[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MissBmx

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:17

Ik heb een moodboard gemaild, 1 week van tevoren krijg ik het ontwerp.
Op mijn eigen verzoek mag ik 2 weken van te voren mailen voor het ontwerp, als er dan tijd is krijg ik het eerder.
Aanbetaling is al gedaan

Kelpla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:22

Hallo,

even meelezer hier :). we hebben vorige week te horen gekregen dat mijn moeder haar laatste levensfase ingaat. Nu lijkt het mij erg mooi om haar vingerafdruk op mijn pols te zetten. Hebben jullie hier ervaring mee? De do en don'ts?

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:22

goldenarrow schreef:
Mooi charr!

Ik heb vandaag mijn hond in moeten laten slapen, maar ik heb wel van tevoren nog wat pootafdrukken gemaakt. Ik wil hier nog een tattoo van laten maken, al twijfel ik nog tussen gewoon de poot of een double exposure.
Welke van de 3 poten denken jullie dat het mooist zou zijn als tattoo?

[ [url=m/Fk46ow.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou voor de middelste gaan.
Bedankt voor het delen overigens, dit geeft mij heel veel inspiratie voor een tattoo van de pootjes van mijn overleden poes. Vind je het goed als ik dit opsla?

Sterkte met het verlies :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:26

@goldenarrow: he, wat naar :(:) Ook hier een stem voor de middelste, die vind ik er qua print het mooiste uit zien.

Qua ontwerpen wisselt het bij mij heel erg. Vaak maak ik een langere afspraak zodat (een deel) van het tekenen kan gebeuren waar ik bij ben, soms wordt er van tevoren ontworpen. Meestal geef ik mijn artist gewoon vrije ruimte om te doen wat hij wil, dan kunnen we nog kleine aanpassingen maken als ik het wil maar dat gebeurt ter plekke. Mijn vaste artist appt meestal een dag van tevoren even een schets door van hoe het er ongeveer uit gaat zien, dat vind ik wel prettig maar vaak wil ik er toch niks aan laten veranderen :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:29

Ik vond het bij sailors and crooks heel fijn dat ze het ontwerp helemaal voor je uittekenen tijdens de eerste afspraak. Ze maken zelfs een foto van je lijf en laten dan op de pc zien hoe het eruit komt te zien en hoe groot je m wilt. Ze ontwerpen overigens digitaal.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 12:43

Marjoow schreef:
goldenarrow schreef:
Mooi charr!

Ik heb vandaag mijn hond in moeten laten slapen, maar ik heb wel van tevoren nog wat pootafdrukken gemaakt. Ik wil hier nog een tattoo van laten maken, al twijfel ik nog tussen gewoon de poot of een double exposure.
Welke van de 3 poten denken jullie dat het mooist zou zijn als tattoo?

[ [url=m/Fk46ow.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou voor de middelste gaan.
Bedankt voor het delen overigens, dit geeft mij heel veel inspiratie voor een tattoo van de pootjes van mijn overleden poes. Vind je het goed als ik dit opsla?

Sterkte met het verlies :(:)

Dat is prima hoor :)

Dankjulliewel allemaal. Ik heb inmiddels de artist een mail gestuurd en hij wil hem gaan zetten. Nu alleen nog even een datum prikken. Ik ga naar dezelfde als waar ik zaterdag ook mijn ouroboros heb laten zetten.

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 13:14

Kelpla schreef:
Hallo,

even meelezer hier :). we hebben vorige week te horen gekregen dat mijn moeder haar laatste levensfase ingaat. Nu lijkt het mij erg mooi om haar vingerafdruk op mijn pols te zetten. Hebben jullie hier ervaring mee? De do en don'ts?

Zelf heb ik hier geen ervaring mee, maar ik heb al meerdere keren in dit topic gelezen dat het heel moeilijk zou zijn om een vingerafdruk te zetten, omdat de lijntjes te fijn zijn en in elkaar zouden kunnen overlopen.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 13:16

Kelpla schreef:
Hallo,

Het wordt bijna niet gedaan volgens mij.

Is het niet een idee om iets in haar handschrift te laten tatoeëren?

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 13:35

Mooi idee Kelpla! Ik ken iemand met twee vingerafdrukken van haar ouders, ze heeft ze wel later uitvergroten heel iets. Anders heb je kans dat het dichtloopt. Maar het kan dus wel!

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 14:04

Sterkte Kelpla en goldenarrow :(:) Wat een moeilijke tijden voor jullie beiden.

Kelpla, kan je inderdaad niet iets doen met haar handschrift? Ik had ooit een tattoo gezien van iemand die "Love, mom" (een Amerikaans meisje, dus) had laten tattooëren, dat had ze gekopiëerd van een brief die haar moeder aan haar had geschreven. Zoiets lijkt me erg persoonlijk en bijzonder.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 14:07

Ik zou eerder ook voor het handschrift gaan Kelpla. Ik zou veel te bang zijn dat een lijntje van de afdruk niet goed staat en dat het dus een heel ander persoon is (was zo'n aflevering van bij Ink Master). Heel veel sterkte in ieder geval :(:)

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 14:14

Kelpla schreef:
Hallo,

Sterkte :(:)

Je hebt de mogelijkheid om (na het overlijden) vingerafdrukken te laten maken, digitaal. Worden ook sterk vergroot zodat de details goed zichtbaar zijn.
Die ontvang je dan per mail en kun je daarmee naar een tattoo shop.

