Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:58

Eight schreef:
Rienepien, heb je al bij bourjois gekeken voor de healthy mix in kleur 51? Die is erg licht en heel geen roze ondertoon :) verkopen ze bij de etos en is regelmatig in de aanbieding

Een aantal jaren terug heb ik deze foundation geprobeerd. Toen was de kleur 52 de lichtste, maar deze was eigenlijk toch nog echt te donker. Zit er veel verschil tussen de 51 en 52? Qua finish is het één van de fijnste foundations die ik heb gehad, maar ging er wel iets sneller door glimmen en hij gaf ook een beetje af. Ik zal de Etos eens binnenstappen en testen hoe de kleur is! Bedankt!

@Djilna, bedankt voor je reactie! Bestellen via Amazon vind ik persoonlijk teveel moeite voor een foundation die ik nog niet heb kunnen testen... Vrees dat ik dan toch maar op zoek moet gaan naar iets anders!
Laatst bijgewerkt door Rienepien_ op 20-08-14 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Eight

Re: Hoe je ogen mooier laten lijken? Deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:01

Ik zou even googlen maar de 51 is wel degelijk lichter dan de 52 :)! Ik heb ook last van een vette huid, dus ik poeder hem af en dan vind ik hem perfect. Afgeven doet hij wel inderdaad maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een foundation heb gehad die niet afgeeft.. zou wel fijn zijn haha :D

Rienepien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:05

@Eight. De Max Factor Infinity Foundation geeft niet af en dat vind ik echt een heel groot voordeel! Alleen is de finish minder mooi dan bijvoorbeeld een Healthy Mix, dus ik ga het zeker in overweging nemen! Had er zelf nog niet aan gedacht.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:06

Sannne leuk! Zo te horen ben je iig goed aan het inkopen geweest :D

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:41

Dalijk m'n eerste werkdag := Doe Chanel Rouge Coco nr 62 op met een wat donkerdere, maar wel nette ooglook :) Wil geen gedoe met lippenstift die uitloopt en die van Chanel blijft dan wel niet heel lang zitten, maar loopt niet lelijk uit :D

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 11:53

Hey succes vandaag Dominique!

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 12:04

Thanks :D Heb er zo veel zin in maar ben toch best zenuwachtig :')

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 12:26

Oja mijn foundationvraag van een paar dagen terug. Hoe doen jullie dat met paardrijden? Want dan komt er toch foundation ed aan de binnenkant van je cap/helm?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 12:29

Als ik foundation op heb, dan komt het maar aan de binnenkant van mijn cap. De enige die het ziet ben ik.

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 12:31

Zou mij ook niet boeien nee.. Misschien naderhand met wat water eroverheen maar verder ziet toch niemand het :P

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 12:34

:D Ik wil dat dus niet, vind ik vies := Maar ik zit er vaak ook gelijk 2 uur of langer op dus dan is dat minder fijn. Het er voor die tijd dus maar gewoon afhalen..

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:24

Anders gewoon een pakje gezicht reinigingsdoekjes in je poetskoffer/tas doen? Dan kan je voor het rijden even een doekje over je voorhoofd halen :) ik laat het altijd gewoon zitten maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me stoor aan de oranje vegen in mijn cap.. Bij een volgende cap houd ik hem schoon

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:31

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:50

Bij mij kan je dat cap-binnenkantje er ook uithalen en wassen.

Druksheep, heel mooi ja, dat paars. Heeft mac niet een paarse lipstick?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 13:53

Even gekeken:

Mac Potent Fig

Afbeelding

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:01

Grrrr net klaar met typen en sluit ik per ongeluk het bokt tabblad. :+

Djilna: Mooie look! Matcht ook bij je trui! :P Ik vind die lipstick wel heel mooi bij je, leuk voor overdag omdat ie zo natuurlijk oogt.

Dominique: Succes vandaag!

Drunksheep: Mooie look idd die 2e. :)

Rienepien: Volgensmij zijn in NL sowieso niet écht lichte foundations te verkrijgen. De lichtsten die ik heb/had zijn Vita Lumiere Aqua van Chanel in B10 en Teint Miracle van Lancôme in 010. Dat zijn mijn kleuren voor als ik op mijn lichtst ben.

Sanne: Ben benieuwd naar je Spanje aankopen. :) Hebben ze er veel Kiko's en andere merken dan hier?

