Dilan93 schreef:Heb je al bij je arts aan de bel getrokken? Zou er wel hulp voor zoeken, anders gaat het vab kwaad tot erger
Ik ben hier nog maar nieuw, maar heb wel al even meegelezen en dat is wat mij ook op viel.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Maakt niet uit Kimmie! Post hier alleen even niet omdat ik niet normaal / gezond eet.
Kimmie25501 schreef:Prima lijstjes hoor Rien! Alleen een beetje onregelmatig!
Idd ineens heel rustig hier. Misschien omdat het bij iedereen zo gaat als bij mij![]()
Gisteren mezelf weer gewogen. Ik weeg nu 60.9, dus ik ben wel weer iets aangekomen. Nog een kilo eraf, en dan ben ik helemaal tevreden.
O: twee boterhammen met 100% pindakaas naturel en fruitstroop. (267)
L: drie boterhammen met een halvarine, boerenmetworst, 100% pindakaas naturel en fruitstroop. (440)
T: een snee ontbijtkoek met ongezouten roomboter, een boterham met chocoladepasta en twee kaneelstokjes. (240)
T: een cafe noir. (37)
A: gado-gado, basmatirijst, sperzieboontjes, erwtjes en worteltjes uit een potje, en een gekookt ei. Als toetje yoghurt Griekse stijl 10% vet met granola. (652)
T: winegum, colaflesjes, drop schoolkrijt (1 krijtje), paaseitjes en een kop verse muntthee met bloemenhoning. (425)
B: 7000 stappen, 15 minuten fietsen, 60 minuten paard verzorgen en 40 minuten paardrijden.
Totaal kcal: 2152.
MarlindeRooz schreef:Ben nu zo’n 8,2 kilo kwijt. Probeer redelijk gezond te eten. Maar is lastig...want ik ben een emotie eter en heb nogal veel emoties. Begon op 90,4 en zit nu op 82.2.
Gisteren
O: 5 rijstwafels
L: curry courgette soep met 4 stukjes stokbrood
A: quesedilla (?) met frietjes
T: 2 radler en 1 cola
B: 23.000 stappen () en fitnessen
Vandaag
O/L: 3 crackers met vegan appel/selderij zooi en cup a soup
A: aardappels en bloemkool of een diepvriespizza heb niet zo veel energie.
Dilan93 schreef:Dankjewel
Ik heb ondanks de zenuwen gekozen voor een klasse 1 haha
Kimmie25501 schreef:Succes en veel plezier op je wedstrijd Dilan! Gaat vast helemaal goed komen!
Rien, bv lunch overslaan, of qua hoeveelheden. Helemaal niks mis mee, net hoe jij dat fijn vindt. Ik zou er bv helemaal niks mee kunnen, maar dat is voor iedereen anders.
Lijkt me echt heel balen BK!
Wow Marlinde! Wat een boel stappen!
Gisteren best een oke dagje gehad. Behalve toen ik ineens in mijn werktas een reep melkchocola vond die ik had gekregen toen ik geslaagd was voor de landelijke alcoholcontrole, oeps![]()
O: havermoutpap met halfvolle melk, een banaan, lijnzaad en een blokje pure chocola (toen wist ik natuurlijk nog niet dat ik die reep ging vinden) (495)
T: een worstenbroodje en een peer. (108)
L/T (beetje gek, maar tijdens mijn werk had ik koffiepauze om half een en lunchpauze om half drie, heb het een beetje gespreid dus): een salade van couscous, paprika, cherrytomaatjes, kaas en linzen. Twee volkoren crackers met kalkoenfilet en 6 blokjes melkchocolade. Gelukkig was daarna mijn pauze om en kon ik niet meer eten(986)
A: erwtjes, schnitzel, aardappel en witte bonen. (498)
B: 8000 stappen, 33 minuten fietsen en 20 minuten paardrijden (buiten, met een paard dat alleen maar wilde racen)
Totaal kcal: 2087.
Het zat eigenlijk in de planning om na het rijden ongeveer om 20 uur thuis te zijn, toen wilde ik nog even lekker douchen en in de stoomdouche, om daarna lekker met een bakje kwark op de bank te ploffen.
Ik was pas om 22.30 thuisDus daarna meteen naar bed gegaan en verder niks meer gedaan. Maar in principe geeft dat niet, want mijn lijstje was toch al aardig gevuld