Sv ze spreken aar heel goed engels maar het is idd wel erg toeristisch op sommige plekken. Maar als je echt gewoon naar het triglav gebied gaat, dat is groot genoeg om er niet echt last van te hebben zeg maar.
Goof schreef:Sh*t joh, wat een tempo! Echt onwijs knap van je.
En wat leuk dat jij ook met je man loopt.
We lopen bijna nooit samen dus dit was heel leuk!
Lekker rondje Goof.
WenK schreef:Wat goed Leonie! Zo'n tempo en dat over zo'n afstand. Grappig ook dat je man dat eigenlijk op zn slofjes meeloopt.
Op zijn sloffen niet hoor, maar hij had wel over. Misschien als hij vanaf het begin iets harder ha gelopen dat hij zichzelf had opgeblazen. En grappige is, hij heeft vandaag veel last en ik voel me eigenlijk prima.
Wat knap Samantha! met zoveel vermoeidheid in je lijf. Ik vind het pacen van een 5 erg lastig want je moet jezelf heel houden maar wil wel de max opzoeken. Blijft een ding.
-Namiro- schreef:Kom even binnenvallen voor Leonie:

gefeliciteerd met je PR! Knap gedaan!

dankjewel! Hoe gaat het lopen nu bij jou? En je energie?
Puera ziet er heel tof uit! En mooie afstand ook weer!
en inspanningstest dus! Heb je nu alleen lopend gedaan? Garmin is maar een horloge he... Bij mij klopte het toen ook totaal niet
.
Hoe vond je dat masker? ik vond dat echt heel naar.
Vandaag even lekker paardgereden en naar de sportschool geweest. Had geen tijd om te gaan lopen maar anders had ik prima gekund. Gek he dat je gister zo diep bent gegaan en dan vandaag wel prima. Alleen vermoeid en honger