Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

(dat gaat pijn doen
) En ook nog een keer die sub 22 op de 5km
Zoveel wensen haha.
Mijn ouders hebben het gedaan (vader nog steeds) en het is inderdaad niet zo eenvoudig als het lijkt. Was je in Zoetermeer?
)
)

Terwijl ik dus voor mijn gevoel niets bijzonders gedaan heb wat ik niet aan zou kunnen. Ik weet nog niet wat er de laatste 2 trainingen met mijn horloge aan de hand was. En ook steeds die connectie met de app weg. Even afkloppen, die is nu sinds gisteravond weer in orde.Tiggs schreef:Ik heb afgelopen vrijdag 50 kilometer gefietst en was daar in het weekend nog best moe van. De laatste tijd vind ik sowieso dat ik lang moet herstellen (qua slaap, hrv en rusthartslag).
. De 400m was rust tussendoor.
Echt heel erg gaaf! Dat worden dan 2 doelen in 1 jaar toch? Of ga je Enschede (dat was dit andere toch) overslaan dan?
Hoe was je gesprek met de sportvoeding deskundige? Lijkt me wel enorm interessant, zeker als je zoveel sport! Ik ben heel benieuwd of je goede tips en tricks hebt gekregen. En ik snap dat je twijfelt hoor met je horloge. Je weet nu wat je hebt (ondanks ook de negatieve ervaringen), en altijd maar afvragen wat je uiteindelijk "krijgt" en of dat bij je past/je eraan kunt wennen. Had je wel iets aan de uitleg?
Is ook niet zo gek dat het leeghalen van het huis een behoorlijke impact heeft
Het hardlopen komt echt wel weer, die conditie is niet zomaar weg. Hoe is het met de pupper?
Door alle langere trainingen de laatste tijd (ook de interval trainingen waren wat langer) had ik aan het eind echt het gevoel, huh? Ben ik nu al klaar? Had nog energie over en heb echt even getwijfeld om nog wat langer te lopen. Maar toen dacht ik, het is niet voor niets dat nu de training iets korter is, dus ik ben braaf gestopt.

de volle 800. Wel frustrerend dat je vriend er rustig bij huppelt
want ik had al 2 dagen niet gelopen. Daarbij had ik mijn buik dus al gedaan en die vond daar wel wat van zo 2 x op een dag. 

, ik kon het niet meer terugvinden. Ik heb er geen gravelbanden onder, maar all seasons. Op zich ben ik niet van plan om met regen te gaan fietsen, maar ik vind het wel fijn om meer grip te hebben bij natte wegen of blaadjes op de weg.
Maar jij hebt wel de luxe van een man die de was doet. Die keren kan ik hier na 45 jaar op 2 handen tellen.

)

in theorie moeten we volgende week donderdag 30 minuten achter elkaar gaan/kunnen rennen en de week erna 5km. Ben echt heel erg benieuwd. Denk dat als we op een rustig tempo en niet denken aan snelheid maar aan de afstand dat we een heel eind kunnen komen!
is 4km en over 4 maanden dus dan zou je zeggen dat we dat wel kunnen
Zo cute!
. En ach, dat echte lopen ben je niet verleerd hoor. Dat heb je zo weer terug als je er straks aan toe bent. Geef jezelf vooral de tijd om alles een plekje te geven op jou manier.
(ja ik doe ze al op mijn knieën bij zulke aantallen want op mijn tenen kan ik 3 setjes van ong 6 en dan ben ik ook klaar
)
. Mijn man ging proberen overdag te lopen dus misschien kan ik dan vanavond een klein rondje doen. Morgenvroeg moet ik spinningles geven en morgenmiddag wil ik eigenlijk toch ook nog graag gaan lopen dus pittig weekje zo.
Heel geconcentreerde blik zoals Supervixen zegt. Toffe top ook! Heel veel plezier zondag! Misschien komen we elkaar nog tegen, mijn vriend loopt de halve ook. Ik vermoed dat je eerder binnen bent dan ik, maar als ik je zie zal ik zwaaien
Het ziet er echt uit als een super mooi rondje, echt heerlijk dat je zo mooi in de buurt kunt lopen.
Dan noem je het nog een bootcampJE ook. Ik zou denk ik na de 1e oefening al aan het zuurstof moeten

Wat is ze leuk!
Vanavond gaat het ook niet lukken, dan moet ik uit eten met collega's. Nouja, laten we het er maar op houden dat ik dan goed uitgerust ben zondag