Zo die lipsticks zijn echt belachelijk duur.. zou bang zijn om hem dan te gebruiken haha! Hebben jullie ervaring met make up bestellen via asos.com? Ze hebben daar namelijk een lichtere kleur rimmel match perfection dan hier in de winkel ligt en voor een goede prijs ..
Asos is een top site om te bestellen haal m'n kleding er altijd vandaan. Gratis verzending naar Nederland en heb het meestal binnen een paar dagen binnen, hooguit een week.
Omdat ze er allemaal verschillende merken verkopen wisselt het heel erg. Vaak staat er in de beschrijving wel aangegeven of de kledingstukken groot of klein vallen. De kleding van het 'huismerk' van Asos vind ik zelf gemiddeld tot groot vallen. Niet zo groot dat je een maat kleiner moet kopen, maar ook absoluut niet klein. Ik vind zelf de spijkerbroeken erg fijn
Ben een echte H&M 36 en de Asos 36 valt losser bij mij.
Anoniem
Geplaatst: 10-05-15 13:22
Kana schreef:
Ik vind ook dat de huis merk redelijk ruim valt.
Ben een echte H&M 36 en de Asos 36 valt losser bij mij.
Klopt, maar vind het persoonlijk niet zo ruim vallen dat ik een maat kleiner moet kopen. Nou ben ik wel een paar maten groter dan jij en hou ik wel van ruim vallende kleding, daar kan het ook aan liggen
Wauw ik dacht per ongeluk dat ik het topic ontstipt had. Zo rustig hier!!
Ik heb inmiddels bedacht dat ik mijn vriend alleen dingen uit LA laat meebrengen die je hier niet kan kopen of die daar VEEEEEEEL goedkoper zijn.
Tot nu toe op de wishlist:
Sephora: - Kat von D Tattoo Liner in Trooper - Too Faced Shadow insurance eyeshadow primer - Nars blush (ik ben nog niet uit over de kleur, ik heb Orgasm al) - Nars Tinted Moisturizer
Drugstore: - Lady Speedstick - Aussie shampoo + conditioner (= daar veeeeel goedkoper)
@ Djilna, even een paardgerelateerde vraag als dat mag... Is 1x per week zo'n 25 tot 30km trainingsritje heel veel gevraagd van een paard of kan ik dat gewoon met een gerust hart doen? Pony (haflinger) wordt verder zo'n 4x per week gereden, staat 24/7 buiten en een paar uur per dag op de wei. Ik wil wat conditie opbouwen en voorkomen dat ie veel te dik word. Het bos is 7km rijden (+7km retour) en in het bos rijd ik nog 10 tot 15km ongeveer.
Zo die ladyspeedstick ook men.. ik miste ze zo erg dat ik een voorraadje in geslagen had op een site hier die ze verkoopt.. was iets van 25 euro kwijt voor 5 dingen.. Terwijl ze in amerika iets van 5 dollar per 3pack waren en dan had je nog grotere verpakkingen ook :'D
Haha ja lady speedstick mag ie lekker een voordeel jumboverpakking van meenemen.
123321
Geplaatst: 11-05-15 17:18
Dames mag ik jullie hier even om advies vragen?
Mijn vriend wil mij voor mijn verjaardag graag een aantal lipsticks geven(ik ga zonder de deur niet uit, dus dat cadeau was snel bedacht ), ik ben zelf gek op de chanel rouge allure velvet, maar vind die wel erg prijzig. Nu wil ik binnenkort eens bij de mac counter gaan swatchen om te kijken welke matte lipsticks ik daar mooi vind, maar welke moet ik zeker proberen? Ik ben gek op opvallende kleuren, geen MLBB dus.