Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
goldenarrow schreef:Mooi charr!
Ik heb vandaag mijn hond in moeten laten slapen, maar ik heb wel van tevoren nog wat pootafdrukken gemaakt. Ik wil hier nog een tattoo van laten maken, al twijfel ik nog tussen gewoon de poot of een double exposure.
Welke van de 3 poten denken jullie dat het mooist zou zijn als tattoo?
[ [url=m/Fk46ow.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marjoow schreef:goldenarrow schreef:Mooi charr!
Ik heb vandaag mijn hond in moeten laten slapen, maar ik heb wel van tevoren nog wat pootafdrukken gemaakt. Ik wil hier nog een tattoo van laten maken, al twijfel ik nog tussen gewoon de poot of een double exposure.
Welke van de 3 poten denken jullie dat het mooist zou zijn als tattoo?
[ [url=m/Fk46ow.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zou voor de middelste gaan.
Bedankt voor het delen overigens, dit geeft mij heel veel inspiratie voor een tattoo van de pootjes van mijn overleden poes. Vind je het goed als ik dit opsla?
Sterkte met het verlies
Kelpla schreef:Hallo,
even meelezer hier. we hebben vorige week te horen gekregen dat mijn moeder haar laatste levensfase ingaat. Nu lijkt het mij erg mooi om haar vingerafdruk op mijn pols te zetten. Hebben jullie hier ervaring mee? De do en don'ts?
even meelezer hier. we hebben vorige week te horen gekregen dat mijn moeder haar laatste levensfase ingaat. Nu lijkt het mij erg mooi om haar vingerafdruk op mijn pols te zetten. Hebben jullie hier ervaring mee? De do en don'ts?
Supervixen schreef:Kelpla schreef:Hallo,
Je kunt ook iets kiezen wat symbool staat voor je moeder. Ik heb zelf een gestileerde vliegende buizerd als symbool voor mijn vaders strijd tegen reuma (ik wil dat hij zo vrij zou zijn qua beweging als de buizerd) en zijn liefde voor vliegen en roofvogels.
Jibbel schreef:Sterkte goldenarrow. In eerste instantie sprak de middelste me het meeste aan. Maar de linkse is idd ook wel mooi.
Ik ben half mei aan de beurt voor mijn eerste. Heb een persoonlijk gesprek gehad met de tatoeëerder en hem wat plaatjes gemaild voor het idee. Nu krijg ik het definitieve ontwerp pas een paar dagen van te voren. Is dat altijd zo? Ik wil toch ook wel de tijd hebben om te bedenken of ik het mooi vind of niet en of er evt. nog aanpassingen moeten komen.
Darah3 schreef:Kelpla schreef:Hallo,
Sterkte
Je hebt de mogelijkheid om (na het overlijden) vingerafdrukken te laten maken, digitaal. Worden ook sterk vergroot zodat de details goed zichtbaar zijn.
Die ontvang je dan per mail en kun je daarmee naar een tattoo shop.
Wordt wel vaker gedaan trouwensken meerdere personen die het verwerkt hebben in een tattoo en ik zat er zelf ook over na te denken.