Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[naam] schreef:Hallo dames. Al een tijdje speelt het idee om mijn haar te verven. Probleem is dat ik niet precies weet welke kleur/tint ik wil en of het überhaupt bij mij past. Welk kleurtype ik ben vind ik zelf niet helemaal duidelijk aangezien veel sites iets anders aangeven. Ik heb donkerblond haar van mezelf, van veel mensen hoor ik dat het niet eens donkerblond is maar lichtbruin (Is wel echt donkerblond hoor!) met lichtbruine ogen met een groenige tint in het licht. Ben zelf iets getint maar niet noemenswaardig. Wil graag mijn haar bruin verven, maar heb geen idee welke tint. Zoiets als dit vind ik wel heel mooi. Gaat dat lukken denken jullie, of is dat te ver van mijn natuurlijke kleur af. Ben erg benieuwd naar jullie reacties.
mirthheee schreef:[ Afbeelding ]
Ik zou graag een gek kleurtje in mijn haar willen, dipdye of volledig. Maar wat voor kleuren past bij rood haar? (als het een dipdye zou worden) en welke bij mijn huidskleur als ik het volledig zou doen?
IMANDRA schreef:F_Orumster schreef:Weten jullie nog fijne (volume) mousse die niet knetterhard wordt? Ik gebruik nu de volume mousse van Alcina, maar dat kost toch weer even €18.95/300ml.
Ik heb die van John Frieda, geweldig spul. Heb heel fijn haar en t wordt niet hard, maar creëert wel mooi volume!