[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twilight

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:44

miss moet ik die mascara hierna proberen friem, :') eerst deze opmaken :P

bijna london <3

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:45

Dat maakt niet uit, wij zien shiz en bijvoorbeeld Suus ook met de zelfde looks afentoe maar ze blijven mooi, iedere dag weer.. maar ja als er een oempaloempa clown op je af komt denderen, nee dan krijg je geen compliment nee.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:48

_Friemel schreef:
Dat maakt niet uit, wij zien shiz en bijvoorbeeld Suus ook met de zelfde looks afentoe maar ze blijven mooi, iedere dag weer.. maar ja als er een oempaloempa clown op je af komt denderen, nee dan krijg je geen compliment nee.

En oepma loempa is van zichzelf al niet zo charmant :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:48

Thanks voor de lieve complimenten dames <3

Meh. Dat hele "mannen vinden dit mooier" "hoe reageert hij op je zonder makeup" en al die blabla. Vind dit zo'n onzin. Make up doe ik voor mezelf om te zien wat ik uit mijn skills kan halen en kan verbeteren en hoe ik mezelf mooier kan maken en geen haar op mn hoofd die op het moment dat ik het gevoel in mijn arm naar de paasei aan het blenden ben denkt "goh zouden jongens dit nou mooi vinden" - wat een grap. Zal mij echt een worst wezen. :') Ik heb genoeg vriendinnen die zonder makeup de deur niet uit gaan. Prima, hun ding toch. Ik loop lekker zonder of met superveel over straat. :) Een van mijn vriendinnen is zelfs visagiste, draagt relatief vaak dezelfde look en gaat niet zonder makeup de deur uit. Kan erop rekenen dat zij iedere dag wat te horen krijgt over hoe mooi ze eruit ziet. :j

Peelie schreef:
Het leukste vind ik van makeup dat als ik het wel een keer draag, dat ik veel complimenten krijg. Maar meiden die altijd makeup dragen, krijgen die complimenten over het algemeen niet.

Hahhaa oeiiiiiii. Vind dit onzin. Als ik wekenlang iedere dag makeup draag reken er maar op dat ik nog steeds complimenten krijg. Van collega's en vriendinnen (die dan dicht tot me staan), tot klanten in de winkel tot vreemden op straat (die er geen eigen "voordeel" aan hebben om mij dit te vertellen). Die krijg ik uiteraard niet zonder makeup op m'n kop want zie er dan soms net als een jongen uit, maar geloof me, als jij 24/7 je makeup mooi op hebt krijg je ECHT nog wel (OPRECHTE) complimenten. Ik zet hier vaak genoeg looks in, eigenlijk nooit zonder makeup en blijf lieve opmerkingen krijgen. Voor zover iedereen in het topic weet draag ik iedere dag makeup (is niet zo maar zo ver als dat gaat de connectie via het internet) en ik krijg ook nog steeds die complimenten. Hoezo zou dit in het echt ook maar enigzins anders zijn?

Mijn "power of makeup" van tijden geleden, ik vind op mijn ogen na het nog wel meevallen.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:52

Ja je hebt alleen een beetje een blote billen gezicht links, maar dat is niet raar natuurlijk :P

Mijn vriend vind me mooi zoals ik ben, maar hij kan het ook erg waarderen als ik me opmaak. Gisteren was hij erg onder de indruk van mijn full face, en hij weet ook dat ik make up leuk vind, dus dan maakt hij daar een compliment over :D

Maar zoals vandaag moest ik les geven, dan ga ik gewoon zonder make-up de deur uit, boeit me niks.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:53

*is jaloers op Jolien's jukbeenderen* :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 20:55

Precies. :)) En ik ga vaak zat werken met alleen eyeliner en lipstick, mij heb je er niet mee. En alleen maar leuk dat jouw vriend het zo support!

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:00

ik loop 6 van de 7 dagen zonder makeup :') t kan me weinig scjhelen, maar als k dan idd een dagje out kan, dan ga ik er voor zitten en heb k natuurlijk complimenten. maar mijn zusje draagt bijna 24/7 full face en krijgt ook nog steeds complimenten.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:00

Shizzle ik bedoelde het iig niet dat je je op zou moeten maken voor kerels. Tuurlijk vind ik het leuk als mijn vriend het leuk vind maar is niet mijn hoofddoel haha
Ik bedoel alleen bij de voorbeelden waarbij menden echt totaal iemand anders worden met de make-up. Super natuurlijk en vooral blijven doen echter vraag ik mij dan wel af hoe je dat bedenkt mbt wanneer de hele laag eraf is.
Bij jou ben jij nog steeds dezelfde persoon met gezicht.. in de andere voorbeelden was ruim de helft een totaal ander persoon. Zo bedoel ik het meer :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:07

Ik snap wat je bedoelt Mondy. :j Het zal even anders zijn maar ik ga er vanuit dat als je van een persoon houdt dat geen probleem zou moeten zijn. Ik ken meiden die oprecht bang zijn hun wenkbrauwen eraf te halen bij de eerste keer dat ze blijven slapen bij een gast. Zo zonde. Alsof jongens geloven dat die er altijd zo uitzien.

