Ja ik heb wel tips nodig met wat voor filmpje ik moet beginnen. Ik denk een fatsoenlijk 'leer me kennen' filmpje en dan de vraag stellen: wat willen jullie als eerste zien/weten. Zoiets. Ga nu een fatsoenlijke camera kopen
Eindelijk even kunnen kijken, grappig hoor. Paar tips zijn al genoemd, maar hier nog een paar. - idd beeld vastzetten. Kijk of je een digitale camera kunt gebruiken, evt een goedkoop statief kopen. - gebruik goed licht. Veel gebruiken een goede lamp begrijp ik. Zou niet weten welke.
Mmm en dat was t alweer
_Flower
Geplaatst: 19-03-16 20:40
elkee schreef:
Iertj, ik vind dat je het groene mooie laat overlopen
Oh Elke! Nog een tip voor je, Mykie van Glam and Gore is nu bezig met een serie op YouTube 'how to get started on sociale media'. Heel leerzaam, misschien heb je er wat aan!
Judass
Geplaatst: 19-03-16 21:13
Hhilde
Geplaatst: 19-03-16 21:40
iertJ schreef:
Hhilde schreef:
Is dat de natuurlijke vorm van je wenkbrauwen? Ik hou zelf van iets meer shape, ze zijn nu vrij rond.
Ja, het is de natuurlijke vorm van mijn wenkbrauw die ik heb aangezet. Hoe zou je ze wat scherper maken?
Ken je dit trucje? Daar zou je wat mee kunnen experimenteren.
Patlican
Geplaatst: 19-03-16 22:17
BelleTessa schreef:
Ik zou je wenkbrauwen ook scherper maken.
Iemand nog tips voor Arabische make-up?
Veel khol rondom het oog gebruiken en mooie donkere kleuren rondom het oog. Nepwimpers erbij.. Erg mooi bij een erg strakke wenkbrauw.
Gianti
Geplaatst: 19-03-16 22:28
@bellatessa. Met plakband kan je van die strakke lijmen krijgen
Vandaag voor intense ogen gegaan
Misschien leuke tip... met de Kiko mixing solution kan je kleuren van oogschaduw heel stuk intenser maken