Wat een bijzondere boom Lizard. Leuk dat je een ree hebt gezien Susanh. Ik word altijd blij van reetjes.
Ik heb mezelf toch maar naar het park gesleept, wilde de honden echt nog even hun poten laten strekken. Wat een smerige pestbende, regen, wind, overal nat. Heb toch nog 5,5km gelopen.
Wouw een ree. Mooie foto's en balen die regen bij jullie. Ik wens jullie een fijn uiteinde er n gelukkig nieuwjaar. Hopelijk valt het mee met het vuurwerk herrie.
Hoop dat we in het nieuwe jaar snel weer droog kunnen wandelen. Zo nat op de foto’s hier ook!
Goof
Geplaatst: 31-12-23 14:54
Ik heb die mini nog nooit zo smerig gezien, de blubber zat tot in zijn oksels vastgeplakt Maar hij tijgert er wel doorheen, hij is duidelijk geen schoothond. Heb een leuk filmpje op insta staan daarvan.
Met hopelijk minder regen. Wat een natte bende bij jullie toch. Hoog water, niet normaal zeg. Kan me helemaal voorstellen dat je er klaar mee bent.
Goof van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik heb meegelezen de laatste tijd, maar weinig zelf op pad geweest. Was te beroerd, maar nu lijkt het eindelijk de goede kant op te gaan Moet ook wel, volgende week op vakantie
Zijn jullie alweer opgeknapt, SusanH en Befunny?
Leuk he die reeën Ik heb een voerplaats naast de stal gemaakt, want er was er 1 de schuur ingegaan om lekker te gaan eten Vanochtend liepen er 3 rond te scharrelen
Beste wensen allemaal. Op een mooi wandeljaar En beter weer
BeFunny
Geplaatst: 01-01-24 11:54
Goof Gefeliciteerd met je verjaardag.
Voor iedereen hoop ik op een mooi 2024 zonder teveel tegenslagen. En veel wandeluren.
Ik ben nog niet helemaal opgeknapt. Heb die ene dag koorts gehad toen ging het ineens twee dagen wel redelijk maar gisteren weer verhoging en de hele nacht lopen hoesten dus belabberd geslapen.
Ik ben ook benieuwd waar je naartoe gaat Noordje? Alvast veel plezier.
Eelmo
Geplaatst: 01-01-24 12:37
Goof schreef:
Beste wensen allemaal. Op een mooi wandeljaar En beter weer