Nu nog een goed mantra voor kasseien en stoplichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gothico schreef:Ik heb net een lekker rondje gefietst. Een uurtje lekker fietsen en soms toch weer harder gaan dan gepland. Maar het was de moeite waard.
[ [url=m/LSE5fU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Time2Tri schreef:Ik heb vandaag 61 km easy gefietst .
We hadden super veel geluk met het weer .
Erg leuk , nieuwe wegen gezien . Gewoon gezellig .
[ [url=m/Q2uBk0.jpg]Afbeelding[/url] ]
maaikemuis schreef:Wow! Iemand heeft nog de zon gezien vandaag. Die heeft zich hier niet laten zien. Wel wind, veel wind (had ik al gezegd dat ik in een tochtgat woon?).
Zo maar eens aan het werk…. Langleve de nachtdienst
IMAY1990 schreef:culaccino schreef:Haha, T2T schreef hier ooit dat wind je beste trainingspartner is. Sindsdien vind ik tegenwind net wat minder erg.
Nu nog een goed mantra voor kasseien en stoplichten![]()
Stoplichten zijn de perfecte kans om daarna aan je explosiviteit te werken door snel weer op gang te komen...
Lisette03 schreef:Mag ik hier even inbreken met een vraag, mijn bijna 11 jarige zoon gaat vanaf januari op mountainbike les, maar de fietsenwinkels hier in de buurt hebben alleen maar gewone fietsen, dus ik heb geen idee welk formaat fiets hij nodig heeft. (Hij is ongeveer 1.55m). Weten jullie misschien winkels omgeving roosendaal/bergen op zoom of omgeving Rotterdam waar ik met hem zou kunnen gaan 'passen'?
Time2Tri schreef:![]()
![]()
![]()
Sorry , i am going crazy![]()
Ik heb me vandaag aangemeld voor een Full distance triatlon in
Barcelona .
En kan het zelf nog niet geloven ; 3,8 km zwemmen , 180 km fietsen en
42,195 km hardlopen
IMAY1990 schreef:Ik ga wel in mei met een sprintrace meedoen en misschien in juni of juli met een olympische