Zijn hier mensen die parfum willen ruilen? Ik heb namelijk een flesje Le Petite Robe Noire van Guerlain wat echt niet mijn geurtje is... Er is een heel klein laagje uit. Heb het doosje er ook nog bij. Het is de standaard versie (ze brengen nl elk jaar ook een speciale editie uit).

Afbeelding

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:11

Ik heb eventueel nog ange ou demon van givenchy te ruil, ook maar heel weinig uit, niet mijn geurtje..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:14

@djina opzich heb ik ook wel gepigmenteerde lippen! (rood,roze-mauve) maar Diva is bij mij wel donker? apart!

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:15

Eight schreef:
Ik heb eventueel nog ange ou demon van givenchy te ruil, ook maar heel weinig uit, niet mijn geurtje..

DEAL!!!! :D :D

Melis_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:18

Rienepien_ schreef:
Hoi!

Altijd al een stille meelezer geweest, maar ik zit op het moment met een 'probleem' en aangezien jullie van alles op de hoogte lijken te zijn, hoop ik dat ik er met jullie hulp aan kan komen!
Ik heb een ontzettend lichte huid, waardoor het uitzoeken van foundation voor mij een hel is. Ik ben ooit eens naar de Ici Paris geweest voor hulp bij het kiezen van een geschikte foundation, maar uiteindelijk kwam ik thuis met een foundation die zeker 2 tinten te donker was en me 45 euro heeft gekost. Daarom houd ik het tegenwoordig bij de goedkopere merken, maar dit heeft als nadeel dat écht lichte kleuren vaak niet beschikbaar zijn.
Na lang zoeken ben ik uitgekomen bij de Max Factor Infinity foundation, voornamelijk door de lichte tint. Wat ik ook heel fijn vind aan deze foundation, is dat hij niet afgeeft en het glimmen kan beperken (vette huid). Echter, de foundation heeft een roze ondertoon en oxideert, wat ik niet mooi vind. Daarom merk ik dat ik toch weer een beetje ga mengen met andere foundations, maar dit maakt hem vaak weer iets te donker. Mijn zoektocht naar de meest geschikte foundation voor mijn huid is dus nog niet ten einde...

Nu mijn vraag! Ik heb het internet goed afgezocht en hoorde overal goede verhalen over de True Match foundation van L'oreal. De kleuren N1, W1 en C1 zouden perfect zijn voor lichte huidjes. Ik zou graag de kleur N1 (neutraal) willen proberen, maar deze is niet beschikbaar in Nederland... Op Bol.com (die vaak uitgebreider is in kleuren dan bijvoorbeeld het Kruidvat) is enkel C1 te koop en ik wil juist niets met een koele en dus roze ondertoon. Is er iemand die weet waar ik de N1 kan kopen? Online mag ook, maar dan wel ergens waar het betrouwbaar is. Of weet iemand eventueel een andere foundation die een match kan zijn met mijn huid? Alvast bedankt!

Ik heb zelf ook een hele lichte huid en ik gebruik vaak de maybelline BB cream in light of de BB cream van the body shop 01 uit de tea tree lijn. Vind zelf die van maybelline iets fijner voor de droge huid. Misschien is 1 van deze iets voor je?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:18

Loose schreef:
Eight schreef:

DEAL!!!! :D :D

Tis dat ik die al heb maar god, die is zo lekker <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:19

Glossi, er zal zeker nep bij zitten als de prijs te goed lijkt is dat 90% van de tijd ook zo. Maar nars orgasm kost alsnog 25 dus dacht wellicht.. Maar heb m kunnen scoren. Iemand had alleen Laguna gebruikt van t duo en had orgasm al in fs dus wilde m mij wel verkopen :D

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:21

Ik heb ook wel eens gehoord dat dat Strawberry.net ook beschadigde artikelen verkoopt. Bijvoorbeeld een oogschaduw waar een hoek uit is en dat soort dingen. Je kan ook niet anders verwachten voor die prijs natuurlijk, maar als je een beetje geld bijlegt heb je het product nieuw en weet je ook zeker dat het echt is. :)
Suus, heb je nu dan zo'n duo gekocht met Laguna en Orgasm?

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:22

Ik heb een duo alleen is Laguna op ;)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:23

Is Laguna echt zo geweldig als dat er wordt beweerd?