Wordt wel vaker gedaan trouwens :) ken meerdere personen die het verwerkt hebben in een tattoo en ik zat er zelf ook over na te denken.

The_Cat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 14:16

Kelpla schreef:
Hallo,

Zoals iedereen hier, het lijkt mij heel moeilijk om mooi te houden na een tijdje als je het niet laat uitvergroten. Wat aan ons wel werd voorgesteld is dat ze de vingerafdruk op een ketting lieten zetten. Ook heel prachtig

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:24

Vriendin van mij heeft de vingerafdruk van haar vader op haar pols. Wel erg uitvergroot, vind het een wel mooie betekenis maar vind de tattoo gewoon niet zo mooi beetje lomp eigenlijk.

Handschrift zou ik inderdaad eerder voor kiezen. Heel moeilijke periode lijkt me.... veel sterkte!!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 17:24

Een vinger afdrukken vind ook een mooi idee.. maar inderdaad.. als een tattoo wat ouder wordt loopt hij meestal ook iets uit.

Haar handschrift is ook een mooie.. of haar hartslag? Maar die moet je maar net hebben.

Ik heb zojuist mijn volgende schets kunnen zien en een afspraak gepland.. wel eind juni.. dus wordt ff moeilijk met de zon.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 18:13

Hallo allen,

Ik kom even kort binnenvallen sorry.
Ik heb een paar jaar terug een symbool op de binnenkant van mijn pols laten zetten. Nu ben ik niet meer blij met het symbool zelf, wel de betekenis. Ik zit me dus al een klein beetje te oriënteren om hem te coveren. Maar ik weet niet zo goed wat, iemand ideeën?
Afbeelding

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 19:30

Cover laten doen
:)Afbeelding

Ik vind hem wel mooi gelukt.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-17 19:58

Mooi!
Wat zat eronder?

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 20:10

Zal eens zoeken of ik een foto vind. Ik houd niet zo van fotos van mezelf. Ook een paardje, maar al oud en niet zo mooi.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 21:11

Kelpla schreef:
Hallo,

Je kunt ook iets kiezen wat symbool staat voor je moeder. Ik heb zelf een gestileerde vliegende buizerd als symbool voor mijn vaders strijd tegen reuma (ik wil dat hij zo vrij zou zijn qua beweging als de buizerd) en zijn liefde voor vliegen en roofvogels.

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 21:36

Supervixen schreef:
Kelpla schreef:
Hallo,

Je kunt ook iets kiezen wat symbool staat voor je moeder. Ik heb zelf een gestileerde vliegende buizerd als symbool voor mijn vaders strijd tegen reuma (ik wil dat hij zo vrij zou zijn qua beweging als de buizerd) en zijn liefde voor vliegen en roofvogels.

Kom heel toevallig deze video tegen op Facebook, en moest aan je post denken.
https://www.facebook.com/thisisinsiderstyle/videos/273534956436404/?hc_ref=NEWSFEED

charrr91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 22:49

Bedankt allemaal voor de reacties!
Ben er ook super blij mee! <3
Heb er echt weinig last van. Had nooit gedacht dat het zo mee zou vallen haha!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 02:19

Jibbel schreef:
Sterkte goldenarrow. In eerste instantie sprak de middelste me het meeste aan. Maar de linkse is idd ook wel mooi.

Ik ben half mei aan de beurt voor mijn eerste. Heb een persoonlijk gesprek gehad met de tatoeëerder en hem wat plaatjes gemaild voor het idee. Nu krijg ik het definitieve ontwerp pas een paar dagen van te voren. Is dat altijd zo? Ik wil toch ook wel de tijd hebben om te bedenken of ik het mooi vind of niet en of er evt. nog aanpassingen moeten komen.

Ik kreeg het ontwerp van mijn eerste tattoo pas op de dag zelf te zien. Helaas had hij de verkeerde soort beer gemaakt. (IJsbeer ipv grizzly beer) dus heeft hij daar ter plekke nog een nieuwe gemaakt. Was wel ideaal want tijdens het schetsen kon ik hem direct aangeven welke punten ik mooi vond en welke ik graag aangepast wilde. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 06:46

Darah3 schreef:
Kelpla schreef:
Hallo,

Sterkte :(:)

Je hebt de mogelijkheid om (na het overlijden) vingerafdrukken te laten maken, digitaal. Worden ook sterk vergroot zodat de details goed zichtbaar zijn.
Die ontvang je dan per mail en kun je daarmee naar een tattoo shop.

Wordt wel vaker gedaan trouwens :) ken meerdere personen die het verwerkt hebben in een tattoo en ik zat er zelf ook over na te denken.

Ik zou het niet doen, bijna geen tattoo artist is in staat om een vingerafdruk identiek te tattoeren. Dan loop je zonder dat je het weet met een vingerafdruk van iemand anders op jouw lijf. Kijk even naar het programma inkt master. Daar hadden ze een aflevering hierover en kwam iemand van de politie het beoordelen. Bijna niemand had het correct gedaan... het is onwijs moeilijk om te doen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-17 09:14

Ik zou van een vingerafdruk eerder een sierraad laten maken, dan een tattoo. Zou voor een tattoo eerder iets kiezen als een handschrift, of iets wat symbool staat/stond voor iemand.

Helaas geen sessie voor mij vandaag, wegens omstandigheden kon het niet door gaan. Hopelijk kunnen we snel een nieuwe datum prikken :)