Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suliko schreef:germie, waarom zouden de zooltjes die je hebt niet in hardloopschoenen kunnen? Ik heb van die aangemeten steunzolen met antipronatie, dit paar al sinds mijn 18e en ik draag ze in al mijn schoenen elke dag. Dus ook in mijn wandelschoenen en hardloopschoenen. Gaat al 8 jaar lang goed.
germie schreef:Suliko schreef:germie, waarom zouden de zooltjes die je hebt niet in hardloopschoenen kunnen? Ik heb van die aangemeten steunzolen met antipronatie, dit paar al sinds mijn 18e en ik draag ze in al mijn schoenen elke dag. Dus ook in mijn wandelschoenen en hardloopschoenen. Gaat al 8 jaar lang goed.
DIt is aangegeven door Loopvisie. Ze zijn speciaal voor bergschoenen. Volgens mij passen ze ook wel in de hardloopschoenen, maar ze zijn best stug. Dus gewoon proberen? Dit omdat Loopvisie ook speciaal zolen maakt voor hardloopschoenen. Maar ja, dat is weer 100 euro.
judenjul schreef:Gister was raar, al een paar dagen laag in bodybattery terwijl ik redelijk slaap. Toch een loopje van 5.5 km. Plan was 3 keer 1km op tempo. Na de tweede versnelling hartslag van 200daarna rustig uitgelopen.
Morgen hopelijk beter, vanavond werken en vanacht dienst hopelijk niet al te druk!