Heb ooit zelfs een jongen gehad die vroeg me "waarom ik al die kleurtjes op mijn ogen deed, want die zie je toch niet"...... :') Oke doei. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:14

Als mijn waterproof mascara op is ga ik ook eens die van Friem halen :j

Ik deed het andersom, ik sloeg mn man aan de haak toen ik nog nauwelijks makeup droeg.. nu moedigt hij mij aan om het op te doen _O- hij vindt het prachtig :D (en zonder ook nog steeds hoor :P ) ik mag het alleen nooit op hem testen _O-

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:16

Als je van iemand houdt dan gaat het ook wel om meer dan alleen uiterlijk. Maar blijf erbij dat als een meid ineens echt helemaal geen wenkbrauwen zou hebben (zoals twee pagina's terug) ik dat best een afknapper vind. Net als wat ik zei met extreme opvul bh's, niet omdat ik een a-cup niet mooi kan vinden, maar als ik kon kiezen zie ik liever wat meer (da's nou eenmaal persoonsgebonden smaak) en als dan de kleding uitgaat en het blijkt niet zo te zijn dan valt dat toch een beetje tegen.
Maar goed, in een relatie en als je van iemand houdt is dat natuurlijk wel al anders dan een ONS/scharrel.

Volgens mij zitten hier in het topic verder niet echt meiden die er extreem anders uit zien zonder make-up, bijv. Shizzel en de rest die ik make-uploos heb gezien ook niet. Maar je ziet dus soms van die plaatjes dan is het net een ander persoon...

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:19

Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Al plakken ze een leuter op hun voorhoofd en gaan ze daar mee over straat, lekker zelf weten :D

En als je partner je zonder make-up niet meer mooi vindt, dikke vinger voor hem/haar. Het belangrijkste is dat jij op elke manier jezelf kunt zijn zonder je daarvoor te hoeven schamen bij je partner.

Make-up moet je dragen omdat jij dat mooi vindt, en als jij een tof innerlijk hebt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:20

T is niet mijn mascara, alle credit gaan naar Jodie 8-) die hem zelf ook weer gebruikt omdat de charlotte tilbury poedersuiker was en ik gelijk had, toch Jodie?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:21

Als je partner je zonder make-up niet mooi vindt wordt het tijd om een andere te zoeken :P

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:23

Fenrir schreef:
Als je partner je zonder make-up niet mooi vindt wordt het tijd om een andere te zoeken :P

Precies _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:26

Drunksheep schreef:
Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Al plakken ze een leuter op hun voorhoofd en gaan ze daar mee over straat, lekker zelf weten :D

En als je partner je zonder make-up niet meer mooi vindt, dikke vinger voor hem/haar. Het belangrijkste is dat jij op elke manier jezelf kunt zijn zonder je daarvoor te hoeven schamen bij je partner.

Make-up moet je dragen omdat jij dat mooi vindt, en als jij een tof innerlijk hebt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet.*

*uitzonderingen daargelaten

Afbeelding

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:28

momma June! xD Honey boo boo is life <3 hahahahaha.
en toch haalde ze meerdere mannen aan de haak :P

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 21:46

Nah, dat kan ik ook wel met m'n (*)(*) :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:08

Maar heeft zij een tof innerlijk dan Kel? :))

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:17

Twilight schreef:
momma June! xD Honey boo boo is life <3 hahahahaha.
en toch haalde ze meerdere mannen aan de haak :P

Mensen doen gekke dingen voor geld

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 22:44

Meiden mijn telefoon is kapot geweest dus het was teveel om bij te lezen!

Paar dingen die ik tegenkwam met doorscrollen, Joolien wat zie je er goed uit! Echt je mooiste look tot nu toe :j soms kom ik je tegen in andere topics over minder fijne zaken en dan is het heerlijk om je hier zo te zien stralen, you go :)

Shiz ik vind die laatste look echt super met de warme kleuren! En power of makeup, op blote billen gezichtje na zie je er nog steeds gewoon kei goed uit :D

Ik heb besloten dat ik mijn ogen ga laten laseren, omdat ik een bril echt met tegenzin draag. Morgen bellen ze voor een afspraak :D kan ik die ooglooks ook eindelijk weer eens rocken

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:01

Hier ook teken van leven :+ Na de meeting in Amsterdam druk met andere dingen, maar lees trouw mee.

Zie ook weer mooie looks voorbij komen en nieuwe aankopen! Joolien, jouw laatste look; mooi!

"Nieuwe" mensen, welkom! (Zelf ook nog beetje nieuw hoor :D )

Inmiddels zelf ook wat meer spullen gekocht en de iets duurdere dingen werken gewoon beter. Vooral kwasten merk ik enorm verschil in! Ook de Colourpop heeft zn intrede gedaan... Bedankt Shizzel, de aanstichster van het kwaad >;)

Vandaag oranje geprobeerd; een kleur die ik uit eigen beweging never nooit zou pakken maar zag onlangs meer oranje voorbij komen bij dames en stond gewoon super! Ik moet wennen maar... Denk dat het vaker gaat gebeuren :P (beetje rooie kleur op mn wangen, niet helemaal fit :j )

Afbeelding

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-16 23:10

Staat je niet verkeerd!!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-16 08:30

Staat je mooi :j

Vandaag voor t eerst mn make-up met alles erop en eraan gedaan. Voor de 1e keer niet heel ontevreden.Afbeelding

Mijn gezicht lijkt donkerder dan mijn hals maar dat is gelukkig niet :)