lekker hard en het ziet er altijd netjes uit

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:44

Zo waren ze vorige week:
Afbeelding

nu heb ik ze een heel stuk gekortwiekt en zijn ze zo:
Afbeelding
mn wijsvinger lijkt wat vreemd hier Clown
Afbeelding

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 19:50

Ilsemarie schreef:
Afbeelding
Vanmiddag even foto's van ponylief gemaakt, hier zie je 'mn nagels een beetje. Helaas was middelvinger afgebroken, ander hand is helemaal zoals m'n ringvinger.

Helaas "moet" ik ze wel altijd dekkend gekleurd lakken aangezien blank echt geen gezicht is... door het bijten is bij de meeste nagels bijna de helft 'wit' op deze lengte Nagelbijten / Gniffelen

Zal volgende keer direct na lakken even nette foto maken Haha!

Welke kleur van welk merk is dit?

ben mn nagels ook weer aan t laten groeien, maar zodra dr een afbreekt vind ik het geen gezicht en ga ik ze allemaal afbijten..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 21:48

dat is Rimmel wear maxx 378 Posh Trash
In werkelijkheid iets donkerder dan op de foto. Vind het persoonlijk een hele fijne kleur en ook fijne lak, dekt ine en keer goed en geeft mooi resultaat! Hij is iets meer bronze dan op de foto Lachen

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-09 08:48

@ xx_Irisje
Wat een werk zeg!
Het ziet er wel heel gaaf uit!