Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Denise_Storm schreef:Ik snap het niet meer. “Avondklok is nodig door grote zorgen rondom buitenlandse mutaties”.
Zoals het er nu naar uitziet... 1,5 week later: Basisscholen open, niet essentiële winkels op afhaalbasis open, avondklok wordt volgende week besloten.
Dezelfde dag ook deze berichtgeving: helft van besmettingen is Britse variant.
Ik heb lieve nu (te) voorzichtig en niet veel versoepelen dan dat we over 4 weken weer in hetzelfde riedeltje zitten
Benzz schreef:Cer schreef:Kuipers vind ook dat ze anders moeten gaan enten ... iedereen kan wel wat vinden..
Anders enten ben ik het wel mee eens. Want: Even een misschien ethisch niet verantwoorde opmerking: waarom enten we mensen van 90 jaar en ouder?
Benzz schreef:Anders enten ben ik het wel mee eens. Want: Even een misschien ethisch niet verantwoorde opmerking: waarom enten we mensen van 90 jaar en ouder?
Benzz schreef:Cer schreef:Kuipers vind ook dat ze anders moeten gaan enten ... iedereen kan wel wat vinden..
Anders enten ben ik het wel mee eens. Want: Even een misschien ethisch niet verantwoorde opmerking: waarom enten we mensen van 90 jaar en ouder?
Hannanas schreef:Vaccins zijn niet alles, virus mutaties kunnen sneller zijn etc etc, te snel versoepelen nadelig etc etc. Deskundigen schatten toch dat we er ongv 4 a 5 jaar mee bezig zijn voordat het “post-normal” gaat worden en we weer relatief het oude normaal gaan kunnen opppakken:
https://www.axios.com/coronavirus-varia ... 50a94.html
Arabesk schreef:Anne Frank had geen netflix he.
Hannanas schreef:Vaccins zijn niet alles, virus mutaties kunnen sneller zijn etc etc, te snel versoepelen nadelig etc etc. Deskundigen schatten toch dat we er ongv 4 a 5 jaar mee bezig zijn voordat het “post-normal” gaat worden en we weer relatief het oude normaal gaan kunnen opppakken:
https://www.axios.com/coronavirus-varia ... 50a94.html
Huertecilla schreef:Arabesk schreef:Anne Frank had geen netflix he.
En dát vind ík nu weer volstrekt beledigend. Vergelijkbaar met die idioten die naar aanleiding van de avondklok met verzet tegen bezetting verwezen. VOLSLAGEN andere dimensie.
Sorry hoor, wat wij nu meemaken is op uitzonderingen na een set luxe´problemen´. De kliko op tijd buiten moeten zetten of eens niet milieuvervuilend kunnen vliegen voor twee weekjes cultuurbarbarisme in verweggistan.
Huertecilla schreef:Hopelijk wordt het nooit meer ´normaal´.
Hopelijk minder vervoer van goederen en personen.
Hopelijk veel meer thuiswerken en meer on-line scholing.
Hopelijk meer nadenken over kwaliteit versus kwantiteit; over kwali-tijd.
Hopelijk door bovenstaande meer tijd voor die kwali-tijd.
pien_2010 schreef:OP TV zag ik joodse oudere mensen hun grote irritatie uitspreken vanwege het voordurend vergelijken met de holocaust.
Huertecilla schreef:Klopt. Daarom zo jammer van de ongelukkige, misplaatste vergelijking. Had imo een clown oid bij gemoeten.