eerst deze opmaken
bijna london
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eerst deze opmaken

Ik heb genoeg vriendinnen die zonder makeup de deur niet uit gaan. Prima, hun ding toch. Ik loop lekker zonder of met superveel over straat.
Een van mijn vriendinnen is zelfs visagiste, draagt relatief vaak dezelfde look en gaat niet zonder makeup de deur uit. Kan erop rekenen dat zij iedere dag wat te horen krijgt over hoe mooi ze eruit ziet. 
Peelie schreef:Het leukste vind ik van makeup dat als ik het wel een keer draag, dat ik veel complimenten krijg. Maar meiden die altijd makeup dragen, krijgen die complimenten over het algemeen niet.

t kan me weinig scjhelen, maar als k dan idd een dagje out kan, dan ga ik er voor zitten en heb k natuurlijk complimenten. maar mijn zusje draagt bijna 24/7 full face en krijgt ook nog steeds complimenten.
Het zal even anders zijn maar ik ga er vanuit dat als je van een persoon houdt dat geen probleem zou moeten zijn. Ik ken meiden die oprecht bang zijn hun wenkbrauwen eraf te halen bij de eerste keer dat ze blijven slapen bij een gast. Zo zonde. Alsof jongens geloven dat die er altijd zo uitzien.
Oke doei.
die hem zelf ook weer gebruikt omdat de charlotte tilbury poedersuiker was en ik gelijk had, toch Jodie?
Drunksheep schreef:Ik vind dat iedereen lekker moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt. Al plakken ze een leuter op hun voorhoofd en gaan ze daar mee over straat, lekker zelf weten![]()
En als je partner je zonder make-up niet meer mooi vindt, dikke vinger voor hem/haar. Het belangrijkste is dat jij op elke manier jezelf kunt zijn zonder je daarvoor te hoeven schamen bij je partner.
Make-up moet je dragen omdat jij dat mooi vindt, en als jij een tof innerlijk hebt dan maakt het niet uit hoe je eruit ziet.*
hahahahaha.
soms kom ik je tegen in andere topics over minder fijne zaken en dan is het heerlijk om je hier zo te zien stralen, you go 
kan ik die ooglooks ook eindelijk weer eens rocken
Na de meeting in Amsterdam druk met andere dingen, maar lees trouw mee.
)
(beetje rooie kleur op mn wangen, niet helemaal fit
)