Je kan ook eens kijken naar Roaldvdbroek bij Salon Serpent. Hij heeft bij mij 2 natuurgerelateerde tattoos op mijn onderbeen gedaan (bergenlandschap en bloemen). Hij doet regelmatig zulke dingen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Angela_ schreef:smurffie schreef:100 a 150 euro per uur vind ik normaal.
Dus voor 600 zou ik rekenen op 4 tot 6 uur werk, dat ga je met dit plaatje niet redden?
Eens. Ik betaal 110 euro per uur. Ik weet niet of het komt dat het wel een heel gedetailleerd stuk is?
Mlies schreef:Stille meelezer heeft een vraagje..
Ik wil graag een tweede tattoo. Gezien de stijl die me aanspreekt werd Boo Litjes / Mother of Wolves me aangeraden en ik denk dat zij het ook mooi kan uitwerken... Alleen maakt zij 's morgens het ontwerp en zet het daarna meteen erop, wat ik niet prettig vind. Ik wil er even een paar dagen naar kunnen kijken. (En stiekem schrok ik een beetje van de prijs, €650/€700 voor een plaatje van ong. 12 cm op m'n onderarm, is dat normaal? Die andere staat al een tijdje maar dat was dan echt een koopje haha)
Toen heb ik Sailors and Crooks gemaild, Gerrit heeft mijn eerste ook gezet en die vind ik nog steeds prachtig. Helaas is zijn agenda op dit moment dicht en raadde zij mij hun gastartiest van begin april aan, Robbin Snip. Vind zijn insta niet verkeerd, maar krijg er ook niet meteen een wauw-gevoel bij.
Voordeel is wel dat er eerst een ontwerp afspraak is.
Maar ik denk dat ik nog even verder ga kijken, heeft iemand hier een goede tip? Hij moet wel echt strak worden.Ik woon in Drenthe, wil er best voor reizen natuurlijk maar ergens in het noorden zou mooi zijn.
In deze richting:
[ [url=m/t7fBZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nooor_ schreef:Mlies schreef:Stille meelezer heeft een vraagje..
Ik wil graag een tweede tattoo. Gezien de stijl die me aanspreekt werd Boo Litjes / Mother of Wolves me aangeraden en ik denk dat zij het ook mooi kan uitwerken... Alleen maakt zij 's morgens het ontwerp en zet het daarna meteen erop, wat ik niet prettig vind. Ik wil er even een paar dagen naar kunnen kijken. (En stiekem schrok ik een beetje van de prijs, €650/€700 voor een plaatje van ong. 12 cm op m'n onderarm, is dat normaal? Die andere staat al een tijdje maar dat was dan echt een koopje haha)
Toen heb ik Sailors and Crooks gemaild, Gerrit heeft mijn eerste ook gezet en die vind ik nog steeds prachtig. Helaas is zijn agenda op dit moment dicht en raadde zij mij hun gastartiest van begin april aan, Robbin Snip. Vind zijn insta niet verkeerd, maar krijg er ook niet meteen een wauw-gevoel bij.
Voordeel is wel dat er eerst een ontwerp afspraak is.
Maar ik denk dat ik nog even verder ga kijken, heeft iemand hier een goede tip? Hij moet wel echt strak worden.Ik woon in Drenthe, wil er best voor reizen natuurlijk maar ergens in het noorden zou mooi zijn.
In deze richting:
[ [url=m/t7fBZq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Misschien Jelmer (Tops tattoo)?
Jackytje schreef:Wat een leukerd zeg! Heb je wel toestemming gevraagd aan de artieste die dit soort paardjes tekent/sculpt?
Ollytje schreef:Jackytje schreef:Wat een leukerd zeg! Heb je wel toestemming gevraagd aan de artieste die dit soort paardjes tekent/sculpt?
Jazeker, het is een mengelmoes aan inspiratie die ik zelf omgezet heb naar een tekening. Ik heb deze zelf getekend, ik doe een cursus digitaal tekenen op m'n wacom mobilestudio pro tekentablet. En ik ben sinds kort cartoons en tattoo's aan het ontwerpen. Dus dat komt helemaal goed.
-Namiro- schreef:Herkenbaar Yasmine! Mijn vriend heeft een bijna compleet bodysuit in kleur en heeft dit ook gehad. Duurde een paar dagen en dan werd het rustig.
Huid is echt flink geïrriteerd omdat er zo vaak overheen gegaan wordt om te kleuren.
Altijd verstandig om even bij de shop te laten checken maar zoals ik het nu lees niks om je zorgen over te malen!